Hirdetés

Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz dragonfx #28590 üzenetére

    Nem attol lesz eros, Te nagyon hikomat, az F1 auto is csak a Wolfram ballasztokkal kiegyensulyozva eri el a 605kg-s minimum sulyt -valojaban ~500k sincs a tomege-, mikozben megis 10x biztonsagosabb, mint a 2x akkora sulyu vaslemez anyagu "van benne anyag" bimmered. Allj bele egy Hring-i nyitott napon a palyan korozve a gumifalba bimerrel fek nelkul 100-l es fekete zacskoba tesznek, az F1-bol meg kiszallsz. Ezen vakaraszd azt a kicsi buksidat, hogy vajjon miijjééé...?
    Vagy ott vannak a becsovezett WRC autok, amik tulkeppen utcai autok kasznijara epulnek. Megsem a lecsupaszitott kipakolt utcai kasznival mennek, pedig az ugy sok esetben konnyebb is lehetne, de a Rally B az inkabb egy csovaz volt muanyagkasznival.
    Pl a McRae belezuhant egy 35m-s szakdekba a Focus-l fak koze nem eppen varosi tempoval, de Te ugrass le csak 15m-rol a bimmerrel, vagy csak gurulj le.
    1230kg a WRC kocsi becsovezve, nezd meg mekkorakat esnek veluk, a youtube-n van egy halom video, egy negyed akkora esesnel sem szallsz mar ki a becsovezes nelkuli utcai autobol. Nem a vaslemez tomege adja meg az erot, hanem kello a merevseg, Ugyanazt a merevseget meg a csovaz sokkal kisebb tomeggel adja, meg lehet ezt oldani vaslemez vastagsaggal is, csak az ugy joval nehezebb lesz, a nehez autoba meg nagyobb motor kell, ami megint csak nehezebb, a nagyobb motor meg tobet eszik.

    hobizoli

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Aktív témák

Hirdetés