- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz
thEndeR #55435 üzenetére
Tuningnál első kérdés; hogy a legaltás talaján akarsz-e maradni. Bár ez is csak részben kérdés,hiszen smkp-nál a szabály a végsebességet is limitálja, tehát hetvennel repesztve nakkor is megbüntethetnek ha ötvenes a henger. De ötvenessel könnyebb megúszni. Nagyobb hengerből van olyan amire tven köbcenti van írva, de ha mákod van kimérik és bukta.
Azek után, ha mégis tuning, és bevállalod a hetvenes hengert, az a legköltséghatékonyabb, adott pénzért így kapod a legtöbb plusz erőt, akkor is ha a karbi kipuf gyári marad,csak hozzá kell hangolni a karbit, meg a hajtást. Ha még több erő kell akkor még nagyobb karbi, ha még több akkor plusz kipufogó.
Ha maradsz ötvenesnél, akkor jobb kipufogó hozzáhangolt karbival, ha kevés, nagyobb krbi, ha még mindig kevés jobb ötvenes henger. De ez már drága móka.
A leghatékonyabb egy hetvenes henger, de akkor bevállalod, hogy már akkor is szabályt szegsz, ha csak harminncal gurulsz.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
thEndeR #55435 üzenetére
Akkor magamra vállalom.
Szögezzünk le pár dolgot: Nem vagyok a tuning híve... Miért?
Szabálytalan
Irreálisan nő a fogyasztás
Csak a motort szokás tuningolni, féket, futóművet nem
Ha rendes tuningot akarsz végezni egy komolyabb motor árát beleborítod, jogosítvánnyal...Ezek után mégis válaszolnék...
Kezdetnek tökéletes egy Dio szerintem, rohangálni jó. 3,5-4L-ből eljár, olcsó az alkatrész, ha nem gyilkolod, és jó állapotút veszel, sokáig szolgál.
Hátrány a kis kerék, de nem elviselhetetlen... Viszont 60km/h fölött nem célszerű vele menni, gyenge a futómű.Típushibák:
Első teleszkóp szeret beállni, bontottan nehéz jót találni, felújítani nem éri meg, így újat kell venni (20k körül van, ha jól tudom).
Hátsó teleszkópot érdemes megnézni, az tartósabb szokott lenni.
Automata szívató szeret megdögleni 3500Ft
Berúgókar belső "fogaskereke" le szokott kopni, könnyen javítható, nem vészes, de a gányolásra oda kell figyelni.Ha jó állapotú gépet veszel, jó olajat használsz, jó választás lehet.
Tuningról nem nyilatkoznék, én nem látom előnyét (ha nem egy vadállat pályagép a cél), van itt olyan, aki Diot tuningol.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest