Hirdetés
Aktív témák
-
-
dragonfx
veterán
Nekem is volt mikor nemállt be, mondjuk én megkaptam amennyit fizettem, de ahhoz a mol kuthoz nem mek többet..tuti machinálnak valamit, emrt csak ott cisnálja az autó...mondjukéna töltőpisztolyt más kezébe nem adom.....meg mondjuk irgységből belebax egy csomag rágót..azt hello.....legtöbb helyne már megszoktak hogy hozzájuk járok tankolni..oda se jönnek hála égnek...párszor leoltottam durvábban az illetőket azóta max. néznek....és ez így a jó nekem. ..és nekem nem kell szélvédőmosás se és nyomásellenőrzés se..én kocism majd ha én ugy gondolom kell megcisnálóm....felőlem megcisnálhatja de kapni nem fog semmit.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SaNyEe
aktív tag
naja.
Ismerős egyszer hagyta, hogy tankoljanak neki azóta nem teszi.
Lement a kútra és mondta a srácnak, hogy 3ezerért tankoljon a kocsiba (Uno 1.1). Hát a srác volt olyan jó fej és V-Power Racinget tolt az "erőgépbe". Hát hadd ne mondjam mennyire boldog volt, hogy ez a f@sz nem sima 95öst tankolt neki. És utána még a képébe is vigyorgott majd mondja, hogy néha ki kell kormolni... A kutanak az agyüregét kellett volna kikormolni, (betölteni egy liter V-Powert neki aztán leküldeni egy kanócot majd rágyújtani a srácra .. többet biztos nem tankolt volna V-Powert senkinek .. igaz mást se )-- end of transmission --
-
tibi666
senior tag
válasz dave93 #23994 üzenetére
régebbi mercedes, 190d például.
vagy egy w124 250d is jó választás lehet, ha mákod van kifoghatsz belőle jót, de a 190d-ből könnyebb.esetleg japánt is vehetsz, toyota corolla, carina, nissan almera, primera, honda civic.
csak ezek nem olyan biztonságosak. ha használt autót vennék, biztos a biztonság lenne az elsődleges szempont. az újak már faszák, meg úgyis csak tankokkal járok. -
tibi666
senior tag
-
tomcsi23
veterán
-
aphra2
senior tag
-
dabadab
titán
válasz dave93 #27714 üzenetére
"Ezzel például mi a gond?"
Az a gond, hogy egy 150k-ert vasarolt autonal nagyon is eletszeru az a szituacio, hogy a masodik heten megall es el sem indul ujabb 150k bedobasa nelkul, de abba sem lesz tul sok orom, mert az auto megbontasa soran a szerelo valoszinuleg remenytelen hosszu listat fog mondani azokrol a dolgokrol, amikkel szinten kezdeni kellene valamit azert, hogy ne logjon egy ujabb lerobbanas veszelye Damoklesz kardjakent az ember feje folott.
Tenyleg, tessek olvasni Csikos irasait a totalcaros Belsosegen, o bandus koltsegvetesenek a tobbszorosevel rendelkezik valamint nala nem letszukseglet, hogy pont az az auto aznap beinduljon, meg van szerelohaverja, muszaki erzeke es tipusismerete, te igy is mero szopas az, amit a W123-ommal muvel.
DRM is theft
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #27714 üzenetére
Szerintem még itt van ez (friss műszaki és a diesel motor miatt jó vétel lehet), meg ez (nem eszik sokat, egy ideig elvegetál) vagy még ő (hááát, a Suzukira nem sok panasz van), persze alkuval, mert amúgy nem fér be a keretbe... Bár én a helyedben összedobnék még egy kevés pénzt, mert láthatod az én példámból is, hogy olcsón kerestem jó autót, de olyan nincs! Inkább próbálld meg valahogyan máshogy megoldani a közlekedésed egy ideig, míg össze nem jön egy jó autóra...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
band1103
őstag
válasz dave93 #27821 üzenetére
Köszi a biztatást . Igen, tényleg nem vele szeretnék nyugdíjba menni, csak 2 évre kellene aztán jöhet egy jó autó kb 10 évre.
Tothgera30: felétek is divat volt a mondóka hogy: Zöld Trabantot látok szerencsét találok.
[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
tibi666
senior tag
válasz dave93 #28850 üzenetére
a jó 124-eseket aranyárban mérik.
rosszat meg nem érdemes venni, mert a gatyád rámegy, míg rendberakod. lásd csikós esete a 300as szopódízelével.de aranyáron meg szintén nem éri megvenni, mert ahhoz már túl régi konstrukciók. ha nem vagy a típus fanatikusa, érdemesebb egy w210-et nézni, vagy egy e39-es bmw-t. de mielőtt megköveznének itt a topikban, vegyél inkább egy hondát, toyotát, esetleg egy tádéi passzátot.
-
dragonfx
veterán
-
DeadMeat
nagyúr
-
dabadab
titán
válasz dave93 #30168 üzenetére
1. Neppertol ne vegyel autot. Ne. Soha.
2. Ezekbol az arakbol alkudni is lehet
3. Viszont valoszinuleg vetel utan meg ra kell koltened egy adag penzt (Egyreszt vannak a megkerulhetetlen dolgok (atiras, biztositas) masreszt meg azok, amiket nem erdemes kihagyni (pl. a vezermuszijakat erdemes legalabb jo alaposan megnezni, aztan meg ebben az arfekvesben minden autonak vannak mindenfele nyavalyai))DRM is theft
-
sosperecek18
őstag
válasz dave93 #35958 üzenetére
Hali! Mivel én is nézegetem a 800k alatti dízeleket, pont ezt néztem a minap, és nekem is megtetszett...ha akarsz róla véleményt látni látogass el a t.talcar.hu oldalra majd népitéletek...ott lesz elég sok vélemény...sokan írták hogy mivel angol autó, így az alkatrészárak sem valami olcsóak...de nézd meg az egyes személyek általi véleményeket...sokmindent megtudhatsz az esetlegesen kiválasztani kívánt típusról...jó kis sűrítmény.
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
Manitou
veterán
válasz dave93 #36887 üzenetére
Szerintem:
Az a szomszéd bácsi F astra megérne egy próbát, feltéve ha tényleg igaz a km, és tényleg jó állapotban van. De lehet a rokonságban már le is csapott rá valaki.1. BMW-nek olcsó nem lenne a fentartása annyira, de majd dragon mond róla véleményt neki asszem pont ez a stípus van
2. A focus nem lenne rossz választás. Bár nem kombit vennék ahhoz lehet erősebb motor kéne.
3. ezek már nem mai autók, ettől még lehet hogy megbízhatóak, majd a mercis szakik megmondják, de kezdő kocsinak nem hiszem hogy a legjobb választás lenne
4. Ez sem tűnik rossznak
5. Francia, elég sok velük a baj, tisztelet a kivételnek.
6. passz, nem ismerem annyiraHa nem mész sokat majd éves szinten, akkor kis benzinest vegyél. Pl 1,4-1,6-ost.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dave93 #36892 üzenetére
tapasztalatod van vele mennyit eszik az a motor vagy csak hasra ütöttél ?
hát nem tudom egy Fastrához viszonyítva szerintem szép, a belseje meg egyenes királyi ahhoz képest, főleg hogy ezek az 1,6 101le-sek nem is fapadok ha megnézed...
de ha tényleg patika az a Fastra akkor finoman próbáld mindenképp kipuhatolni hogy mit merre mennyiért.
biztosításba éves szinten 10-15e ft különbség van, felhasználástól függően ezt simán betudod hozni fogyival.
még egy tipp éves szinten ha nem mész sokat akkor csak is benzines (értelmes motorral), ha nincs család akkor egy kisebb kocsi is elég, nem kell zöldséges merga...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
neduddki
nagyúr
válasz dave93 #36892 üzenetére
HI!
pedig tradizionalisn a golf-nak van alegigenyesebbe nioeeszerakott belseje /minosegileg es sajat korosztajj/ es anyaghasznalt se rossz ,csereb kisse puritan
az 1.4es 60l-s asztra sem egy vagtazo hallotkrem cserebe az se szetptyogos, ez igaz a golfra is
az 1.6-os az az ezer eves sojjom amit gyakorlatilag mindrfenhol megtlalt a csoportban /lasd agyondicserik octaviaban is:- )/
amugy a legjobb ajanalt minidg a szomszed bacsi joszaga:- )))udv
neduddki
mod: Manitou: arra figyelsj hogy belugyileg nekm szukebb mint a almerad /valszinuistem hogy ez Nlad meg egyellore nem tema/, raadsul d14a-sak itthon randa fogyasztasokrol sirnak
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz dave93 #36887 üzenetére
A kis kötelező és a jó fogyasztás mellé én feltétlenül odatenném az alkatrész árakat is. Öreg BMW-t Magyarországon egy huszonévestől törvényben tiltanék, de no offense, csak már túl sok mindent láttam és olvastam. A Focus, mint típus megfontolandó, bár sok volt belőlük cégautó, azokba tolták a km-eket, mint a huzat, szóval óvatosan. A régi Merci első autónak szerintem kifejezetten felejtős, a C Corsa elmegy, a 406 első generációjában szolgálatot teljesítő dízel motor szerintem felejtős (plusz az a rengeteg km...), akkor már inkább egy második generációs benzines (drága rájuk a kötelező, csak szólok és esznek, mint a franc), 3-mas Golf...röviden: ne, Rover alkatrész miatt szintén ne, Mondeo nem egy egyszerű eset, mint autó.
Általános tanács: soha ne nézegess olyan autó típust, aminek a legalját tudod csak megvenni, ugyanis ebben az esetben eljöhet az "olcsó az igazán drága" eset. Első körben ismerősök között kérdezősködnék, nincs-e valakinek eladó járgánya, nagyon sokat számít, ha tudod az előéletét egy verdának. Ha nem rozsdás még az az Astra, akkor remek vétel lehet, olcsó az alkatrész hozzá, a sarki ABC-ben is megkapod hozzá. Fogyasztásban nem olyan jó az 1.4-es, de 8-9 literből, ha ügyes vagy, el lehet járni városban. Arról nem is beszélve, hogy ha tényleg ilyen kevés benne a km, akkor ha jó áron meg tudjátok venni, lehet, hogy hosszú távon ha nem is keresel rajta, de nem buksz vele egy fillért sem. Első autónak egyébként olyat érdemes venni, amiről tudod, hogy nem fog hozzánőni teljesen a szíved, mert fognak szerezni pár sérülést (parkolás, elnézett beállás, stb.). Kicsit hazabeszélek, de egy megkímélt Xsara 1.4 is belefér a költségvetésbe, nekem 7-7,5 liter között eszik Budapesten, igaz nem állatkodok vele, ennyit tudtam segíteni
[ Szerkesztve ]
-
Prego
senior tag
válasz dave93 #45369 üzenetére
Igen, az jó vétel ha idős bácsitól veszel autót.
Csonti Car-t én is néztem, már a fényképeken látszik hogy roncstelepről szöktetnek
Még az autocity-vel van egy próbatapasztalatom, ott is egy corollát néztem ki.
C oszlopnál látszik az utolsó képen hogy ez a kocsi biza törve volt, jobb esetben a bal hátsó ajtó, rosszabb esetben s@ggberakták (övvonalnál kisebb, még küszöbnél nagyobb a C oszlop-ajtó közötti rés). Előnyükre legyen mondva hogy próbakőr lehetőségét maguktól ajánlották fel, egyből azzal kezdték hogy az árba belefoglalnak egy friss műszaki vizsgát, vagy mondjunk rá egy árat oszt majd megegyezünk. A kocsi tetszene, de valszeg a térdem tönkremenne a sok szívástólAki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
Prego
senior tag
válasz dave93 #45372 üzenetére
Néha ki lehet fogni. Beírtam hogy idős a Tipusjelhez
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #45369 üzenetére
Jó kis Astra, én is hajkurásztam egy ilyet, csak az már rommá volt használva, több mint 300 ezer futott km-el. Egyszer hajtottuk meg igazán, olyan 180-190km/h volt a leges legvége, de pontos adat nincs, mert a mutató eléggé rázkódott, fordulatszámmérő pedig nincs, szóval nincs mihez viszonyítani.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Aktív témák
Hirdetés
- Ahh! DELL Latitude 5310 Tartós Profi Laptop -60% 13,3" i5-10310U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest