Hirdetés
- Egy korszak vége
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Eleve arra kell tervezni, mas kialakitassal. "Nem lehet..." dehogynem, csak akarni kell(ene).
Mint irtam az elso villanymozdony is joval dragabb volt a gozmozdonyok idejen, mert a goz mar egy bejaratott technika volt, a villany az meg uj... de vmi akkor lesz olcso, ha tomegben azt okadjak. A Li-polymer akku is ma mar ezert eleg olcso, de meg 10 eve a NiCd akkuk idejen eleg draga dolog volt az is.A fogyasztas es a kornyezetterheles amit ez a nehez autokkal jaras kozvetve okoz, az nem draga? Nem, mi? Nem lenne jobb max 3-4 literes varosi fogyasztasu autokkal jarni, amivel ha karambolba kerulsz ugyanugy semmi bajod nem lesz? Nem, mi? Jo ez vasbol... legyen minnel tobbol, jóa'
OMGhobizoli
több drón kell ;P
-
cucka
addikt
válasz hobizoli #28594 üzenetére
Már bocs, hogy tudatlanul belepofázok, de most átlagos utcai autóról beszélsz? Tudod, amiben van hátsó üles meg csomagtartó? Hol képzeled el egy átlagos, 4-5 személy + csomagok szállítására használt autó utasterében a csöveket?
Ja, és szerinted miért nem használnak kompozit meg szénszálas anyagokat a köznapi autóknál? Arra gondoltál már, hogy talán azért nem, mert nagyon sokba kerülnek? -
hobizoli
nagyúr
válasz dragonfx #28590 üzenetére
Nem attol lesz eros, Te nagyon hikomat, az F1 auto is csak a Wolfram ballasztokkal kiegyensulyozva eri el a 605kg-s minimum sulyt -valojaban ~500k sincs a tomege-, mikozben megis 10x biztonsagosabb, mint a 2x akkora sulyu vaslemez anyagu "van benne anyag" bimmered. Allj bele egy Hring-i nyitott napon a palyan korozve a gumifalba bimerrel fek nelkul 100-l es fekete zacskoba tesznek, az F1-bol meg kiszallsz. Ezen vakaraszd azt a kicsi buksidat, hogy vajjon miijjééé...?
Vagy ott vannak a becsovezett WRC autok, amik tulkeppen utcai autok kasznijara epulnek. Megsem a lecsupaszitott kipakolt utcai kasznival mennek, pedig az ugy sok esetben konnyebb is lehetne, de a Rally B az inkabb egy csovaz volt muanyagkasznival.
Pl a McRae belezuhant egy 35m-s szakdekba a Focus-l fak koze nem eppen varosi tempoval, de Te ugrass le csak 15m-rol a bimmerrel, vagy csak gurulj le.
1230kg a WRC kocsi becsovezve, nezd meg mekkorakat esnek veluk, a youtube-n van egy halom video, egy negyed akkora esesnel sem szallsz mar ki a becsovezes nelkuli utcai autobol. Nem a vaslemez tomege adja meg az erot, hanem kello a merevseg, Ugyanazt a merevseget meg a csovaz sokkal kisebb tomeggel adja, meg lehet ezt oldani vaslemez vastagsaggal is, csak az ugy joval nehezebb lesz, a nehez autoba meg nagyobb motor kell, ami megint csak nehezebb, a nagyobb motor meg tobet eszik.hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
tildy
nagyúr
Hm, pedig én is a civicet mondtam volna... Vagy az accenteket. Utóbbiaknak most úgy látom esett rendesen az áruk.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Tothgera30
Ármester
-
dragonfx
veterán
válasz hobizoli #28587 üzenetére
így van közlekedjünke gy becsövezett gokarttal ami 50 lóerő de 4 ms alatt van 80on...aztán ott vége is a dolognak. ..az utca nem rally és versenysport...egy kocsi attól lesz erős ha "anyag" van benne...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Aleks
csendes tag
Sziasztok.
Én 700-800ezer forintért szeretnék kocsit.
Feltételek:
- nem családi kocsi lesz tehát nem kell nagynak lennie
- franciát és suzukit kizárnám
- jelenleg "hétvégi" autó lenne, de pár hónap múlva munkábajárós is (tavasszal költözik a munkahely)
- tuning, felni, hangtechnika nem érdekel, nem akarok ilyesmiért pénzt adni
-1.6-os motornál meghúznám a határtFélig első autó lenne, a családban lévő egyéb autókat már vezettem, heti 1-2 alkalom szinten.
Eddig a Honda civic-eket nézegettem (van ismerős honda szaki, ami jól jön a vásárlásnál), de nem zárnék ki még mást se.
Előre is köszi.
Amiből lekvárt lehet csinálni abból pálinkát is!
-
fekeandras
őstag
válasz hobizoli #28587 üzenetére
Nem masfel-ket tonnas vasbálnákat kell(ene) csinalni, hanem konnyu es egyben biztonsagos autokat konnyu kompozit anyagokbol. Ezekbe kisebb motor is eleg ...
... mindjart nem kell 150-200LE-s benzintemetoket rakni csak azert, hogy vhogy odebbvigye a böhöm seggét, meg ne jojjon zavarba, ha utoler egy IFA-t.Vannnak ilyen autók csak átlag 1,5x annyiba kerülnek mint a sima mezei verzió.
-
hobizoli
nagyúr
Nem masfel-ket tonnas vasbálnákat kell(ene) csinalni, hanem konnyu es egyben biztonsagos autokat konnyu kompozit anyagokbol. Ezekbe kisebb motor is eleg, es kelloen erosek is, lasd F1, vagy utcan pl az Ariel Atom, siman csovaz kell ra muanyag burkolattal, ez kelloen merev is es eros is es foleg konnyu is, lasd a Rally B osztaly. Ebbe mindjart nem kell 150-200LE-s benzintemetoket rakni csak azert, hogy vhogy odebbvigye a böhöm seggét, meg ne jojjon zavarba, ha utoler egy IFA-t. Most jon az, hogy de a vaslemezt occsobb preselni
Becsovezni egy autot nem noveli a ojan sokkal a cso a kaszni sulyat, megis sokkal merevebb es biztonsagosabb lesz, ha nekicsattan egy fanak. Csovezett kaszni nelkul ez tuti RIP vmi 5*-a bodeban is, csovezve ugyanez egy 3*-sban sem valoszinu, mert eloszlik az ero, es a kerek cso keresztmetszet sokkal erosebb a lemeznel.Az elso villanymozdony is tobbe kerult, mint a gozmozdony, megis ma mar csak muzeumban latsz gozgepet
hobizoli
több drón kell ;P
-
Manitou
veterán
-
Rick4
félisten
-
No-kia
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz fekeandras #28576 üzenetére
Egy 60LE-s auto soha nem megy 180-l, max szabadesesben, vagy ha kamuzik a kmora. A gyarak szerint a 90LE-s kocsik mennek 175-180-t vegre, de ok ezt nem a kmorarol olvassak le, abban megnyogodhatsz. Egy 60LE-s gepnek 155-160-nel vege van, mint a botnak, 3 szemellyel meg aztan foleg.
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz SaNyEe #28575 üzenetére
Ennyi erovel a 0* IFA biztonsagos, mert barmivel belemesz, legyen az 5*-s, akkor reccs. Egy Swift-l nagyon meghalsz, egy C5-l csak kicsit nagyon, de ugyanugy elfoldelnek, ugyhogy tokmind1.
IFA-t mindenkinek. Legyen minden tobb tonnanyi vasbol, mert az majd megved. Igaz, azt csak nagy es ezert nagy fogyasztasu motorok birjak elcipelni, de nem baj...hobizoli
több drón kell ;P
-
fekeandras
őstag
válasz SaNyEe #28569 üzenetére
A swift-el a fő baj, hogy ha nekiállsz és szétszeded a főbb alkatrészek minimum 70%-a megegyezik ezzel a swift-el.Az meg, hogy más formájú lemezeket raktak egy 80as évek legeleji autóra attól az még nem lett biztonságosabb és ugyanúgy csak a nyolcvanas évek biztonsági színvonalát tudja nyújtani 2009ben is.Nem is a technikai színvonallal van a bajom.Elvégre megbízható, precíz japcsi vas csak papírból van .
Nyilván nem erre való de mi az 1,2 D Lupóval 3személlyel mentünk 180-al.130as utazót bármikor bármilyen körülmények közt akár 4személlyel is tartja.Én ezt nem hívnám forgalmi akadálynak.Egyébként pont, hogy városban zavaró a tetvesen lassú és kicsit rángatós autómata ami benne van.Városon kívül előzéskor áttolod kézi üzembe és csak tiltás előtt vált feljebb.Az ilyen 75lovas 1.6-os f astrákat meg hármas golfokat simán le lehet villogni vele.
#28573: Nem feltétlenül de némelyikről megvan a véleményem.
#28574: Most utcai autókról beszélgetünk.
#28575: Igen számít, hogy egy autó mennyire biztonságos.Az első baleseted után majd megérted miért.
#28578: Óra szerint 190volt.Azért írtam 180at mert biztosan csal.De akkor legyen valós 175.Az sem rossz ám egy ilyen kis pöcs autótól.
[link][ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz fekeandras #28570 üzenetére
Szlalomversenyre nem fognak kazanlemezbol keszult autoval indulni... Bulijoe Polo-ja mennyivel biztonsagosabb, mert kb semmivel, sot, elobb ulnek be uccan a Swift-be, mint abba, mert egy Swift-n legalabb van a menetteljesitmenyehez valo fek meg relativ vmi futomu is. A CCH fele drag Civic detto, 600LE es akkora fek van rajta mint az 5gen 1.3DX-n, mert annak kisebb es ezert konnyebb a fektarcsaja. LOL
hobizoli
több drón kell ;P
-
lsc
nagyúr
válasz fekeandras #28570 üzenetére
Gondolom a linkelt "nagy vasakat" is akkor ennyire tartod ?
Az élet kegyetlen .
-
Lejszi
senior tag
válasz fekeandras #28570 üzenetére
Akkor mindenki vegyen Volvo-t....
-
fekeandras
őstag
A "hülyeség ellen semmi nem véd", a "senki sem törni vesz autót" és a hasonló kijelentések jól hangzanak.Egészen addig míg bele nem száll az emberbe egy gyorshajtó vagy egy részeg vagy akárki...
Ha te ekkor éppen egy Suzukiban ülsz akkor baszhatod.Ő csak jól összetöri magát te meg a helyszínen meghalsz.Suzuzkinál egy komolyabb karambolban a túlélési esély nulla.Biztos halál. -
SaNyEe
aktív tag
válasz fekeandras #28566 üzenetére
ki állította, hogy nem törik? Sőt, melyik korabeli és méretben hasonló autó nem törik így?
Az már más tészta, hogy ezt 14-15évig gyártották
Lupo nem forgalmi akadály? Városban talán...-- end of transmission --
-
Lejszi
senior tag
válasz fekeandras #28566 üzenetére
lehet h a kaszni nem az igazi, de a motorját nem nyírod ki az is biztos
-
lsc
nagyúr
válasz fekeandras #28563 üzenetére
Azért van más márkában is amelyik nem valami fényes eredménnyel tört Polo 97 3 csillag,Passat 97 3 csillag, Sharan 99 3 csillag, de van még gyengébb Rover 600 97 1 csillag, Rover 100 97 1 csillag, Bmw 3 97 1 csillag,Audi A4 97 2 csillag, Mondeo 97 2 csillag . Akkor ezeket meg sem szabad venni, pedig nem egy "masszív vas"? A hülyeség ellen az 5 csillag sem véd, nem egy 5 csillagos kocsiból is halottakat szednek ki . Az 1-es swiftet egyébként nem törték .
Az élet kegyetlen .
-
Lejszi
senior tag
-
Lejszi
senior tag
válasz fekeandras #28557 üzenetére
Na a bp-i sznobok......
-
fekeandras
őstag
válasz Khelben #28562 üzenetére
Ok de nem mindenki szereti az extrém sportokat.Ez a swift kérdés kicsit olyan mint a sziklamászás biztosítókötél nélkül.Csak egyszer hibázol és megnézheted magad.Semmi nem véd meg.A Suzukinál is pont így van.Mert ha akár más hibájából kifolyólag úgy alakul, hogy meg kéne óvnia a testi épséged bizony csúnyán cserben fog hagyni.Ha 40-el nekimész egy fának annyira összetörik (vele együtt te is) jó rá az esély, hogy csak tűzoltók szabadítanak ki belőle.Ezért is nem értem azokat az embereket akik istenként imádják a swiftjüket, ticojukat vagy seicentojukat.Biztos nem láttak még töréstesztet róluk.Inkább vegyenek valami masszívabb vasat még ha nem is olyan megbízható akkor is.Havi szinten plusz néhány ezer forinton ne múljon már a biztonsága senkinek.
Sajnos a Swiftek töréstesztje 7pecsétes titok sehol nem lehet fellelni (vajon miért??).De itt a testvérmodell GEO Metroé : [link] Bár ez sem reális mert ez már több ponton gyárilag merevítve van a mi autónkhoz képest.Szóval az a sok-sokezer darab ami itthon futkorászik szarabbul törik még ennél is.A swift is kb ilyen Seicento kategória, ha nem rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz fekeandras #28557 üzenetére
Nem tudom, te mennyit bkv-zol, de nekem annó megváltás volt a bkv után átülni egy swiftbe. Főleg, hogy a bkv nem visz el Miskolcra meg Pécsre.
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #28557 üzenetére
Jó a kommentátor.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
hobizoli
nagyúr
válasz fekeandras #28557 üzenetére
Fejre allaskor mi nem lesz KO a 80-s evekbeli tervezesu vasak kozul?
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz fekeandras #28557 üzenetére
Nekem se, de nekik pont eleg . Tesco-ba jaros vas.
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz fekeandras #28555 üzenetére
En meg vennek bele egy motort 50k-ert. Anyamek Swift-je volt ijen.
hobizoli
több drón kell ;P
-
fekeandras
őstag
Nekem ha csak kevés pénzből (legyen mondjuk fél milla) kéne hosszú távra kocsit vennem biztos, hogy 200-250körül néznék valami törésmentes jó kasznis de motorhibás vasat. Abban nincs zsákbamacska. Tudod, hogy szar és kész. 200ból csilli villin megcsináltatnám a motorját aztán pár évig nyugodtan aludnék.
-
Rick4
félisten
Na, tessék itt egy jó vétel:
[link] 150-ért elhozod, 150-et ráköltesz, és 300K-ból van egy korrekt kocsid... Holott 300-ért ugyanilyet adnak közepes állapotban, de jónak, hibátlannak mondva...49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz CriticalHit #28535 üzenetére
Mondtam én, hogy olyat kell venni, ami 140-nél 3800-at pörög? Meg is érdemelnéd...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
nagyúr
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #28544 üzenetére
De a nagyobb ccm-s dizelnek nagyobbak a koltsegei is. Nem mind1, hogy 1368ccm-re szamolsz KGFB-t vagy 1910ccm-re, a dizel ket KGFB kategoriaval feljebb van, ha bp-i vagy meg 30 ev alatti is, akkor ez nagyon nem mind1.
Fel kéne már fogni végre, hogy jelenleg a dizel újkori felárából a benzines nagyobb fogyasztásabol fakado km tobbletkoltseget kapasbol évekig lehet tankolni... foleg ha azt a penzt berakod vhova pl kamatra, maris a benzinessel jarsz valojaban occsobbé.
A benzines kevesbe kenyes technika, nincs ojan precizios, tobb ezer bar-s befecskendezo rendszere, mint a dizelnek, amit a gazolaj ken, es ha 1x is szart tankolsz vhol, akkor az maris vallig zsebbenyulos. Ijenkor maris 250+k km alatt sem termeli vissza a dizel a vasarlaskori felarat meg amit kenyszerbol beletapsoltal, ami akkor is meg csak ott tart, hogy kinullaztad a tobbeletkoltseget, es csak onnantol kezdesz el vele sporolni. Eleve 130-150k km-t kell ahhoz legyurni 4, max 5 ev alatt, hogy ha nincs semmi hiba, akkor ledolgozza dizel a vasarlaskori felarat. Egeszen addig egy filler nem sok, de annyit sem sporolsz vele, csak utana.
Elmult mar a regi dizelezes, amikor az IFA-bol leengedett meg a leszurt sutoolajjal is elpotyogott a dolog, ez a mai mar nagyon nem az.hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
E-Max
tag
válasz Tothgera30 #28544 üzenetére
Akkor menj el egy Fiat szalonba, és vezess egy 1.4T-Jet benyásat, majd az 1.9JTD-t, még így is sokkal jobb a benyás.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz fekeandras #28543 üzenetére
Jó, de a Lupo nagyon kicsi autó, jó a légellenállása, a súlya is kicsi...
Egy Bravo pl. 3-szor akkora...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Tothgera30
Ármester
1.4 T-jet benyás - 1368ccm, 1350Kg, 120Le, 88Kw, 0-100km/h 9,3mp, végsebesség 210km/h.
Ezért ha egy kicsivel nagyobb dieselt veszel, az ráadásul kevesebbet is fogyaszt, és egy kicsitt több nyomatékot ad le, szinte alapjáraton, és az 1.4-es nél 130-nál 3400-at pörög a főtengely."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
fekeandras
őstag
válasz SaNyEe #28542 üzenetére
Miért kéne egy gyengébb kocsival 2/3 gázállással menni? Legjobb példa erre a VW Lupo 3L. Az egy bő 12-13évvel ezelőtti fejlesztés. 1200ccm sincs, kis 3hengeres turbódízel. A maga nevetséges (40le eco) / 61lovas és 140Nm-es motorjával a meglehetősen lassú autómata váltó ellenére sem forgalmi akadály.A megengedett sebességi határokon belül bőven jól autózható marad.Akkor sem kell kétségbe esni ha 90nél előzni kell.Nem egy rakéta de bőven el lehet vele rohangálni.Az autómata 1500nál vált feljebb.Lehet vadul is nyomni neki ilyenkor csak tiltás környékén vált el, ekkor autóhoz mérten szépen szedi is a lábát.
Pedig csak egy 1.2-s öregecske dízel. -
SaNyEe
aktív tag
válasz fekeandras #28541 üzenetére
Azért fontos a tartalék mert elég egyszer olyan szituációba kerülni, hogy az mentse meg az ember seggét és ha nincs tartalék, akkor nincs...
De van más is, nem mindegy, hogy valaki negyed órát szöszmötöl egy vagy neadjisten két kamion mögött, vagy szépen megelőzi őket erőből és nem kell 6km hosszú egyenes meg lendület meg hátszél ahhoz, hogy kikerüld.
Jameg, azse mindegy, hogy 2/3-os gázállással kell menni, hogy tartsd a forgalom ritmusát, vagy mondjuk 1/3 állássba van a folytószelep.
Ezzel nem azt mondom, hogy minden autóba 2000cm3+ motort, hanem akkorát amivel normálisan lehet vele közlekedni.-- end of transmission --
-
fekeandras
őstag
válasz Tothgera30 #28539 üzenetére
Az esetek 90%-ában egy autó a teljesítményének kb 30%-ával üzemel.Akkor meg minek tartalék?
-
Eagl3
veterán
válasz Tothgera30 #28539 üzenetére
1.4 - benzin - turbó - 9sec
Kérdés?
-
Dare2Live
félisten
válasz CriticalHit #28535 üzenetére
azért, hogy 5 vagy 6os e a váltó se mind1....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
Rick4
félisten
válasz CriticalHit #28531 üzenetére
mondj már egy diesel motort, ami csendesebb, mint egy otto...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dragonfx
veterán
válasz CriticalHit #28528 üzenetére
1.6 benyás használtan
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
CriticalHit
őstag
Szerintetek 1,6 Diesel KIA Ceed vagy 1,6 Diesel FIAT Bravo (hasznaltan)?
"We are survivors. We control the fear and without the fear we are all as good as dead."
-
-
fekeandras
őstag
-
Dare2Live
félisten
válasz fekeandras #28494 üzenetére
Nah, nekik gratulálok.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dragonfx
veterán
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #28516 üzenetére
Jó, de nekem sosem volt 190-esem, csak 126-ososm. Nem is akartam venni soha...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz fekeandras #28514 üzenetére
Azért pl egy mercit ne vegyünk már egy kalap alá ezekkel...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
DeadMeat
nagyúr
válasz tibi666 #28509 üzenetére
Tényleg hasonlítanak egymásra kicsit,de nem hinném,hogy ne lenne kis különbség akár a belsejében is.De tény,a bmw mint márka prémiumnak nevezhető,de nem a 3-as széria miatt. Low cost a 316,de attól még középkategória.A 323 meg kis autó,vagy mini vagy mi a franc.Az akkor japán szinvonallal.Zörgős műanyag,ect.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
fekeandras
őstag
válasz Winner_hun #28510 üzenetére
Biztos horror ...
-
Winner_hun
titán
válasz fekeandras #28504 üzenetére
Városi rohangálós autónak kiváló. Ára vajon mennyi lesz?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Whaazzup
senior tag
Sziasztok.Nekem egy 84-Fiat Ritmom van ami remek autó,még soha nem hagyott sehol cserben.
Minden autó jó ha elvisz és vissza hoz.
[ Szerkesztve ]
Boxer, imádom. Intelligencia minta képe.//-Mobil --06204489764. Csepel. Zöldfa utca..
-
dragonfx
veterán
tegnap ültem egy 16 éves autóban, pirosban, tehát detto mint az enyém csak mazda 323.
Hát no komment.nem fikázás, sőt az uj 6os bejövős még nekem is, de más kategória egy ilyne koró 2 16éves autó mintha nem is egy korból lennének, abban az autóban se hely se kényelem se semmi nincs.lemezek mint a papír olyna vékonyak.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
-
hobizoli
nagyúr
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest