-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Jah, arrol van/lenne szo.
Ezt meg nem is annyira nehez elsajatitani amugy, ha vki figyel a vezetesre.
Pl elindulni is el lehet csikorgo kerekkekel frenkizve, mert ugy is, hogy beletapadsz az ulesbe, es elorehajoni alig birsz, eppen csak meg-meg nyikkangat az elso kerek, es ugy erzed, hogy tol az ules
Aztan FWD autoban ulsz, megcsak nem is RWD vagy AWD, amivel ez "konnyu" vagy legalabbi sokkal konnyebb eloidezni.
Na ezt pl sokkal nehezebb elsajatitani, mint a '"treshold" fekezest, mert FWD-s gyorsitaskor csokken az elso tengelyen a suly es ezzel a tapadas, fekezeskor meg no.Persze ha van egy "rendes" torsen sper az autoban, akkor mar konnyebb a dolog FWD-n is, mert az a gyari nyitott difivel ellentetben forditva mukodik es nem engedi lediferalni a hajtast
Annal az a kerek kapja hajtast, amelyik jobban tapad, a nyitottnal meg az, amelyik konyebben forog.
Nem mind1. Bizonyos motorero felett FWD-n mar musthave.több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
Ha valakinek van jogosítványa, és nem megy neki a treshold braking, akkor a legjobb ha csak abs-es kocsiban ül. Nem kell ott semmilyen technikát elsajátítani, ez pont ugyanúgy hozzátartozik a vezetéshez, mint bármi más, nyilván nem 30 óra alatt lesz meg, de ha valaki ezt 5-6 év alatt nem érzi meg, ott baj van. Én pl télen elindulás után, meg akár menet közben rendszeresen végzek egy kis fékpróbát, mert nem tudni, hogy akkor épp hogy lassul a kocsi, ennyiből meg kiderül simán.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
VR6-Fan
veterán
csak azt nem értitek meg jó páran hogy ezek direkt ilyen videok, satuzok vs satuzok abs-el de, van olyan amikor nem satuzok csak nagyott fékezek de a kerék nem blokkol, ilyenkor mi a jobb az hogy ha megszűnik a fék erő sok szor kicsiket, vagy folyamatosan fékezel, jelzem nem álló kerek mellett ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23