Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194974 üzenetére
Egy jó K24, minden gond megoldva. Benne vagy a 3 misiben, meg ami marad vehetsz rá téligumeszt Azért is mondom a 2.4 literest, mert kapsz 6. sebességet, és ugyanannyit zabál (majdnem) mint a K20. De cserébe 189 packeráj dolgozik Egy szép executive pedig hab a tortán..
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #194974 üzenetére
Prius3: az utastér nagy, a csomagtartó nem annyira, nekünk a 4+6 éves gyerekekkel nyaraláshoz elég volt a kettes csomagtere is (hármasé picit nagyobb), de ugye már nincs babakocsi.
Ampera nem lesz kompatibilis a hordozóval (kivéve, ha valamelyikőtök szeret nagyon közel ülni a kesztyűtartóhoz/kormányhoz), jóval kisebb mind az utastér, mind a csomagtér.Avensis méret nem árt, amíg minden cuccot is vinni kell baba mellé.
-
Lacko32
tag
-
veterán
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kickass #194974 üzenetére
3M környékén Octaviát nem vennék, mert az mk2 nem ér annyit, az mk3-nak pedig csak a legalját adják annyiért. B7 Passat 2.0 CRTDI-vel, Superb mk2 facelift előtti 2.0 CRTDI-vel (kerüld a 2.0 PD-t), Pug 308 SW 1.6-2.0 HDI, Pug 508 főleg facelift előtti 2.0 HDI-vel.
Szívó benzinből ez kapufa kategória. 10 éven belüli, haladjon is, családnak is megfelelő méret legyen... Én is ilyet kerestem, de kicsit magasabb árkategóriában sem találtam.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
runner 125
nagyúr
válasz Kickass #198919 üzenetére
A kompakt formától, a jó pakolhatóságtól baromi messze van. Emellett ez a hybrid "segg" szerintem pusztítóan ronda - bármelyik Prius generációt nézzük.
Akkor már inkább egy Auris."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szabonagyur
félisten
válasz Kickass #199907 üzenetére
100.000 km alattit jó lenne lőni, mer ott esélyesen (bár ki tudja) sok költségesebb kötelezőtől meg lehet még most meneküldni (lehet mire előjönne már nálam sem lenne).
De ugye a keret erőseb behatárolja a dolgokat és így jutottam el oda, hogy a rászánt összeg hamar megközelíti az új Suzuki árát még akkor is ha más liga a kettő, de a matek alapján meg már jobban megéri a gari, plusz a várhatóan kevesebb ráköltés miatt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #199907 üzenetére
Lengéscsillapító felújítható jellemzően emberi összegből, és akkor nagyrészt gyári marad a vas, nameg nem 69.420 Ft darabja. Már ha belefér, hogy pl egy napra le kell támasztani a szekeret.
Ha a kuplung munkahenger nem is öröm, de legalább a tippem stimmelt neked meg ugye anyagilag nem fáj.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Kickass #199920 üzenetére
Túl sok verzió kavarog a fejemben.
2. autó kéne mindenképpen. Ha minden jól megy lesz céges autó, de az mostani szituban még 2 év kb. Addigra a City már nagyon öreg lesz, így lehet maradna is bármit is veszek. De az is lehet, hogy ha jön céges és a City nem lesz full rozsda akkor marad az amíg szét nem hullik és akkor a mostani 2. autó jelölt menne a háztól.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kickass #200633 üzenetére
Olyan is van, még Suzuki emblémával is.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
w.miki
veterán
válasz Kickass #203772 üzenetére
pedig úgy tudtam a Fabia 1.2 mpi motor megbízható.
Meg legalább rozsda nem (nagyon) volt alatta.
Most megint ott vagyok, hogy akkor mit?[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #203774 üzenetére
Ugyanarról a motorról beszélünk, csak a bicikliláncos, szelep beégős rém volt ezekben.
1.4 MPI szintén nyűg, hobbija hengerfejesedni.
1.4 16V majdnem jó, de magasabb futással olajnyomás gondok jönnek, vezérműtengely fészek fémszórással mondjuk javítható (minden javítható... ).
1.6 meg minek, sokat eszik néha olajat is.
Végén kiderül, hogy a 2.0 talán a legjobb? Mindegy, még többet eszik, SDI kell.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Kickass #204839 üzenetére
Igen, tehát visszatértünk arra, hogy automata rizikó a kitudja milyen használat miatt, lehet bármennyire atombiztos is maga a konstrukció, mindig lesz egy "ha" rész.
Ezt az olajcsere részt kevesen tudják bebizonyítani és még úgy is tudok olyat ahol a márkaszerviz számlázta a cserét, de nem cserélt benne Plusz ugye elég drága egy ilyen olajcsere, nem is minden útszéli szerelő vállalja, így esélyesen sokan lespórolják.
Többek között ezért sem vettem meg a 2.0TDI Golfsportvant sem. Kérdem öreget, hogy volt benne olaj cserélve? Ő meg, hát azt nem tudja, amíg garis volt márkaszervizbe vitte, utána meg mutatja, hogy hova, a kert alá a haverhoz (90e km volt benne, tehát fele márka fele noname szerelő). Kérdem bármilyen szerviz számla vagy könyv? Ő meg, hát nem vagyok én vállalkozó, hogy nekem kéne az a számla bármire is. De büszkén mutatta, hogy nézzem meg 1200 km van hátra a következőig, ő direkt nem csináltatja már meg, hiszen úgyis hallotta, hogy használt autónál mindenki szervizben kezd, akkor meg minek.
Azért hátha alapon felhívtam a márkaszervizt, pali készséges is, mondja 4 év alatt míg oda hordta belement 57e km és ők tutira nem cseréltek váltó olajat benne.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
Bdanyy
addikt
válasz Kickass #205528 üzenetére
Az én régebbi sokkal kevesebbet érő autómban (AGU 1.8T) is van kettőstömegű de kuplungcserénél azt mondták, maradhat a gyári, semmi baja. GPF nincs Mondjuk jó sokat költöttem rá már, de a motorral/turboval semmi gond nem volt, csak mindenféle más. Mivel ez az első autóm, én elszúrtam, utálom a szívókat vezetni ezután (meg kicsit a dízelt is, hogy megtorpan). Lehet automatánál nem számítana annyit.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
b4zsi-
őstag
válasz Kickass #205752 üzenetére
A suzukis ötlet szerintem is jó, mert egy S-Cross 1.4 Boosterjet 4-5 éves (akár fiatalabb) belefér a keretedbe, ha a csomagtérrel megbarátkozol, hogy kb 430-440 liter. Vitaráé még kisebb. (375-400 liter)
440 literes csomagtérrel még felveheted a listára a Fiat Tipo-t is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen