Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Mikrotik routerekkel foglalkozó téma. Mikrotik router típusok, hardverek, router beállítások, programozás (scriptek írása), frissítés, és minden Mikrotik routerrel kapcsolatos beszélgetés helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovyhun
tag
Sziasztok,
szeretnék két helyi hálózatot vpn-el összekötni. Rengeteg leírás van neten, de szinte mindegyik más, jópárat kipróbáltam de csak nem sikerül. Sajnos nagyon kezdő vagyok, még azt sem tudom eldönteni hogy épp a szerver vagy a kliens a problémás. Ha csatlakoznak is egymáshoz adatforgalom nincs közöttük.
Az egyik hálózat adsl-en a másik mobilneten van.
Tud valaki linkelni egy kezdőknek is érthető leírást vagy tudna segíteni?"Hajszolom a tudást, de ő mindig gyorsabb nálam!"
-
kovyhun
tag
Igen, ezen a mobilneten nincs publikus ip-m és mivel ott futó kiszolgálókat is el kell érnem ezért gondoltam hogy vpn-el megoldható. Az adsl-es routert próbálgattam szervernek beállítani, a "quick set" panelen könnyen be is kapcsolható, de nem tudom hogy kell-e még állítani valamit.
Ping-et nem próbáltam csak tracert-et, az nem ment végig.
Egy biztosan jó kliens beállítást találok valahol?[ Szerkesztve ]
"Hajszolom a tudást, de ő mindig gyorsabb nálam!"
-
kovyhun
tag
Többfélét próbáltam, legutoljára eszerint állítottam be (a bridge-es rész nem teljesen egyértelmű, a leírás készítése óta változott a felület)
https://mum.mikrotik.com/presentations/MM15/presentation_2962_1445240964.pdf
Ez a kliens mobilnetes router (10.0.0.1):Csatlakozik, látszólag van valami adatforgalom, de a szerver 20.0.0.1 ping-re nem válaszol.