- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Harmadik rész
- eBay-es kütyük kis pénzért
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lalikiraly: Sencor SMC BS30 aktív hangfalszett bemutató
-
LOGOUT
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lafaty80
addikt
válasz
janeszgol #2809 üzenetére
Szerintem ez bank függő lehet. K&H esetében minden ilyen esetben panaszt kell benyújtani, de pl. bármit is választ ki az ügyfél ott lesz a kérdés: "mi a javaslatod a megoldásra?", ami azért fura tud lenni "hibás vagy elmaradt telejesítés esetén"
RoyalPredato ha mindenhol így lenne, és erre nagy betűkkel nem hívják fel az ügyfelek figyelmét, akkor az gáz (ha minden f*s egyéb csalásról megy folyamatosan a kör email), márpedig nagyközönség előtt szerintem nem köztudott ez... (sajnos). A "kis indok" k&h esetében azért elég pontos adatok megadását igényli, az hogy "nem küldte el" szerintem nem elég indok. Mert mondjuk ha egyszer kapnék egy ilyen értesítést, úgy hogy semmit sem adtam el... csak mert valaki meg akar szívatni, fájna... meg hát bank sem hatóság, hogy nyomozgasson hogy kinek van igaza ilyenkor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Pad X9 / 4GB RAM 128 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3176, 96% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- HP 150W töltők (19.5V 7.7A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm + tápkábel
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest