Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz Integra #23995 üzenetére
Hát 316i-t és társait konkrétan nem nagyon reklámozták így.
Szerintem, ha egy márkának ~80%-a sportos modellekből áll, akkor lehet így reklámozni. Az egy dolog, hogy a 316i és a többi economy modellnek köze nincs a sportossághoz, legalábbis ha motorerőről van szó. A fék, futómű stb ugyan olyan jó ezekben is, mint a nagyobbakban.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #23997 üzenetére
hát tudod inkább veszek egy igazi nép autót mint egy kamu bömöst
mindegy megint nem érted mit akarnak mondani neked.
én is inkább egy 6-7-8-as Lancer-t választanám mint a 10-est, tudod inkább vezetek, mint hogy csak a kormányt tekergessem.meg a kérdésemre azért válaszolhatnál...
"és most őszintén minél megy jobban a kocsid az 1,4-es Golf 4-nél meg az 1,2 HTP Fabi-nal ?"meg erre múltkor meséltem neked az esetemet az 120i-vel, mondjuk szerintem csak a 150-es lehetett, de akkor is ő lett kisebb az én tükrömbe és nem fordítva, pedig egy 23-éves rozsda boglyám van.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
Na látom megint kezditek szanalmasak vagytok.egy bmw mindig bmw marad.
de ti nyugodtan vegyetek rozsdahalom népautokat.
ettől még nekem bmw.van és lesz is.integra>>na mi van az új autó már nem kel evoX...pedig téged a földbe tapos egy olyan hogy még elsírni se lenne időd magad.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #23992 üzenetére
tudom van egy a családban (face lift-es), bátyám asszonykájának, és nagy részt városba használja, imádja.
kellemes kis női autó.
legjobb a CW-je 0,26 (calibranak azt hiszem 0,28).
de nem audihoz méltó, szóval érted szerintem
Mr X:nem valóban nem a cég hibája, sőt tényleg okos hogy felismerték ezt a betömetlen piaci rést, hisz ők is a profitból élnek. (pl a már emlegetett A2/A3)
de kicsit azért cinkes ez.
Integra:Az integrákban is van/volt 180-as tiltás vagy csak a belpiacosokban?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Integra
titán
válasz SpeedR #23990 üzenetére
én csak tükröt tartok a bmw marketingje elé.
csapból is mindenféle póver meg dájnamic effisenszi és egyéb folyik náluk etc...
mint ahogy más mondta, saját csapdájukba estek. lehet magyarázni, csak minek?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Mr X
veterán
válasz VR6-Fan #23987 üzenetére
Annyit tennék hozzá, hogy az nem a BMW cég hibája, hogy errefelé ezeket veszik. Sőt, okos húzás volt, hogy felismerték az igényt erre is. Bár gondolom, Keéet-Európán kívül máshova nem is igen szállítanak x16i-ket
SpeedR:
Én sehol nem állítottam, hogy az autó hibája.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #23987 üzenetére
Pedig az AUDI A2 igen jól sikerült.Rettenet komolyan össze van rakva a beltér.Bontottunk már kettőt is, minden kárpit vagy műszerfal alkatrészt kétszer annyi fül fog mint más autókban + az illesztési hézagok milliméterre passzolnak, de szó szerint.Zörgésnek, nyikorgásnak vagy rezgésnek még nyoma sincs pedig nem 1-2 éves autóról beszélünk.Nem tetszett az üléspozíció, és az hogy fel kell ülni bele mert marha magas.Az egyetlen komolyabb negatívum az, hogy az 1.4 benzinnek nagyon szar a váltókiosztása.110km/h-nál már 3000felett forog.Autópályán a szabályos 130al majd 4000-et. Városban nagyon kényelmes 40km/h 5.ben nem rángat.Jó kis kocsi az de mocskosul túl lett árazva, főleg a dízelek, azon belül is a 3L.Majd 6 millió volt anno mikor megjelent.Mellesleg az egyik legjobb légellenállású autó ami létezik.
-
SpeedR
őstag
válasz Integra #23988 üzenetére
A 3-as széria nyugaton egyáltalán nem prémium autó. No-ban volt olyan, hogy az E46 évekig benne volt a letöbb eladott autók között. (talán 2.-3. hosszú ideig) 316i volt ott is, de ott a 318i 1,9-es, később a 2.0 motorját folytották vissza és árulták 316i-ként. Rengeteget eladtak belőle. Nem érzem, hogy bárkinek is szégyellnie kellene. Jó, a motor nem erős, de a futómű hibátlan, a váltó és a kormány pontos, a kényelem megfelelő. Ha nem száguldozni kell, akkor teljesen vállalható autó, munkába járni, bevásárolni járni bőven jó.
(#23989) Mr X
Erre ismét azt tudom mondani, hogy a vezető személyiségéről nem az autó tehet. Akinek valaha is eszébe jut olyan, hogy ezt meg azt "lenyomom", annak nem való a 316i.[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
válasz SpeedR #23985 üzenetére
Bár nekem inkább a kisebb autók jönnek be, a formavilágot leszámítva mindenképp az Astrát választanám. Főleg, hogy egy 8 éves E46 áráért fullos fiatalabb Astrát kapok. Ráadásul ott könnyebb kasztnihoz erősebb motor van.
Az ilyen "kisköbcentis" BMW-knél finoman szólva is vicces, hogy miközben a sofőr meg van győződve róla, hogy minimum 500LE-s szörnyet vezet, mégis jobban vissza kell gangolnia egy előzésnél.
Szegény csalódottságát pedig el sem merem képzelni, mikor egy pl. énfajta 17 éves "ronccsal" leelőzi, és ő nem bírja a lépést. Nem versenyről beszélek, mielőtt megkapom.
-
Integra
titán
válasz SpeedR #23985 üzenetére
nos, 316i-ből mennyi van nyugaton? ja hogy egy sem, miért? mert nem csórók piacára szántákott. csak pörögjön a darabszám. itt ennyi volt a lényeg.
én úgy tudom a bmw presztízs autó. mi a presztízs egy 316i-ben? szeritnem semmi ha konkrétan a márkát veszem alapul....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #23968 üzenetére
igen ha M paketos, a toladatokot meg a felniket feltudom rakni a 316-os bömire is megnézik az utcán, de nem azért mert sok a "horsz pówer" benne, az optikától az egy ugyan olyan 100le-s kis köbcentis 1200-1300kg-s kocsi marad mint egy 3/4-es golf.
a bökkenő ott van hogy a VW egy nagy rétegeknek szánt kocsi képében él a legtöbb ember tudatában, még a BMW egy prénium kategoriás nagy menet teljesítményű luxos-sport autó képében él.
szóval a saját csapdájába eset a BMW, mint ahogy pl az Audi is a az A2/A3-ommal.
és most őszintén minél megy jobban a kocsid az 1,4-es Golf 4-nél meg az 1,2 HTP Fabi-nal ?
persze sok múlik a "drájvörön" is igaz, de Téged vissza szívathat valaki egy régi 1,3-as (mezei szívó 75le-s) polo cupe-val...
kicsit néz ki a kicsi világodból és próbáld reálisan látni a világot.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SpeedR
őstag
Persze van ilyen is, de erről nem az autó tehet.
A H Astrát meg ne az E36-hoz mérd(10 évvel régebbi ugye), hanem legalább az E46-hoz. Meglepődnék, ha még így is az Astra kéne.(#23979) Integra
Szerintem egyáltalán nem vérciki. Anyámnak pl. teljesen mindegy lenne, hogy 316i-je vagy 330i-je van. Sőt lehet, hogy ha megkérdeznék, hogy melyiket kéri, akkor a 316-ost választaná, mert egyáltalán nincs arra igénye, hogy 250 lovas autóban üljön. -
Mr X
veterán
válasz SpeedR #23975 üzenetére
Nekem tetszik a BMW-k formavilága, lehet én is azt választanám a felsoroltak közül. De ez csak a formának szól. Bár így belegondolva, egy H Astra esélyesebb lenne.
Nekem azzal van bajom, hogy egy 316i tulaj is azt képzeli magáról, hogy mekkora arc, és minimum egy 335i-ben ül.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz dragonfx #23980 üzenetére
nos, nálam veled ellentétben volt 1 hétig 316i, még a nagy bmw akcióból a tesztgép, így van róla elég korrekt és konkrét véleményem. mit is mondjak, semennyire se megy, a bmw póvernek még csak az érzete sincsen meg, mert ahogy lepadlózom, csak fájdalmas erőlködést tapasztaltam. szóval a nagy feelinget feldughatod magadnak a 316i esetében, mert mint olyan, egyszerűen nincsen.
evo x? te szánalmas lúzer, ha kicsit konyítanál a dolgokhoz, akkor tudnád, hogy evo viii, netán ix. de nem értesz ehhez sem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #23978 üzenetére
mivel jobb mint egy 316??..ja hogy VW értem én csak lexarom ...mi a pont neked...mitől jobb egy 1.6os golf mint egy 1.6os bömi enm vágom.de tudod mit igazad van kb telibexarom mit gondolsz.én tudom ha megfelelő fordulattartományban tartom akkor igenis megy.és amugy is az autója ereje a sofőrőn múlik mit autóz ki belőle.ennyi.
Integra>>nem gyorsulásra van, fogyaszt de bmw, átadja az e36ot.az erőn kívül.majd lesz jobb.mondjuk nem hinném egy mostani 1.4es 1.6os honda motor mérföldekkel jobb menettulajdonságokkal rendelkezne.amugy nem tom mire ez a fikázás..te is egy 10 éves félversenyautóba üldögélsz...ha már japán meg power...akkor mér nem lancer evoX-ed van....na akkor talán verhetnéd a nyálad.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #23971 üzenetére
a mostani 320i...4 hengeres lett...1997cm3...170 ...ez is kaki ugye...majd jön az hogy jaj de ez kivétl...meg 5 henger kell..meg rizsa rizottó...miegymás
sokan, 17" M felni..egy jó remussal, sportfutómű, ültetés...ez márérdemes megcsinálni ilyenre.142 lóval megy ám az.320i.t lehet leveri bizonyos tartományban..pedig az még a 6hengeres 151 lovas verzsőn.
#23975>>ennyi...erről beszéltem.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Mr X
veterán
válasz fekeandras #23971 üzenetére
Ezekkel az 1.6 BMW-kkel úgy vagyok, mint az 1.4 Octaviákkal. Gondolom, a tulajok többnek akarnak látszani, mint amik.
-
fekeandras
őstag
válasz !Overdose! #23972 üzenetére
Mondtam én ilyet?
-
!Overdose!
őstag
válasz fekeandras #23971 üzenetére
A 318is nem egyenlő a 318i-vel. Az is-ben M42 van 138-142le-vel.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #23968 üzenetére
Hát az E21ben még csak elég volt a 316 90lóereje mert egy könnyű kasztni de az E36 1.6-os verzió egy rossz vicc... röhejes menetteljesítményekkel.
"De hogy 2.0 alatt nincs bmw az elég merész mert egy 318is.t mai napig megnéznek az utcán."
Igaz van 1 BMW 2000ccm alatt is.Mégpedig az E21 320i (1990ccm, 125le)
A többi csak parasztvakítás...
Ugyan már, ki néz meg egy virsligumis szívószál kipuffogós 318is-t ...[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
nem kéne a 316ot a 328cal egylapon említeni.kicsitmás a 2 kocsi ára is más most is anno is.
a 2.8as nagyon jól fogyaszt az 1.6hoz nem ártana még lóerő.ennyi.De hogy 2.0 alatt nincs bmw az elég merész mert egy 318is.t mai napig megnéznek az utcán.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz Khelben #23963 üzenetére
"okosabban is lehet használni a pénzt, mint az egyik legnagyobb értékvesztésű tárgyba befektetni."
Ebben igazat adok.Egy karbantartott üzembiztos XY éves kocsi pont ugyanúgy elvisz A ból B be mint egy csilli villi 6-8millás új.Ha meg lenne 6-8 millám inkább befektetném valamibe mint, hogy kidobjam az ablakon egy új autóra.Amúgy nem az a jellemző, hogy a csórók dízelt vennének. Ők az 1.4-1.6 fapad benyást veszik.
-
Khelben
nagyúr
válasz Versus82 #23951 üzenetére
Rég röhögtem ekkorát
(Igaz, nem 1 millió volt, de semmiképp nem vennék 8 millióért új autót, ha 2,5-ért is megkapom ugyanazt. Megnyugtatlak, az Integra által linkelt Accordból holnap akár kettőt is vehetnék, ha épp arra gerjednék. De okosabban is lehet használni a pénzt, mint az egyik legnagyobb értékvesztésű tárgyba "befektetni". Olyan csóró meg végképp nem vagyok, hogy dízelt kelljen vennem, mert nem bírok tankolni egy benzinest )
-
-
-
Mr X
veterán
Mondjuk ezt a rendszert nem értem. Miért kell mindenképpen műszaki az átíráshoz? Szerintem jogosabb lenne úgy kialakítva, hogy átíráshoz nem kell, csak ahhoz, hogy forgalomban használhassam.
Ha én venni akarok egy autót alkatrésznek (amihez az okmányirodának semmi köze), akkor mi a francnak műszakiztassam le ahhoz, hogy a nevemre kerüljön?
Sosem értettem ezt...
-
Versus82
aktív tag
válasz fekeandras #23953 üzenetére
itt most a dízel fikáról volt szó.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
fekeandras
őstag
válasz Versus82 #23951 üzenetére
Annyiban igazat adok neki, hogy némely gyártó dízeleihez az átlagnál drágábbak az alkatrészek Hyundai,Alfa,Kia.De én nem is vennék "modern" dízelt: pdtdi,hdi,crdi... Az első generációs TDi motornál jobb nem kell.Alkatrész hegyekben, lassan anyagárban, bármi kell hozzá azonnal van és olcsón mellesleg 1-2decivel kevesebbet is fogyaszt mint az 1.9 pdtdi.Az összes forgó alkatrész túl van tervezve benne és nagyon jó, erős anyagból van.Ami azon "elromolhat" max. az adagoló + a turbó, de ezek is az esetek 80%-ában user error miatt költöznek a túlvilágra.: tekerünk az adagolón egyet + megchippeljük és de fasza, aztán mikor teljesen tönkretette a hozzá nem értése miatt megy böfögni a népitéletre, hogy micsoda egy szar megbízhatatlan és drága egy motor ez... Giga - mega - ultra LOL
[ Szerkesztve ]
-
Versus82
aktív tag
válasz fekeandras #23939 üzenetére
nem kell egy olyan ember dízeles hsz-eivel foglalkozni, akinek öregségére egy régi 1 milliós mondeo jelenti a csúcsot. fikázza, mert egy komolyabb használt dízel 3-4 millió, egy új 8-nál indul, szerinted volt/lesz neki valaha ilyen? mérvadó a véleménye az olyan autókról amikbe még mutiba se ülhetett bele? beszűkült látásmód, kis saját világ, irigykedés, ahogy Integra is írta.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
SpeedR
őstag
válasz Khelben #23947 üzenetére
Nem kell hozzá érvényes műszaki. Eredetiség vizsga kell (max 60 napos), biztosítás, a szerződés, és a forgalmi. A biztosítás év végén lemondható és akkor csak a teljesítmény adót kell utána fizetni. (120Ft/KW)
Én azt tanácsolnám, hogy külföldről kellene behozni a gépet, és akkor tényleg nem kell fizetni semmit, amíg ténylegesen nem helyezed forgalomba. A reg. adó pedig úgy emlékszem hogy minimális a veterán (30+ éves) autókra. Talán még az átíratásnál sem drágább. -
Khelben
nagyúr
a porlasztócsúcs hibája max akkor derül ki, ha már cserés. De ha vétel után 2 héttel szarik be, akkor azt a vételkor nem nagyon lehet kideríteni, max a motor szétszedésével. Nem véletlenül adják el a dízeleket 120-150ezer km-nél, amikor jönnek ezek a drágább javítások.
Nyilván nem minden használt dízel szar, de sokkal könnyebb belenyúlni, mint egy benzinesnél.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz fekeandras #23939 üzenetére
azért megnézem, ahogy fillérekből kihozol egy porlasztócsúcs garnitúra cserét...
-
addikt
válasz fekeandras #23933 üzenetére
Néztük,de valamiért nem jött be senkinek Megbízható,egyszerű és még nem is ronda.
Fogyasztás hasonló mint a többi kocsié,teljesítményben pedig azonos löket mellett több 15 pacival
Muszáj lesz kipróbálni,mert nem mindegyik típust vezettem és gép mögül nem lehet dönteni. -
V.Stryker
nagyúr
válasz fekeandras #23941 üzenetére
A lényeg,hogy feleslegesen nem akarok rá fizetni semmi adót, stb. csak majd ha készen van.
-
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Tudnátok abban segíteni, hogy milyen anyagi és papír dolgok vannak akkor ha venne az ember egy autót, de úgy ,hogy nem akar járni vele és nem akar papírgondokkal küzdeni? Tudom, ez kicsit tág megfogalmazás, de felmerült,hogy kéne venni valami régi régi sportgépet(pl Mantát), amin vagy van műszaki vagy nincs. De a lényeg,hogy az ember betolná a garázsba, aztán mikor van ideje, egy pár év alatt megcsinálja/csináltatja és utána menne vele forgalomba. Hogy lehet ezt a legolcsóbban kivitelezni? (mármint átírás, adók, stb)
-
-
fekeandras
őstag
válasz Khelben #23937 üzenetére
Már miért menne rá?Meg kell nézni hová viszi az ember.Ennyi.
Mindíg jól mulatok mikor benzines autója van valakinek és okoskodik, hogy milyen drága a dízel motort szervizel(tet)ni ... Ez egy hülyeség, egyszerűen nem igaz.
Használt benzinessel ugyan akkorát lehet szopni mint használt dízellel.mod: A VW konszern 1.9-2.0 dízeleihez "fillérekért" van alkatrész.Van ismerősöm aki 200e ft ért vett 150 lovas 1.9pdtdi motort amiben mindössze 3500km volt, németben papírok nélkül.A blokkot kidobta minden mást fel tud használni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Eagl3
veterán
válasz fekeandras #23933 üzenetére
Akkor már inkább egy e34 520i vagy 525i.
-
tildy
nagyúr
Hú ez a Kia koup tetszetős
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
fekeandras
őstag
válasz grabber #23923 üzenetére
2literes Passat? [link] (Nem pont ezt, ez csak példa).Pakolni lehet bele, nem versenyautó de egy megpakolt utánfutóval könnyedén megbírkózik, viszonylag egyszerű, puritán de kiforrott szerkezeti felépítésű autó relatív kevés elektronikai kütyüvel, 5ember elfér benne, alkatrészellátás jó ráadásul olcsóak is hozzá.Egy barátomnak ugyanez a kasznis van csak az övé kombi és nem 150 hanem csak 115 lóerős verzió.Városban 12 városon kívül 7liter végig klímával.
-
addikt
válasz Khelben #23929 üzenetére
Átolvastam a mondeo forumot.Hát 12L-el kéne kb megbarátkozni ha a 2.5 szörnyeteget vennénk De max 10L lenne a határ,mivel nap mint ezzel járni
Dízel elsőre indul télen,de 3x izzítani kell és csak akkor,meg nem a legerősebb és drágább a dízel mint a benzin/benzines.
Opel Omega fórumot,nagyon nem találtam,de annak is vannak típushibái rendesen.
Mást nem tudunk mint nézelődni és kipróbálni a kocsikat.Úgy is sokat számít majd a benyomás. -
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #23926 üzenetére
Pl ugy tudtak hogy 1/4-d ennyi auto volt az utakon, azaz sokkal kisebb volt a forgalom, azaz tobb hely volt elozni. Egyatalan nem mindegy, hogy 300m-re jon az a szembol erkezo, vagy "csak" 500m-re...
Most viszont mar sokkal jobban kell gyorsitani ezek miatt (rovidebb tav, nagyobb onsuly), ehhez meg nincs mese, ero kell.
Meg akkoriban mar egy 900kg-s bodeju auto is fuha volt, most egy legalapabb kiskategorias varosi auto is veri az 1tonna-t.
Mots meg kimegy a 1.2-s 65lojjos uj Corsa a maga laza 1.2 tonnajaval a Volan busz mogul es ha van annyira gyogy a drajvor hogy 5.-ben elozi -mert ne am zabaljon neki- akkor ott is a reccs. Regebben meg rohogve befert volna akar ezzel is, mert nem jott szembol senki...most meg ja dehobizoli
több drón kell ;P
-
Khelben
nagyúr
válasz grabber #23928 üzenetére
Nekem most 10 koruli fogyasztasokat produkal az auto, de fokent rovid utakon megy, ritkan megy egyhuzamban 15-20 km-nel tobbet. Raadasul ez ujabb, mint amit te keresel, nehezebb, tehat nem lehetetlen 10 alatt tartani egy regebbi 2,5-os mondeot. Nyilvan ekkor kevesbe sportos a vezetesi stilus, mert 15-ot is meg lehet etetni vele.
-
addikt
válasz Khelben #23927 üzenetére
Remélem nem a mázlin fog múlni és nem szopunk vele,mert van 2 autószerelős ismerősünk akit mindenképp elvinnénk vásárláskor,hátha így elkerülhető a baj.
Mennyit fogyaszthatnak az ilyen kocsik 2L,2,5L?Nincs semmilyen alapon(Fiestánk 5,5 liter százon és diesel 20 éves kocsitól)Dízellel érdemes egyáltalán foglalkozni?Mr X: Most Fordunk van,nagy gond nincs vele,de nagyon nem állítom,hogy nincs jobb kocsi nála.Mondeot imádom,mert a korához képest nem egy fekete koporsó belülről,hanem világos belső tér,kartámasz,szép design és nem kocka kocsi.
De unalmas lenne megint Fordot venni Omega előnye még,hogy nagy,minél nagyobb annál jobb(külföldi utazás során jól jönne),de viszont a Mondeo futóművéről legendák vannak(ha jól tudom)
Vectra-ról nem tudok semmi,Peugeot szar francia váltó és lágy rugózás,ami jellemzi a franciákat,nem tudom,hogy igaz-e a régiekre is? -
Khelben
nagyúr
válasz grabber #23923 üzenetére
900k-ert kozepkategorias autot ketfelekeppen vehetsz: iszonyu szerencsevel vagy iszonyu szopassal. Ne konkret tipust keress, hanem megbizhato forrast, kerdezz korbe ismerosok kozott, stb. Egy leinformalhato francia tobbet erhet, mint egy neppertol vett nemet.
Masik: omegabol meg mondeobol is van 2,5 V6, egy literrel eszik tobbet a 2 literesnel, cserebe van nyomateka a vontatashoz meg loereje a sportos vezeteshez. -
Dare2Live
félisten
válasz anjani182 #23906 üzenetére
ez a topic ilyen. japán az isten és a sok le.
Mert ám nem gyorsul 80nál egy szar-gyenge 100LEs Honda Jazz, 122LEs 1.4es VW.... És ezt annyit halljuk, hogy már el se tudjuk lassan képzelni, hogy tudtak 30éve folyamatos balesetek nélkül közlekedni 30-52Les kocsikkal.... Tiszta vérengzés folyhatott akkoriban az utakon....
uígy kb senkit se érdekel amit nemrég írt integra meg korábban én, hogy bezony a japók mekkorát "estek", és az EUs gyártók nagyja még a pl Fix It Again Tony (FIAT gyengébbek kedvéért) is mekkorát lépett előre. btw milyen érdekes, hogyaz USAban kitalált TQMet először a japók vezették be, aztán NY EUs gyártók nagyja és USAban még mindig kvázi mellőzik.... olyan ez mint a lőpor amit Kínában már KRE 300ban feltaláltak Europában meg az 1300as években kb és mégis amikor Anglia/Kína összefut Anglia veri "rommá" Kínát, merta Kínaiak nem "használták" azt amit "feltaláltak".
Na ez így csak eszembe jutott.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
addikt
Sziasztok!
Úgy tűnik lesz lehetőségünk venni egy 2 autót.Felvetődött pár alternatíva és véleményeteket szeretném kérni(max 900k,de 800k és 100k gumikra stb. olcsóbb még jobb).Leginkább munkás kocsinak lesz,de mivel az első kocsi kicsi,így mindenképp nagy kocsi kell ha utazna a család valahova(5 tagú család,egyik baba).Megbízható stb alap dolgokat nem nagyon sorolnám,a motor ne legyen gyenge(sportos vezetési stílusnak megfelelően és megrakva+utánfutót bírja el),de irreális fogyasztás sem kell,így szerintem 2L benzines lenne a megfelelő(javaslatok?),mert a dízel a régi kocsiknál csak gond van vele.
Eddig amik szóba jöttek:
Opel Omega
Ford Mondeo
Audi 80
Opel Vectra
Peugeot 406Kb ilyen sorrendben.
Száguldó koporsó egyelőre nem kell,majd talán 50 év múlva,akkor már mindegy alapon
-
anjani182
őstag
válasz Khelben #23920 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem az a jellemző, hogy rádgyorsít a Suzuki előzéskor, legalábbis felénk nem jellemző, sőt nem is igen emlékszek, hogy találkoztam volna ilyennel...
Annál inkább a 2 sávos úton kivág elém a kis fika Daewoos a minap, ez ellen nem tudsz mit csinálni, nem mehetsz át a harmadik (szembejövő sávba), ilyenkor sz*rt se ér a lóerő, mert muszáj a fékbe taposnod!
Előzésnél meg a kocsikhoz mérten, amiket vezetek, tudom magam "hova tenni", és annak megfelelően hajtok végre egy-egy előzést.
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
-
Khelben
nagyúr
válasz anjani182 #23906 üzenetére
Mi a fenének ekkora lóerő, amikor főúton 90km/h a megengedett
Szoktál kisautókat előzni? Suzuki, Thalia? (Volvo ) Na ott pl nem mindegy, hogy nekimész a szembejövőnek vagy észre se veszed, hogy zokon vette az előzést és rádgyorsított. Hát ezért. Ma a sok lóerő kb annyira hasznos, mint a légzsákok, csak sokkal többször kell használni.
Mielőtt kérdeznéd: nem, a nagy és erős autók nem szokták zokon venni az előzést.
betarthatatlan egy 140 lovas autóval
Érdekes, nekem a 170-nel is sikerül mindent betartanom, még a vasúti átjárókat is. Ez nem lóerőtől függ.
-
hobizoli
nagyúr
válasz The DJ #23912 üzenetére
Pl
Itt nezz korul.
En azert inkabb vmi 185/60 R14-t tennek ra, vagy 175/65 R13-t leneg hogy popularis meret legyen, mert az olcso. Pl a 185/55 R14-bol 2.5db gumi kerul annyiba, mint a /60-bol 4db, ugyanaz a gyarto ugyanaz a gumija
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
The DJ
addikt
Köszönöm a segítséget és az infókat mindenkinek, ezen már el tudok indulni, körbenézek a környéken, hogy milyen árban vannak és mindenképp fel lesz próbálva, ha találok megfelelőt.
https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.
-
lsc
nagyúr
válasz The DJ #23912 üzenetére
Nem a tescóban hanem tungsram márkaboltban vettem 60 %-kal növelt fényerjű 75=70-es H4-est, tetszik, látványosan élesebb lett a világításom . Az áruk sem volt vészes, ha jól emlékszem 2700 volt a kettő . Az autópiacban volt teszt, ott műszerrel mérték , a tungsram valóban hozta az ígért növekedést .
Az élet kegyetlen .
-
The DJ
addikt
Na leszaladtam és megnéztem a nyári gumijaimat, azok pedig 155/70 R13-asok. Ezek sem a gyári méretek ebben biztos vagyok, mert nem nagyon szoktam látni unokat ilyen méretű kerekekkel szaladgálni. A kérdés már csak az, hogy érdemes-e ennél kicsivel nagyobbak (szélesebbek?) között nézelődnöm vagy az már egészségtelen lenne?
Viszont az is lehet, hogy egyszerűen a meglévő alufelnikre veszek 4 új gumit, centírozás és mehetnek fel újra. Csak mióta az egyik barátom megvette a 2.0 Tipo GT-jét azóta csábítanak az azon levő vadállat gumik
https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.
-
The DJ
addikt
Sziasztok!
Nem teljesen autó vásárlás, de remélem azért még befér ide a kérdésem. Van egy 1990-es 1,5-ös IE Fiat UNO kiskocsim, hosszú évek óta járok vele és nagyon a szívemhez nőtt már. Sajnos az évek alatt nagyon megkoptak a nyári gumijaim, ezért az idei szezont, már nem bírnák ki egyáltalán, ráadásul az egyik már meg is repedt és kidudorodik egy ponton. Ezért most kénytelen vagyok a négy téli gumimmal járni, amit meg szintén nem szeretnék hosszútávon, mert kopik is, a fogyasztást is növeli valamelyest és végtére is nem nyárra tervezték.
Az lenne a kérdésem, hogy hol érdemes alufelnis nyári gumit nézni erre a típusra, valamint hogy valaki tudja-e pontosan a méreteket, amiket még biztonsággal felrakhatok az UNO-ra? Nem akarok kis virsli gumikat, az eddigi nyáriak is szép alufelnin csücsülnek, de kicsit amennyiben lehet szeretnék szélesebbet. Rákerestem én neten az UNO gyári adataira ezen a téren és ha minden igaz a gyári gumijai: 135R13 Na már most ez nekem nem sokat mond, úgyhogy itt kellene nekem egy kis segítség.A másik villám kérdésem, hogy ezek a teszkóban és egyéb helyeken kapható 30-40-60%-al nagyobb fényerőt ígérő, de minden egyéb adatban totálisan megegyező és hétköznapinak tűnő H4-es izzók érnek valamit szerintetek, vagy csak parasztvakítás?
https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.
-
Versus82
aktív tag
válasz anjani182 #23906 üzenetére
itt most dragon 2 milliós határa miatt írtam ilyen autókat. egyébként egyetértek veled, ezért vettem egy új s60-at
szerk: ja, főúton a 90-es tábla az a bringásoknak van ám kinnt!
[ Szerkesztve ]
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Eagl3
veterán
válasz !Overdose! #23902 üzenetére
Nekem egy E34 520i -m volt, városban 10L ! -ből megálltam vele, bár hozzátenném, hogy elég pöpec volt, az olajat még csak nem is csipegette pedig néha kapott a pofájára, hogy mennyen már a másfél tonna .
Szóval attól még, hogy nagy motor nem jelenti azt, hogy sokat fogyaszt. Persze ez megint csak relatív, kinek mi számít soknak illetve mihez viszonyítjuk.
-
Integra
titán
válasz SaNyEe #23896 üzenetére
a made in japan se full made in japan már sajnos, mert az eu megöli...
ha ott is gyártják le az alkatrészeit és szerelik össze, a kiegészítők az extra felszereltségnél, made in eu..
apum made in japan outlanderében az első ködfényszórók pl valeo... lol
de amikor visszavitték az accord gyártását japánba az angoloktól, akkor is maradt bosch a fényszórója (olyan is), a beszállítói szerződés kötötte őket. dízeleknél bosch adagoló..
nem a minőség számít már rég, hanem a költségcsökkentés meg a büntetővámok enyhítése, aminek ez lesz az eredménye....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz gaborbol #23905 üzenetére
ugyanaz mint a dízelek esetében. sokat kell velel autózni, hogy megérje. legalábbis a mostani civic hybrid esetén.
ha nagyobb mennyiségben gyártanák, olcsóbb is lenne. majd meglátjuk hogy a 2gen insight mit tud, mert eléggé alákínáltak árban a piacon vele. nem akarsz seggrakétát, akár jó is lehet. minden esetre élőben sokkal barátságosabb és meggyőzőbb, mint fotón, én is meglepődtem. városi autónak elfogadnám.
minden esetre valamit eltalálhattak, mert a jazz hybridet is elég nagy mennyiségben fogják gyártani, szintén jóárasítva az eddigiekhez képest....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
anjani182
őstag
válasz Versus82 #23898 üzenetére
Mi a fenének ekkora lóerő, amikor főúton 90km/h a megengedett, ami már betarthatatlan egy 140 lovas autóval, mert annyira nem érzed a sebességet!
Elegem van ebből a lóerő mániából, itt állandóan csak ez megy! Hogy vegyé' régi S60-at, meg BéeMWé-t, mer fasza 190-200lóerő, ne vegyé' helyette C kategóriát újabbat, mert az sz*r. Satöbbi...
Én nem égetném magam egy 9-10éves középkategóriás autóval, amire nincs pénz, nem kell erőltetni, ennyi! Telibesz*rom a lóerőt is, meg lehet nyugodtan előzni engem!!!
Egyet mondok, lassan 5 éves lesz a Pug 206 HDi, HOZZÁ SE KELLETT NYÚLNI!!! Ahogy a hasonló korú céges Corollához sem.
Nekem ne mondja senki, hogy egy televert S60-hoz nem kell hozzányúlni, és k*rva olcsó fenntartani, mert az hazudik! Meg, hogy ki lehet fogni jót, igen, magatoknak hazudtok, mutasson már nekem valaki olyan autót, amin soha nem romlott el semmi 10év alatt, soha nem volt megkarcolva, ugyan már...
Linkelgeti mindenki a f*sabbnál f*sabb kocsikat, kb. egyedül amit Integra linkelt Accordot, azt venném meg, szerintem ti se úgy linkeltek, hogy szívetek szerint csak azt, amit megvennétek, könnyű példálózni a kamu előéletű, csili-vilinek feltüntetett használtautós hírdetésekből, ehhez ész nem kell, de megnézném ki venné meg azokat a kocsikat...
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
gaborbol
őstag
Van itt a cégnél 2 db Civic Hybrid 95%-ban autópályán járkálunk velük(105 km/h),semmi durvulás, 5 liter alatt eszik, de épp csak egy hajszállal .Ennél kevesebbet egyszerűen nem lehet kihozni belőle.120 forintos benzinből elég sokat kell mennie, hogy visszahozza az árát.
-
sid.:Rc211v
őstag
helótok..véleményeket kérnék erről a verdáról: [link]
bármi jöhet..tényleg bármi..köszönöm..mod: tulaj szerint sérülés menetes gyári fényezésű
[ Szerkesztve ]
<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //
-
SpeedR
őstag
válasz !Overdose! #23902 üzenetére
Az E36 328i-ben is pontosan ugyan az a 28i motor van, mint a 728i-ban, de a kasztni jóval kisebb és könnyebb ezért kisebb a fogyi. Ráadásul a 7er-ek nagy része automata, így az is rádob 1-2 litert. Városon kívül simán elkarcolnak ezek 6-7 literrel. Városban, dugózva persze könnyedén bekaphatja ennek a dupláját. Hülyegyerek üzemmódban még többet is, de a menetteljesítményhez képest arányosan kevesebbet fogyaszt mint egy 1.4 vagy 1.6 csettegő.
-
!Overdose!
őstag
válasz SpeedR #23900 üzenetére
Volt szerencsém hosszabb távra egy 728i-vel. Tisztában vagyok vele, hogy nem benzintemetők, de a fogyasztást felhozni, mint előny, azért túlzás. Nem így látod?
Mod: Ez E36-ra és társaira vonatkozik. Az új BMW motorok előtt le a kalappal, durván keveset fogyasztanak a teljesítményükhöz képest.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
fekeandras
őstag
válasz !Overdose! #23899 üzenetére
Tényleg nemsoká pályanap!
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest