- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- hcl: Xiaomi pumpa pumpálás
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása,alulfeszelése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
válasz
Kickass #82752 üzenetére
Hat, ez van. Egesz egyszeruen nem ismerek olyan tenyezot, ami miatt renault, citroen, peugeot stb olasz francia tipusok megvetelere ra lehetne engem venni. Hiaba van kozte jo darab, nem jon be egyik sem. Nem is fog soha bejonni. Pont.
A masik a kombi kerdes. Jo, ha van hova pakolni, de nem hutogepet cipelek minden nap, es egyx 400-450 leshez nem feltetlen kell kombi. Majd 5-6 ev mulva ha lesz gyerek, ok, elgondolkozom, addig feleslegesnek erzem.
-
TaaT
nagyúr
válasz
Kickass #81319 üzenetére
Seat ibiza 1.4 Sportrider: A Sportridert a hazai importőr azzal a céllal rendelte meg a gyártól, hogy elérhető áron egy sportos és viszonylag jól felszerelt kisautót kínálhasson a szegény magyar vásárlóknak. Ez a széria külsőleg a színre fújt kilincseivel és visszapillantó tükrével, valamint a 16 colos könnyűfém felnijeivel lóg ki a szürke kisautók táborából.
-
-
-
!Overdose!
őstag
válasz
Kickass #78603 üzenetére
Igazából okafogyottá vált a történet, de a mobile-n 6k Euro-tól már S14A is van. S14-ek már olcsóbban is. Hogy milyen állapotban azt innen nem tudjuk megítélni. Biztos vagyok benne én is, hogy 2M alatt nem kapsz költségmentes S14-et, ebben teljesen egyetértek veled, de szerintem vállalható példány már van ennyiért.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Kickass #78564 üzenetére
Nem tudtam mennyire van kobe vesve, hogy 2000 utani legyen. Mi van, ha csak 99-es? Egyebkent van mar ennyiert S14 es nem is olyan ritka, csak nem a hahu-n kell keresni. Azt sem hinnem, hogy lenyegesen rosszabb allapotuak lennenek, mint mondjuk egy ITR. Probaltam mar, nekem nagy kedvencem a tipus.
-
Dany007
veterán
válasz
Kickass #73848 üzenetére
Azért nem rossz ha az embert kicsit befosatják.
Nekem legalábbis jót tett anno. (le is tettem az autóvásárlásról, bár nem főként emiatt, de átértékeltem a költségeket).
A saját tapasztalat is csak enyhe iránymutató. Én az elmúlt 3 évben műszakin kívül max 20k-t költöttem az autóra ami konkrét meghibásodásból adódott. Pedig lassan 20 éves lesz 800k km-rel a talpában. No meg vettem téli-nyári szettet 1-1 garnitúrát. De azokat még évekig fogom használni...
Most készülök tavasszal egy nagyobb renoválásra az autón... Na majd arra leszek kíváncsi mennyibe fog fájni. Kuplung szett, vezérlés egyebek csak hogy minden pöpec legyen...Amúgy meglepő, itt följebb írta valaki, hogy xy "újabb" típusú autóhoz 25-30k a kuplung szett. No az én 95'-ös Omegámhoz meg 50k a legolcsóbb.
Hogy b...a meg.
+15k lenne a szerelés költsége, de csak azért ennyi, mert hátsókerekes és a szervizesem szerint az egyszerűbb, ezért csak 15k a munkadíj.
Szóval no, csak annyi a lényeg, hogy a saját tapasztalat is fenntartásokkal kezelendő. Hiszen én lényegében semmit nem költöttem az autóra az első 2 évben a benzinen kívül. Itt a tapasztaltabbak szerint ez mocskosul ritka dolog. -
vendingo
veterán
válasz
Kickass #67979 üzenetére
Nekem volt olyan tél, hogy nem hozta ki a futár a csomagot illetve folyamatosan napokat késett.
Megérdeklődtem a késések okát a sofőrtől, amire annyi válasz volt, hogy kopott nyári gumikkal megy az egész flotta egész télen és gyakran elakadnak a hóba.
Már nem is tudom melyik cég volt, de nem egy kis helyi vállalkozás. -
Kornel
veterán
válasz
Kickass #67916 üzenetére
igenis legyen kötelező, emellett mérjék meg a minimális profilmélységet, ami ugyan meg van határozva (3mm), de télinél is meg kéne határozni (5mm). emellett a 7-8 évesnél régebbi gumikat is büntetném. 30-300 ezerig. akinek nem tetszik, ne üljön kocsiba.
más: ültem ma egy 2.0 tdci mondeoba, 2012-es... szerintem jövőre aktuális lesz a csere, és az lesz a következő.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kickass #65033 üzenetére
igen, de a KRESZ az nem definialja a kis pottom autora alkamazando szabalyokat kulon, hanem csak 1 szabaly van mindenre
akkoris, ha nem tetszik vkinek, hogy a kis pottom fos amugy helybol atugorja, meg sokan megszokasbol veztenek, múttkóósemgyöttsenki, aztán meg néz hogy ezmegittezmiezhogykerültide?a masik meg az alva vezeto, se hall se lat, csak megy elore fix 30-l, korforgalomba behajt, mert azt hiszi jobbkezes es o nekem jobbrol jon, meg index nelkul all a savkozepen, hogy balra forduljon, mert behuzodni vonalra, meg az index azmiiii?, meg indul a lampatol olyan tempoban, hogy viccen kivul a fordulasa kozben akar korbe is gyalogolnam meg egy perui indian csapat korbe lemosna az osszes ablakat, es ugy fordul, hogy 1-sben kupplungolni meg fekezni kell mogotte, hogy alapjaraton(!!!) ne guruljak neki...
...es sorolhatnam kb estig...
DE HOGY A RETKES QRVAANYJABA KAPNAK EZEK B+ JOGSIT...? -
hobizoli
nagyúr
válasz
Kickass #65015 üzenetére
vkinek tokmind1 mivel jossz, mert vak, vagy mert leszarja es majjjfekez a masik elv szerint megy, ha kocc van max megaszondja, hogy fuuuu pisztos gyorsan jott es nem szamitott ra
ami ha egy hothatch-l vagy, akkor kb buko is, a tatter 1.2-s feher kombi G Asztmája elleneben, mert a mammer is azt fogja mondani a jobb1-bol, hogy szazhusszal jottel, mert az jo nagynak hangzik, es arra mar tenyleg nem is kene szamitaniuk
aztan ha ez nem jott be, akkor meg jon a "30 eve vezetek es nem volt egy koccanasom sem" cimu megaszondasuk, kibovitve "ezek a mai fiatalok mindig itt repesztenek meg huligankodnak, de lattam, amit lattam" mondatukde komolyan b+ kimegyek Bp-rol 5km-re es mar egy sima Tesco parkoloban olyan vakok meg beleszarok tipusuak vezetnek, akiknek gyaloglasbol kene KRESZ vizsga elobb, hogy egyatalan vezetni tanulni eljarhasson valahogy majd
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kickass #57988 üzenetére
a Sályi kb Hege #2
a vizpumpa itt a segédüzem része, nem a vezérlése
vezérműszij itt csak a vezérlést hajcsa, semmi mást, nem Opelvolt kezelve nyilván
a Tipo-é azért "jobb", mert azokat amig meg nem veszed, vagyis kb addig bezárlólag 15+ évvel kevesebb ideig fújatták
na meg:
"Aki belenyúl a turbónyomás szabályzásba az mindjárt készüljön is fel egy pótvésztartalék hengerfejjel"
nem véletlen írtam ám le
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kickass #57894 üzenetére
azert ez a repedes dolog nem vmi gyakori, elobb kiveri a tomitest siman, minthogy repedjen a HF
Dindi vasan utobbi 3 hetben 3x volt HF tomites csere es egyszer sem repedt el a fej sehol, meg a sikja sem ment el
pedig az aztan van fujva, meg terhelve eleg rendesende kicsit visszabb kell butitani a beallitasait, mert amiota raallittotak meg, csak azota lett ilyen rovid eletu
-
válasz
Kickass #42542 üzenetére
Mi az ál-tudományos ezen? Az amerikai autógyártás durván beleállt a földbe és ezt nem lehet kizárólag csak a válságra fogni. Fantáziátlan unalmas műszaki tartalmat tekintve kissé elavult és többnyire gazdaságtalan autókat raktak a vevők elé aztán nem értették miért nem veszik az emberek. Majd ha az amerikai gyártók is elérik az európai de főleg a japán gyártók szintjét gondolok itt elsősorban az összeszerelési minőségre és a megbízhatóságra akkor egycsapásra visszatérnek a vevők is. Ha a Pick-up és suv eladások nem vinnék a hátukon az eladásokat jó nagy szarban lennének.
mod: [link]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kickass #42340 üzenetére
Mondjuk azt neztem h RS Tuningnal szinte mindenhez adnak. Most teszemazt a lampakat a kipufogog az ultetest meg mindent bele irattatni az nem kis penz lenne. Gondolom az utolagos sport/kagylo ules is tuv papiros naluk. Mindegy nagyon tavolni gondolatszalak ezek csak, de jo tudni.
-
-
-
-
Manitou
veterán
válasz
Kickass #9568 üzenetére
Azért nem csak a K&N a jó, csak sokan csak azt ismerik, mint nagyobb nevet.
Nekem poliuretán habos változat van, Pipercross.
Ja meg a BMC is jó, de az a K&N-hez hasonlóan textíl anyagú , ha jól tudom.Én érezek különbséget a papír betéthez képest. Alacsonyabb fordulaton jobban húz szerintem a kocsi vele, persze csodát nem kell várni tőle. Nekem az olcsóbb légszűrők 2 k körül vannak, a márkásabb papír szűrők meg akár 5 k is, ez a pipercross volt ~12 körül, nekem ennyit megért, 23-at viszont nem adtam volna a K&N-ért, mert kb annyi lett volna.
A lényeg hogy az enyém pl 30%-al több levegőt enged át mint egy hagyományos betét.
Nekem olajozós változat van, de létezik ebből a márkából száraz változat. -
-
m3tr0
őstag
válasz
Kickass #8455 üzenetére
Én 17 ezret raktam a Puntoba úgy,hogy még nincs meg egy teljes éve. Szóval engem nagyon érdekelne,hogy mennyi is egy PGT fenntartása, mert akár mennyire is akarom, sajnos számolni kell az 500-as benzinnel, szervizzel, továbbá szégyen ide szégyen oda de még mindig itthon lakom, bár attól,hogy mondjuk nem vennék PGT-t ezen nem tudnék változtatni.
-
Rick4
félisten
válasz
Kickass #4992 üzenetére
Én hétfőn megyek a kinyomtatott, aláírt felmondó nyilatkozatot átvetetni. Elég súlyos indok a dupla mértékű ár ugyanazért a szolgáltatásért. Egyébként meg ha nem 13 és 26 ezer között kellene vacillálni, simán beiratnám magam dec 31-ével üzembentartónak és kampó, bekaphatják.
-
hobizoli
nagyúr
De a VEMS-hez csak maga a szenzor kell, es nem a kit, mert annak onboard jelfeldogozasa van mar.
OK, ebben tok igazad van, amikor en vettem pont jo occso volt az USD, meg sokszor hetekig jartam utana vminek, amire aztan meglett jobb aron is. Nyilvan aki egybol beleugrik, vagy utanajaras nelkul megveszi az elso ajanlatot, az ugy jar, mint a Dindi is, hogy 74k-ert vette a 4db ugyanijen injektort pl, amit rajtad keresztul mi 34590-ert vettunk vegul hazhoz postazva
de hagyomanyos uton se lett volna tobb 50k-nal semmikepp szerintem.
A sok ijen 10-20-30ezer meg 100-150k-t erhet mar a projekt vegen, ami pl a turbo vagy az ECU ara, vagy ahhoz egy progizos netbook, ujabb fejeccseg, uj gumik, csüccsrugok, stb ara is lehetne.
-
hobizoli
nagyúr
Hat oooo ja, de az ECU azert "annyira" ma mar nem draga am. Par eve meg siman 3-400k volt meg egy ijen tema magaban, de akkor mindenki a VEMS-t ismerte, ma mar azt is megcsinaljak 200k alatt is, mert van alternativa, es nem lehet pofatlanul kerni erte akarmennyit. Pl Kristofnak (Peaks) 160k volt a VEMS okosba'. Nem azt mondom hogy mindig van ennyiert, de ki lehet fogni. Nekem is 350-380k-t mondtak eloszor 2.5-3eve, aztan Akos mondta, hogy neki az Uno-ban volt ez a MS tema, es siman a harmada sincs WBO2 nelkul ennek, azzal meg kb a fele. Es tenyleg.
Amit en hasznalok az egy Megasquirt2 v3-s standalone ECU, ez most 260USD magaban az osszerakos kit, plusz az extrak, mert par dolog kell hozza azert, meg aztan csinal(tat)ni kell hozza egy fordito kabelkoteget az autohoz, amivel nekem is a baj voltVagy 450USD az alap Bosch 55pin-s ú.n. DIYPNP Megasquirt ECU -en ma mar ezt vennem, de akkor ez meg nem volt-, ezt mar siman a gyari ECU helyen a kabelkotege kell dugni, oszt jonapot, nem kell genyzoni a kabelkotegekkel, meg ez extrazva tud szekvencialis befecskendezest is akar, ha vkinek arra van perverzitasa, de nyilvan ez is +opcio, plusz ammoert, meg kell hozza egy 2. trigger jelado is
209USD hozza a WBO2 kit ugyanugy, mint az MS2-hez is, elmegy ennelkul is, csak kb sosem allitod be jora nelkule.Nyilvan kell meg 1-2 dolog ehhez a DIYPNP-hez is, de ezek ijen 8-10USD-s opciok tobbnyire ennel is, saccoljuk ~500USD-re + a WBO2.
OK, fel lehet extrazni csak a dobozt 650USD-re is, csak felesleges.
Ezt meg osszeadod mennyi es atvaltod, akkor kb 160kHUF jon ki forintositva.
Utana mar csak ossze kell rakni.Turbo meg CS-n szokott lenni a hiredetes, hogy uj turbok, vettunk mar onnan nem is egyet es mukodnek. Kilohusz a K04 most asszem legutobb annyiert vettunk egyet. Regen persze volt 50-60k-ert is a neten zsirujan is. De akkoris volt mar, aki 90k-t kifizetett egy 100k+ km-s hasznalt gyariert inkabb...
Motort meg ad a GT bontos Sadamester 50k korul, de sokszor volt mar, hogy a motorhibassag csak annyi volt pl, hogy kiment a hengerfejtomites... 6k bele a Victor ReinzDe rosszpeldakent ott az a .... Richee a forumrol, aki 440-s RC injiket megvette kiloert(!), amikor mar egy honapja ragtam a fulet, hogy vegyuk meg a 636-s Siemens Deka4 8db-s injektor kit-t a SummitUSA-tol 360USD-ert ketten. De neeeeeeeeem b+...
Szoval meg lehet venni mindent dragan is, meg joarasitva is. Dragan van minden azonnalra is, joarasitva meg hat ki kell fogni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Videó stream letöltése
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Facebook és Messenger
- Politika
- Formula-1
- A Deezer zenei kínálatának 18 százalékát már AI generálta
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Nest doorbell gen2
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Whirlpool AWO/C 51001 mosógép alkatrész
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Siemens EQ6 S700 Series automata kv/cappucino/Latte Macchiato föző érintő kijelzővel!
- Csere-Beszámítás! Gari:2027.04.02 Playstation 5 Slim Digital edition + Ajándék Venom töltő állomás!
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ Sapphire / Gigabyte RX 7700 XT / RX 7800XT 16GB / 7900XTX 24GB videokártyák 3 év 27%
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest