Új hozzászólás Aktív témák

  • Kickass

    őstag

    válasz Nagyfejű #13638 üzenetére

    Automataban nincs se lendkerék se kuplung. Ott maga az automata valto a riziko.

    E osztalynal a gyengebb 2.2-es dizeleket (122LE, 136 LE) hanyagolnam. A 136LE sztem mar OM651, azt mar nem eroltetnem egyebkent se.

    Ezek mar nem rozsdasodnak alapjaraton mint az elozo papaszemes szeria, de a legoregebb peldanyok mar 18-19 evesek lesznek.
    Ha nem ertesz hozza erdemes jol felszerelt lehetoleg Mercire szakosodott szervizben atnezetni, ahol gepre is tudjak rakni. Azt azert hozza kell tenni hogy ezeknek a fenntartasa egyaltalan nem olcso mulatsag, a kombinal es azoknal a sedanoknal ahol van a hatso legrugok problemasak. Egy futomufelujitasra is elszaladhat rohogve 3-400 ezer, hatso legrugok megint 200-250ezer parban. Egy valtofelujitas hibatol fuggoen 150-200ezertol akar felmillioig is elszaladhat.

    Azt tudni kell hogy ezek rengeteget futottak, itthon es kulfoldon is kedvelt taxi volt, igy rengeteg a tekert peldany, nemelyik siman tul lehet 6-700ezer kmn-en vagy tobbon, illetve megszamolhatatlan mennyisegu tulajon. A megkimelt peldanyok nem a 1,5M koruli kategoria. Nemetorszagban egy megkimelt peldany 10k+ euro...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés