Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
venom8888
őstag
válasz user12 #209696 üzenetére
A magyar bankszamlamrol fog menni az utalas,szinten magyar szamlara a tulajnak.
Van 2 lakasunk, 1 nyaralonk, es most vesszuk a kocsit. Lehet nem fogok pick szalamit enni minden nap,de szerintem ki fogunk jonni valahogy. Tudom nem lesz sok penzunk,de nem akarok kulfoldi maradni eletem vegeig,foleg ha megvan mindenem.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz user12 #208900 üzenetére
Renden mintha első genes TSI-m lenne. Megelőzésről nincs szó, valószínű akkor nincs is. Csak várni a végét. Esetleg 100-as üzemanyag ? Tisztító adalék a benzinhez ?
Ijesztgetés : ON.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Dare2Live
félisten
válasz user12 #207902 üzenetére
Ha rendesen cserélték az 5W30at elmennek azok többet is. 2014ben már új láncfeszítővel jöttek onnan elvileg problémamentes. Ettől még célszerű ránézni mert nem nagy munka.
Ami sztem kerülendő hyundai/kia vonalon azok az "új" direkt befecskendezős benzines. A gond, hogy minden új benzinesük az.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
válasz user12 #207520 üzenetére
Az úgy "nem jó". Én is kereséshez beléptem csoportokba, kiírtam, hogy "keresek...", kaptam ajánlatokat, amik rá 2-3 hétre kerültek fel HA-ra. Sokszor jó a típus-spec csoportokban böngészni, mert, ált ott nem hanyag tulajok vannak.
Egyébként miért pont Ibiza? kisautók közt vannak azért jobbak
-
addikt
válasz user12 #207516 üzenetére
esetleg kocsi.hu
de a hirdetett autók nagy része (és minél drágább, annál nagyobb része) fenn van hahun.
ami csak markecplészen van fenn, az sokszor tesó árulja, akitől amúgy se vennél semmit.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz user12 #205208 üzenetére
1.4-et jól tetted, hogy kiejtetted. Többi benzinest annyira nem ismerem, de Z14XEP-ből pont van többre rálátásom, köztük egy félmilliót futott taxi 1.6 meg olajat szokott enni... talán 1.8-at választanék, de nem fél liter lesz a különbség, nézz körül spritmonitoron.
Dízel fronton nem ideális az évjárat keret. Két fő probléma: 6-os váltó és DPF. 1.7 CDTI amúgy 5 fokozatú váltóval nem vállalhatatlan, de alapvetően az 1.7 DTI még egyszerűbb (adagolós) szerkezet, egyszeri elektronika javítással kis költségből fenntartható, azt is hamar megspórolja. Részecskeszűrő nélkül az 1.3 dízelt is be merném vállalni - mondjuk pont az van - , lánc cseréje jelentősebb tétel, viszont egész sokat kihúz vele és nem kell x év után cserélni (nekem pl 184k/14 év és még gyári), plusz az EGR szokott eltömődni, de tisztítás elegendő jellemzően, esetleg ingadozó alapjáratra kellhet egy rail nyomás szabályzó, viszont Bosch rendszer van rajta, tartós és common rail viszonylatban olcsóbban felújítható, de azért adagolóshoz képest így is más kávéház (1.3 létezett gyárilag 90 lovas, szóval adott estben lehet bővíteni a ménest, 1.7 DTI is írható 90 ló környékére). Csak ugye az a fránya évjárat, a jobb dízelek kb 2005-ig voltak, utána jött az 1.3, de nem tudom, létezett-e belőle pl hazai piacra DPF nélküli, nem néztem utána...
Bölcső jelentősen tud rohadni, már kezdenek az utángyártott újak is begyűrűzni, van rá vásárló. Rozsdát mindenképp meg kell nézni alaposan, megéri prevencióra is áldozni. A szervó elektromos, lehet bontottal zsákbamacskát játszani, vagy van pár műhely rendes javításra. Ajtó határoló rögzítését kell megerősíteni plusz lemezzel. Összes nyílászáró kábelkötege kérni fogja a javítást előbb-utóbb. Hirtelen ezek ugrottak be, de van facebookon két népes csoportja a típusnak, lépj be, nézz körül -
Tothgera30
Ármester
válasz user12 #205208 üzenetére
Meriva A lényegében egy C Corsa alapjaira épül, csipásodás is ott jellemző rá, bár nem (annyira) gyakori. Z14XEP és Z16XEP motorokkal ajánlanám a vételt. Előbbi 90Le, láncos (csak akkor kell cserélni ha csörög, de akkor kompletten, nem csak láncot), utóbbi szíjas, EGR szelep rakódik el, és a szívósor mechanizmus kopik ki (műanyag), utóbbi 105Le, de csipegeti az olajat, itt fémből van a szívósor mechanika. Az 1.4-es pörgősebb, rövidebb váltóval szerelt, beváltabb darab. Abból nagyobb a választék, és könnyebb jobbat találni, és abba a bódéba bőven elég lesz. Ridegtartást bírja, 5W30, 5W40 ajánlott bele 10 ezer km-enként, fogyasztás olyan 6,5 liter körül akad vegyesben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
-
tresh
veterán
válasz user12 #205212 üzenetére
Merivát annyira nem ismerem, de ez az 1.6 szívó nem igazán szokott problémás lenni. A régebbi 1.6-nál volt olajfogyasztás (G astra) de egy motorkód sokat tud segíteni. Esetleg ha nem csak opel akkor még egy Ford C-max ebben az évjáratban 1.6 101 lovas motorral is eléggé megbízható darab. Rozsdára kell odafigyelni de ezt leszámítva meg hogy hidegen rövidtávon beveri városba a 8-9 litert sok baja nem szokott lenni.
-
KubanitoS
veterán
válasz user12 #205210 üzenetére
Ezzel az a baj, hogyha nem melegszik be a motor rendesen kb soha (dízel, rövidtávok, városi használat), akkor ez hosszútávon problémákhoz vezethet. Viszont ha te városban 6 literes foyasztást szeretnél, azt valóban nem fogja tudni a benzines változat.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz user12 #204902 üzenetére
Vannak alap gondjai pl. izzót kell benne cserélni kétévente mert kiég, érzékeny az elektronika vagy valami miatt kóboráram van benne. Mindkét első ablakemelő cserélve lett, fékek egész jól bírják bár 260ezernél cserélve lett kompletten, motort miután megvettük 70ezerrel hengerfejes lett majd tönkrement, még annó a legelején ezt garisan megoldották, azóta már 305ezernél jár egy befecskendezés hiba volt korábban a turbóvezérlő csere megoldotta ezt. Ezen felül minden év elején gépre kell tenni kiütni a klíma hibakódot, így egy szezonra jó a klíma. Nekem az újabbaknak a műszerfala nem tetszik ezért nem vennék olyat, azért nem olyan rossz a Megane!
-
-
user12
őstag
válasz user12 #204574 üzenetére
1.4-es Chevrolet Aveo-t láttam még sokat eladósorban, de a megbízhatóságukat eléggé lehúzták a vezess.hu-n. Nem tudom mi belőle az igazság. Egyik ismerősömnek van Captivája, ő meg van vele elégedve, de állítólag az teljesen más konstrukció.
1.6 Megane Authentique (2010-es gyártás) van még hasonló árban. A Renault-kat nem ismerem, sokan szidják őket, kb ugyanennyien elismerően nyilatkoznak. A használttesztekben is azt írják, hogy a nevezett modell/széria megbízhatósága már sokat javult.
Érdemes lehet megvenni vagy felejtős?
Köszönöm előre is.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest