- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Windows 11 24H2
- AMD RX6300 kisteszt
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Intel I5-2500k vs. AMD Athlon X4 860K
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Mátálysz #11773 üzenetére
Mármint azt kérdezem, hogy mi van a szivattyúval? Common rail-nél a tanknál nem szokott semmi lenni, mivel a szivattyú elé nem kell. Érdekes, ha nálad van. Szóval mi van a nagynyomásúval?
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz Kickass #11769 üzenetére
Nekem azt mondták, hogy ha nincs benne az előírt mennyiség, akkor a rendszer ereszt. Tehát egy 20 éves autóban is gyári mennyiségnek kellene lennie.
Nekem 150 g volt benne. Viszont ezért nálam azzal kezdzek, hogy UV folyadékot raktak bele. Ha érzem, hogy ereszt, tehát nem úgy hűt, visszaviszem, és lámpánál azonnal látszik.Sajnos a W203-nál előfordult hőcserélő hiba, ehhez pedig az egész műszerfalat csontig ki kell szerelni. Csontig.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz Kickass #11743 üzenetére
Nálam ugyanez a helyzet, annyival még cifrább, hogy az anyósülésen hűt, a vezetőin meg kevésbé. Én a gázra gyanakszok, szerintem már nem szalad rendesen körbe a hőcserélőben, alapjáraton meg még jobban előjön ez. Én is megyek töltetni.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Igen, van. Bal felső sarok. Én mondjuk azon vagyok, hogy a gyári Merci mikrofont, ami a tetőn van, rákössem. Nincs valakinek a nokiás bölcsőhöz kiosztása? Mármint belül van egy RJ45-szerű csati, azé kellene. Legrosszabb esetben ki is tudom mérni, de ha lenne pinout, akkor kész adapterrel tudnék támadni.
Az aliexpress-szes verzióban is TI végfok van. Bitang jó vételnek tűnik. Ráadásul az a kamera van hozzá, ami nálam bevált.hzx0: Igen, az enyém is MTCD. Mondjuk ettől még lehet, hogy csak az MCU panel az övék, nem? Mindegy, nem lényeges. Írok privit, lenne kérdésem.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Hát nem tudom. Anno eléggé körbenéztem, és nem egyeznek. Sem a hátlap, sem a csatlakozók. Pl. csak az Xtrons használ külön CPU kártyát, TDA végfokot, NXP rádiómodult, stb.
Persze ettől lehet még, hogy igazad van.Kamera: [link]
Ennek normálisnak mondható képminősége van, sikerült rosszba is belefutnom.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Nincs bootidő. Kvázi mint a telefonod, slusszkulcs be, és szól. Ha kiveszed a kulcsot, elalszik, az akkut nem meríti. Windows sleephez hasonló megoldás lehet.
A w203-nál a gyári fejegységet is a CAN-busz ébreszti, nem a klasszikus 12 V-os gyújtásvezeték, itt is ez a helyzet.
Nekem ilyenem van: [link]
Van Android 5.1-gyel, 4 magos, 1 GB RAM-mal, az némieg olcsóbb, de amúgy ugyanez, tehát normális végfok, stb. De ezen felül még elég nagy kínálatuk van W203-hoz is: [link]Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Néhány dolgot:
Az Audio 10 és 30 erősítője is egy hulladék, de egyébként a Commandé is. Az Audio 10-zel szerelt kocsikban nincs előkészítve a navi, tehát nincs antennád. Ha tehát találsz is használható adathordozót, akkor sem lesz navid.
Nem ismerem a 30-at, de én úgy tudom, hogy = 10 + navi, és aux szempontjából nem jobb. De ebben lehet, hogy tévedek.
A Command ezen felül más csatlakozókkal is rendelkezik.Szóval nem teljesen értem, miért értelme ebbe így pénzt rakni. Ha gyári fejegység kell, kereshetsz egy jobb FM transmittert.
Én kidobtam a régit, mivel nagyon alap nálam egy autó élvezhetőségénél a normális fejegység:
Amint látod, gyári dizájban, gyári helyre.
Egyrészt Android 6, tehát bármit rátehetek. Másrészt Texas Instruments végfokok vannak benne, így kb. megdöbbentő, mit tudnak a gyári hangszórók is.
CAN természetesen van, tehát irányítható a kormányról, olvassa a sebességfokozatokat (tehát pl. tolatásnál a kamerára kapcsol), de még a kormányszöget is. Van kihangosítóm, navim, ami mondjuk IGO-val vagy Waze-zel bármit gyaláz, első kamera, amivel az utat rögzítem, tolatókamera, meg amit csak akarok, akár DAB+ vagy OBD II.
Ami nem megy, az a kijelzés a műszerfalon, illetve emiatt az autó menüjében mászkálást félreértheti a fejegység, de ez nálam ritka. Egyébként állítólag van olyan fejegység is, ami a műszerfalat képes vezérelni.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #11606 üzenetére
Eléggé értetlen vagy, hiába írunk neked válaszokat, nem figyelsz.
Ilyen kérdéseket nem lehet megválaszolni. Alapvetően ez elég sok km, nem csak a motornak, hanem a belsőnek és a kasztninak is. Ha jó gazdája volt végig, akkor 360e km-es kocsit is meg lehet venni. De ezt sosem fogod kideríteni.
Szerintem ne akarj Mercit venni. Vagy ne W203-at. Bele fogsz ugrani valami marhaságba.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #11561 üzenetére
Én azt, hogy ne hajts annyira a mopf-ra, hogy bevállalsz ennyi km-t.
Nyugodtan vehetsz 2004 előttieket is, amire figyelj, hogy a klíma működjön és ne rozsdásodjon. A klímánál gond volt az állító karokkal, filléres a kar ára, de nem könnyű a csere. Ha van műszaki érzéked, akkor 2-3 óra. A másik a rozsda. Ha mára nem rohadt el, akkor vagy már meg lett csináltatva, vagy abból a néhány darabból való, amelyik nem rohad.
Állapotot veszünk, nem elfelejteni.Még egy dolog. A Mercedes nem olcsó. Akkor sem, ha idősebb. Ha csak azért veszed, hogy Mercid legyen, akkor felejtsd el. Egy 1m körüli/alatti W203-ra biztosan költeni kell. Rakj rá kb. 200-at, és vegyél egy jó vormopf-ot.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz batmanéhes #11464 üzenetére
Az belefér még. Ha nincs panaszod, ne foglalkozz vele.
Hyperion: ja, kölyökként én is imádtam, ma már sajnálom rá az időt, és mindenért szerelőhöz viszem. Jó, pl. fejegység, műszerfal mögötti dolgok, vagy a nyest megette a napfény érzékelőm, ezeket magam megcsináltam. De amivel szívni kell, olajos, vagy nincs kijárt út a megoldáshoz, azt magam már nem.
Nincs is értelme. Beleölsz egy vödör pénzt, időt, és nem jön vissza. Ráadásul ilyen jellegű átalakításokkal veteránnak sem lesz igazán jó.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Kickass #11409 üzenetére
Szerintem a két csati nem azonos. Amit linkeltél, az leginkább a fejegység hátuljába való, a quadlockhoz. Oda sem nagy mutatvány bejátszani.
szerk.: aztán lehet, hogy ugyanaz, de végül is mindegy. Vagy ide, vagy oda jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Detto. Vettem egy típusspecifikus (tehát direkt a típushoz gyártott) androidos fejegységet. Ugyanaz a dizájn, méretpontos, kormánygombok mennek, és többet tud, mint a mai autók legtöbbje. Van iGO, Waze, google maps, vagy amit csak akar az ember. Így kicsit sem fáj, hogy nem gyári.
Amúgy volt egy 2007-2008 körüli Pioneer navi fejegységem (gyárilag IGO-s, így sokáig használható maradt), azzal már nem tudtam a mai telefonokat összepárosítani, szóval nem sok (mondhatni 0) esély van arra, hogy egy 2006-os Mercedes egységgel menni fog.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KillHates #11336 üzenetére
Hogyan rohad a W211, ha alumínium?
Egyébként szerintem nem az, legalábbis a fotók alapján elég jól tud rozsdásodni az is.@bucihost: nem mind rohad. Ráncfelvarrás után eleve nem jellemző, de az azelőttieknél sem mind. Okát pontosan nem tudni, talán nem egy helyen készültek. Az enyémen egy deka nincs.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #11319 üzenetére
Az ár önmagában nem mond semmit. Attól lehet jó, vagy lehet rossz. A 220 CDI elég jó motor, megbízható, könnyen javítható, nehezen nyúlsz mellé vele. Persze ettől nézd meg.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Érdekel valakit autóspecifikus Android fejegység? W203, W209, G, Vito, Vaneo, stb. Nem gagyi, profi cucc, jó végfokkal. Nálam nem ment a kormánytávirányító, pedig van hozzá CAN-box. Amúgy fóliás, új darab. 320 € volt. Jó ajánlatért vihető.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KillHates #11291 üzenetére
Ízlések, pofonok, de nekem kívülről is szebb a 211. Az új Mercik újra szépek, de az a széria nem volt túl szép. Talán a W204, de az sem az igazi.
(#11292) Tsebacsi: 150-200k körül a mai prémium autók keményen elkezdik zabálni a zsebet, bárki bármit mond. Akkor szabad megvenni őket, ha nem fáj évi akár sok százezres javítás.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Hali,
van olyan szerelő Budapesten vagy környékén (inkább budai oldal), akinek van Star diagnosztikája, és felprogramozna nekem valamit reális áron?Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz Havier88 #11250 üzenetére
Igen, és ebben autópálya is volt. Ha döngetek autópályán, akkor 12 gázból. Annyira jövök ki, mint a dízeles volt. És mégse büdös, nincs common rail kockázat, stb.
autogaz.hu, de nem én csináltattam, hanem azzal vettem. Elég profi szettnek tűnik, hengerenként injektoros. Tartály a pótkerék helyén, 70 literes.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
A szerviz engem is érdekelne. Én eredetileg soproni vagyok, de nem rég a környékre költöztünk. Az autóm meg Sopronba hordom, mert csak a régi szerelőre merem rábízni. Nagyobb dolgokban továbbra is haza fogom vinni, de egy-egy kisebb dolog miatt nem vinném haza.
Amúgy nekem egy W203-as C320 4Matic Avantgarde-om van. Nem rég vettem, öregebb, mint az előző autóm volt, de azt a kilométer miatt mér cserélni akartam. Sok pénz ölni robbanómotoros autóba már nem látom értelmét, így ezt vettem. Szeretem, bár eddig nem sokat volt velem, mert leadtam a szerelőmnek teljes átvizsgálásra, javításra, stb. Amúgy az enyém gázos, vegyesben 10 körül eszik LPG-ből. Az teljesen jó érték szerintem. Városban viszont 16 körül is bekajál gázból.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Sziasztok!
Van egy W203-asom. Olyat csinál, hogy ha bent van a kulcs, akkor gond nélkül forog a légkondi ventilátora. Ha gyújtást adok, 3mp-ig forog, aztán megáll. Aztán menet közben meg-meg indul 1mp-re, de leáll. A ventilátor nem szorul, nem hangos, mikor gyújtás nélkül forog.
Külföldi fórumokon olvasni lehet a jelenségről, de nem írják a megoldást.
Mi lehet a gond?Köszi
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- Viccrovat
- Xbox Series X|S
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Vatikán szerint az ördög árnyékát hozza magával az AI
- Napelem
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest