Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris Kiki
senior tag
válasz philoxenia #52880 üzenetére
Továbbra is úgy gondolom, hogy nem volt vita tárgya a fogyasztásmérő pontossága. Lehet, hogy a fórumtárs rosszul fogalmazott, de valójában motorfék üzemben nem történik fogyasztás mérés, mivel egyszerűen nincs mit mérni. Te erre reagáltál, hogy a pillanatnyi fogyasztás kiírt értéke nem pontos: Ha minden kocsi annyit fogyasztana, mint amennyit a pillanatnyi fogyasztásmérője mutat....
Tehát:
1, A válaszod irreleváns, mivel nincs fogyasztás, teljesen mindegy, hogy a mérés pontos-e vagy sem. Erre felesleges volt a pontossággal kapcsolatos felvetés.
2, Nem fogod elhinni, de a pillanatnyi fogyasztásmérés adatai pontosak. Te mondjuk a műszerfalon 1 másodperces frissítéssel látod az adatokat, miközben a fedélzeti számítógép másodpercenként (fordulatszámtól, hengerek számától, befecskendezések számától és egyebektől függően) több százszor mér, és készít statisztikát az átlagfogyasztás számára. És igen, abban a pillanatban a motor pont annyi üzemanyagot fogyaszt, mint amennyit kiír. Ezzel az adattal egy gyorsítási ciklusban Te mint sofőr semmit sem tudsz kezdeni, hiszen értékelhetetlen adat. De egy városi cirkálásnál jól jön ha tudod, hogy mondjuk 50-nél 4-esben vagy 5-ösben érdemesebb hagyni a váltót.Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest