Aktív témák

  • Vamp

    senior tag

    Ha szaki jár esetleg ide... Az autó egy 1990-es Mitsubishi Galant 2.0 16V GTI, benzines. Nagyon olcsón vettem, jóbaráttól, aki elmondta minden baját, és nem sokat tévedett. Vétel után 2 héttel a szerelő hibájából hengerfejcsere (nem cserélt hidraulikus feszítőt vezérléscserekor, a szíj 3 fokot ugrott, szétverve a szívóoldalt). Már előtte is csinálta, de most egyre gyakrabban, mégpedig, hidegen minden OK, kocsi pöccre indul, majd miután bemelegedett, dobálja az alapjáratot, 400-900 között ingadozik, majd általában le is áll. Újraindítás után egy ideig ok. Van, hogy melegen sem csinálja. Mit kezdjek el keresni, gondoltam

    -alapjárati motorra
    -gyújtótrafóra
    -ECU-ra (kb 3 éves, vadiúj, gyári van benne, már volt cserélve)
    -valamelyik szenzorra, de melyikre?:D
    -fals levegőre

    Melyik lehet a legjellemzőbb?

    Másik probléma, a kocsi nagyobb fordulaton, 4000től erősen füstöl. A füst színe fehér (nem kék!), de vizet nem fogyaszt, se nem forral. Valami talán a keverékképzéssel lehet... Mire számítsak? Frissen becsiszolt, felújított, síkolt, és friss tömítéssel összerakott hengerfej van a kocsin.

    A segítséget előre is köszönöm. Itt egy kép a kocsiról:

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák