Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- Meggyi001: Párizs - Rue Buenos-Ayres - a szelfik utcája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
#Morcosmedve #12165 üzenetére
Az fb-s merci csoportokat kerülni kell csak kóklerek és 'nem idén barnultak' látogatják, hamár info kell érdemesebb az indexes Mercit topikot látogatni -
Karthmann
csendes tag
válasz
#Morcosmedve #12167 üzenetére
Ne ijedj meg, némi talpraesettség természetesen kell, hogy ne vegyék le az embert, de a fenntartása nem sokkal drágább mint bármelyik középkategóriás autóé. Az interneten terjedő rémhírek mellé pedig sosincs leírva, hogy a gondos gazda a kormányon kívül jó esetben a pedálokat is, rosszabb esetben csak az ajtókilincset ismeri.
-
válasz
#Morcosmedve #12165 üzenetére
[link]
Meg néhány óra szerelés.
Kínaiakat el kell kerülni, de vannak jó német szettek. -
#Morcosmedve
veterán
válasz
Jim Tonic #12164 üzenetére
Most amit néztem autot, a dontheto ulest nem tudom benne van-e. A PDC-t tudom, hogy nincs, hátra elég nekem. De az belefér utólag, gondolom 30-40k-ból megvan!?
Nem tudom, de eleg durvan hangzik (merci adok veszek facebuk):
Oszinten CAD Cam mernokkent nem all ossze a 210ezres vez. lánc kerél ár, amibol ketto kell. A többi még hihető ár-szükség (~100k). Ha ennyibe kerul egy ilyen szutyok, inkabb megcsinalom magamnak, csak anyagkoltsegbe lenne, normalisan megedzve-tervezve-stb., illetve ha tenyleg ennyire nem birja a kerék.
-
válasz
#Morcosmedve #12163 üzenetére
Az a cikk több sebből vérzik.
- Az M271-nek elég sok variánsa van, szóval pontosabban kellett volna fogalmaznia.
- Ahogy én is írtam, a lánc problémás lehet, de nem így, mint a cikkírónak, ugyanis keményen csörömpöl, mielőtt baj lesz. Mire ő idáig eljutott, már durván zöröghetett.
- Kétlem, hogy 120e volt az autóban.Szóval odamész az autóhoz, és meghallgatod.
Igen, a PDC-ket viszonylag könnyű utólag betenni, de jobb azzal venni. Olcsó, jó, bontott alkatrészekkel tele a német Ebay.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
Jim Tonic #12162 üzenetére
Koszi!
Azert kerdeztem, mert ilyet olvastam. Eleg szomorunak tunik - nem igazan tudom hova tenni az árat, auto vetelar 20-25%-a, szereles nelkul.
Kuplung szett arig nem jutottam el, kettostomegu 100k kornyeke, az normal, sachs - itt csak erdekelt vna hogy van-e xtra.Tobbit azt koszi.
Gondolom az elso hatso pdc is beepitheto utolag gyarira!?
-
válasz
#Morcosmedve #12161 üzenetére
W204 2007 v. 2008 C200 kompresszor velemeny? Nem tudom, ezekben milyen lánc van. Más gondjukról én nem hallottam.
Illetve telefonrol hogy kerul ezekbe zene (aux, bt)? Van bennük, vagy bővíthetők.
Valamint tényleg nem lehajtható a hátsó ülés? Felszereléstől függ. Van ilyen is, olyan is. Kinyitod a csomagtartót, belenézel, és meglátod.
Kézi váltos kullung+kettostomegu mit bir? Mint bármelyik kocsiban. Sofőrtől és használattól függ. -
#Morcosmedve
veterán
Sziasztok,
Ebben kernek segitseget, mert nezegettem es tetszik:
W204 2007 v. 2008 C200 kompresszor velemeny? Gyakori hibak, odafigyelendok?
Illetve telefonrol hogy kerul ezekbe zene (aux, bt)? Valamint tényleg nem lehajtható a hátsó ülés? Kézi váltos kullung+kettostomegu mit bir?Koszonom elore is!
Udv!
-
-
Acheron
őstag
Megnéztem a fentebb linkelt W204 C250 -et. Nagyon egyben volt szerintem - persze én laikus vagyok, nagyon mélyen nem értek az autókhoz. Furcsa hogy érzésre kicsinek tűnt, pedig külső méretei alapján semmivel nem kisebb, mint anno az S60 volt. Jó kis testhez álló autó. Javarészt egyedül járok, ahhoz bőven elég kellene legyen. Menetben még nem próbáltam, így nem tudom, milyen feelingje van a motornak, mire elég az 1.8 liter a turbóval - A számok alapján általános használatban mindenre... Az autó alapvetően tetszik, ha hétvégén nem akad instant get, alighanem visszamegyek egy menetpróbára + egy állapotfelmérésre.
Ha esetleg valaki hajt hasonló, ezzel az 1.8 motorral, akár korábbi évjáratból, köszönöm, ha megosztja a tapasztalatai (belső méret érzetéről, menettulajdonságokról)
Nézegettem az egyel nagyobb kategóriát is (E250), bár egyedüli közlekedéshez ezt már feleslegesnek érzem. -
scan
újonc
Sziasztok!
Üdv mindenkinek, új vagyok itt! Lenne néhány kérdésem az autómmal kapcsolatban.(cls 350-2005) Volt egy kis gond a csomagtartómban. Becsípte a rugó a kábelköteget, amit először nem vettem észre és a biztosítékokkal kezdtem a hibaüzenetek megoldását. (3. féklámpa, rendszámtábla világítás, csomagtér nyitás/zárás) A biztik jók voltak, a vezetékeket megjavítottam. Azóta nem megy a navi, villog/világít rajta a zöld led, de ki se adja a dvd-t. A másik hiba, hogy az órán nem tudom beállítani a pontos időt, fél órás léptékekben ugrál. Valakinek lenne ötlete? Köszönöm! -
harcikoca
senior tag
Üdv
Mercedes E-320cdi w211(2005) hidegindítási problémákkal küzdök. Ma több mint fél percig tekerte mire indult, kb 5fokban. Ez lehet izzító gyerta miatt, egyáltalán izzít ilyen hőmérsékleten? -
atee
őstag
válasz
Acheron #12153 üzenetére
Jobban jársz ha beszélsz egy szakemberrel!
Aki otthon van a mercikben!
Nekem is 203 van. 1.8 komoresszor 2005.
A lánc nyúlásra hajlamos, de általában 200k körül. Hallani lehet időben ha cserés lesz elvileg! Csak figyelni kell rá! Vagy akár elé menni és automatikusan cseréltetni adott km után.
Szerintem aki nem on-off módban használja a gázpedált. Mint pl az átlag 20 éves e46 tulajdonos. Akkor nagy gond nem lehet belőle.
Van 300k val is még gyári vezérléssel közlekedő ilyen autó! És olyan is ahol már 160k nál széthullott!
Gondozást, odafigyelést igényel minden autó, csak ezt sokan elfelejtik! -
Acheron
őstag
válasz
Csókolom #12148 üzenetére
Sajnos nem volt még ilyen autóm, így olvasmányos élményeimre kell hagyatkoznom - tudom ez nem sok.. Magyar oldalon itt esik szó erről, ami nyilván nem egy hivatalos állásfoglalás, de angol fórumon ugyanezzel az értékkel találkoztam (ott 80k mérföld csereperiódust írtak) - igaz, a forrást még nem találtam meg.
Ha itt nincs ilyen tapasztalat az pozitív., de sajnos magam ismerve, ha van típushibás autó, én bele fogok nyúlni... Köszi az infókat, ezek nem eget rengető hibák, ilyesmivel még tudnék együtt élni.
(#12149) Kickass: Nekem nagyon bejönnek ezek a facelift utáni w204 -ek. A vezérlés problémáról pl itt is szót ejtenek, itt azt írják, 2012 után már orvosolták. A régebbieknél a csere gondolom szintén megoldja, ezért is érdekel, mibe kerülhet.
(#12150) Csókolom: Neked is köszönöm az infókat. Ezek szintén azok a hibák, amikkel még tudok együtt élni - bár elég bosszantóak a napi használatban. :-)
Köszönöm mindenkinek! -
dantej
tag
Sziasztok, segítsetek kérlek, mert nem jövünk rá a hibára!
Adott egy 98-as Merci Vito 2.3 benzines.
Az autó túl sok üzemanyagot kap és alapjáraton úgy jár mint egy traktor és persze nagyon füstöl is de jól kipörög gázadásra. A gyertyákon is látszik, hogy sok neki a nafta.
Hidegen is ezt csinálja, ezért nem gondolnám, hogy lambda-szonda lenne. De azért nem zárnám ki.Mi lehet a gond? Tapasztalt már valaki ilyet ennél a típusnál?
Köszi előre is
-
Csókolom
tag
válasz
Acheron #12147 üzenetére
az M271-en "sokaknak sok problémája akadt az alulméretezett vezérlés miatt." -olvastam ezeket a remhireket, de nem tudom megerösiteni, 2013 ota van meg, 5 eve. Viszont ez a motorlampa mar vilagit, pedig a motor siman jolvan (mert a toleranciaertekek, amin atlepve mar hibat jelez tul szükre lettek veve) +az SRS sulyerzekelö az anyosülesben szivat mar 5 eve: ertsd az SRS lampa ezert vilagitani kezd, ami szinten ok lesz megint, hogy ne menjen at a müszakin...-ez az SRS erzekelö az anyosülesben egyebkent kombinalva a biztonsagi öv erzekelövel (az anyosüles miatt csipog, ha egy taska van rajta es nincs bekapcsolva ott -a taskan a biztonsagi öv -egy felesleges hülyeseg sztm. Lehetne pl ugy, hogy az erzekelö kb 40 kg felett valik csak aktivva az ülesben....de ez igy megint tul erzekenyre lett veve, lehet az ujabbaknal ez mar javitva lett. 2002-es evjaratrol beszelünk.
-
Kickass
őstag
válasz
Acheron #12147 üzenetére
Mióta követem a topikot nem nagyon láttam W204 vagy újabb széria tulajt kommentelni itt. Szerintem ezért is nem nagyon kapsz választ.
Inkább W203 és visszafelé vannak tulajok. Szerintem érdemes lenne MBWorld vagy Benzworld fórumokat böngészni a releváns infokért, esetleg Index mercedes fórum. A láncporblémákról én is olvastam, ez a motorcsalád már a W203 kompresszoros változataiban is jelen volt, viszont nem biztos hogy releváns az infoegy W204 vagy újabb modell esetében, tekintve, hogy MB-nél szokás egy modellcsaládon belül is más alktarészeket használni. -
Csókolom
tag
válasz
Acheron #12147 üzenetére
mar több szerelövel beszeltem, most 200000 km van benne, es azt mondta mind, hogy nem kell vezerlöszijjat cserelni, amig nincs gond vele. Honnan jön ez a 120000 intervall? Nekem M271-van: a motor spitze, hogy honnan jön, hogy a motor valamiert szar lenne -konstruktiohiba stb- rejtelyes. Ami viszont w203-nal a rozsdan kivül elöfordul (de miröl beszelünk itt is: 15 eves autokrol, persze, hogy rozsdasodnak):
-az elekronika tul erzekeny: minden, ertsd minden szar kis hibara felvillantja a sarga motorlampat, ami -a rendes müködes ellenere- garantalja, hogy ne menjen at a müszakin.
-a lengescsill. rugo elöl töresre hajlamos; javitasa 400€. Konkretan: ketszer tört mar el elöl a rugo az egyik oldalon az autopalyan -130km-el este kraterbe huppant, mert az autopalyan kraterek vannak Becs es Bp között es nem lehet öket latni, a kamionsavban törnek a rugok w203-al -
Acheron
őstag
válasz
Acheron #12144 üzenetére
Háát, nincs nagy tolongás
Ennyire alapmotor lenne, vagy ennyire mindenki által elkerült?
Azért én utánanéztem kicsit. Ezek már mind közvetlen befecskendezéses motorok, de kokszosodásról nem sokat találtam vele kapcsolatban. Tartok tőle, hogy nem azért, mert nincs ilyesmi. Az viszont kiderült, hogy ez ama híres / hírhedt M271 motor utolsó verziója, amivel sokaknak sok problémája akadt az alulméretezett vezérlés miatt. A neten fellehető tudás alapján a 2012 utáni modelleken orvosolták a vezérműkerék kopás hibáit. Ez annyira nem jó hír nekem, mert épp egy 2012 -es példányt akartam szemlézni. Érdekes láncos vezérlésnél a 120e km -enként javasolt csere, bár főleg az a kérdés, mit kóstál ez? Valaki cseréltetett esetleg W204 -en vezérmű lánckereket és vezérlést együtt? A külföldi fórumok 500k+ körüli összegeket emlegetnek. -
Mivel szedjem ki a lambda-szondákat? V6-os, oldalanként két szonda, és egyik sem mozdul. Félek, hogy letörik a fej.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Itt a szaktopikban alighanem jobban fekszik ez a kérdés:
2011 - 12 -es C Mercedes 1.8 motorja (C 250) mennyire megbízható? Ez "normális" benzines, vagy már ez is közvetlen befecskendezéses, annak minden gondjával együtt?
Köszönöm előre is! -
kiss543
újonc
Üdv Urak
Tudja valaki hogy W124 Mercedes benn hol van a vezérműlánc jelei ? -
lali81
tag
sziasztok!
termosztát cserét hajtanék végre A mercin (W169 1.5 benzin) , a termo 2 csavarja kijött de a 3. nem akar az istennek se és persze a feje elnyalódott már, 8-as méretű, hornyolt fejű
a kép közepén látszik. Tud valaki segíteni hogy szedjem ki? A csavarból kb 20mm kint van a lemezben van a maradék 10 mm.
Elég sos lenne. köszi!
ui esetleg ha van vkinek elnyalt fejű csavarkiszedője és eljönne segélni... nem lennék hálátlan... (Bp, 18ker.)
-
Csókolom
tag
válasz
bajzal #12138 üzenetére
A fenyszorora gondolsz? Einstellungen/Beleuchtung/Scheinwerfer Aufschaltung (0-15-30-45-60 masodperc valaszthato ki). Helyzetjelzöt kezzel -pakolashoz- kezzel kell bekapcsolnod, ahol a fenyszorot kapcsolod fel: "-P" illetve "P-" baloldara illetve jobboldalon vilagit majd (amerre a nyil mutat), amig ki nem kapcsolod
-
bajzal
őstag
Azt be lehet állítani W203-on, hogy ha kinyitom akkor mindig felkapcsolja a helyzetjelzőt és nem csak sötétben?
-
válasz
blake11 #12135 üzenetére
Ekkora futásra én benzinest vennék mindenképp. Egyrészt problémamentesebb, másrészt nem áll túl jól a dízelek szénája manapság.
Azt meg már neked kell eldönteni, hogy mennyi kraft kell az ülésed alá.
A 7G váltó nagyon jó, de ha 5G van az autóban, azzal sem leszek szomorú. -
blake11
csendes tag
Jó estét urak!
Szeretném kikérné a véleményüket.
Szeretnék a közeljövőben egy E osztályú kupét vásárolni 2009-2011 közti évjáratút.
Én jómagam többnyire munkába járáshoz használnám illetve mindennapi dolgok intézéséhez városban plusz havonta egy-két nagyobb úthoz. Értem ezalatt, hogy nem egy autópálya mogul lennék. Kb évente szerény 6-7 ezer km.
Szóval mit ajánlanátok illetve mitől intenétek óva!?
Én személy szerint nagyon szemezek egy E350-essel már csak a 7 sebességes automata miatt is. Megérné a plusz pénzt, plusz, hogy dízeles?
Avagy maradjak a 250-esnél esetleg egy benzinessel vagy CDI?
Minden apró részlet érdekelne, aki ért hozzá illetve akinek van tapasztalata.Előre is köszönöm!
-
bajzal
őstag
válasz
Kickass #12129 üzenetére
Igen, sikerült beállítani
(#12130) Jim Tonic: Szerintem se rossz, csak kicsit szokatlan volt.
Gyári rádiót viszont nem tudom milyet vegyek bele. Most kazettás gyári van benne, de CD-s kéne inkább. Gondolom mp3-at lejátszik mindegyik, de aux-ot szerintem csak a nagy navis tud.
-
Kickass
őstag
válasz
bajzal #12128 üzenetére
Nyitásnál nálam van fény azt hiszem ködlámpa + helyzetjelző amig a vezető oldali ajtót ki nem nyitom (köszöntő fény vagy hogy hivják
).
Zárásnál nincs, ha szükségem van esetleg azután is, hogy bezártam a kocsit akkor rányitok majd visszazárom igy automatán kialszik azt hiszem fél perc után a külső fény.A belső nyitásnál felkapcsol, zárásnál le. Ez biztos üzemszerű
-
bajzal
őstag
válasz
Kickass #12127 üzenetére
Igen, én azt olvastam, hogy nincs agyonszervózva, na mindegy. Másik, hogy világításokat nem nagyon tudom beállítani. Pl. hogy ha kinyitom az autót akkor felkapcsoljon a lámpa kívül, meg belül is. Néztem a menüjét, elvileg be is állítottam, de nem nagyon ment
az jó, amikor világít a fényszóró és lezárom az autót aztán egy pár másodperc múlva lekapcsol.
-
bajzal
őstag
Mindegyik W203-ban nehéz elfordítani a kormányt? Olyan furcsa benne a szervó.
-
baji
tag
Sziasztok!
Pár mondatban leírom az autóm legutóbbi történetét hátha más is jár így:
Egy clk200 kompressor (w208) autóm van. Egy ideje már légtömegmérő hibát írt és világított a motor check. A szerelőm a légtömegmérőt kiszedve látta hogy olajos kicsit és rögtön rávágta hogy a kompresszor kezdi megadni magát. Már nézegettem a bontott kompresszorokat, de egy másik fórumban írták többen is hogy azok nem nagyon szoktak meghalni és lehet több más oka is. Végül egy taxis ismerősöm tanácsára bevittem egy márkaszervízbe, gondoltam annyit megér hogy ők is ránézzenek és mondjanak valami okosat. Kiderült hogy sem a kompresszornak sem a légtömegmérőnek nincs semmi baja. A fojtószelepeket kipucolta (bár vélemény szerint nem volt rajtuk sok lerakódás) és egy rövid kis vákumcsövet ami el volt repedve kicserélte. Az autó azóta tökéletesen megy, nincs motorhiba visszajelzés, illetve előtte kicsit rángatott egyesben és kettesben és néha ingadozott kicsit az alapjárat (erre a szerelőm annyit mondott ezek ilyenek nincs mit tenni), ezek a hibák is teljesen megszűntek. Mindez 15.000 ft-ból meglett
Számomra annyi a tanulság hogy természetesen egy ilyen értékű autót eszembe nem jutna márkaszervízben megcsináltatni de a hibát diagnosztizálni lehet nem árt oda vinni, illetve ha nem kell hozzá komolyabb alkatrész vagy nem kell szerelni órákat (azt hiszem itt 12000 az óradíj) akkor akár meg is lehet velük csináltatni lásd az én példámat.
Remélem másnak is segít majd ez a kis történet mely szerencsére jól végződött és nem költöttem rá az autó értékének kb a negyedét
További szép napot mindenkinek!
-
kiss543
újonc
válasz
barnam_ #12122 üzenetére
Üdv
Igen teker az önindító ,viszont már lehet hogy meg van a hiba ugyan is ebbe a mercedes w124 Ke Jetronic van !https://itcafe.hu/dl/upc/2018-01/18/697769_yv7wvsmaq2tociyd_throttle_valve_switch.thumb.jpg De még az sem biztos ez a probléma ,ugyan is ki próbáltam hogy csak jetronicó lévő csövekből csak a segéd injektor hagytam rajta és lám csodát beindult de a hengerekhez menő csövek le voltak szerelve.És most hogyan tovább ez itt a kérdés -
kiss543
újonc
Üdv Mindenkinek
Lenne egy kérdésem van egy Mercedes Benz W124 1990 évjáratú ,sajnos egyik napról a másikra meg adta
magát vagy is nem indül!Szerintetek okozhat a üzemanyagtank szűrő vagy a AC pumpa a hibát Vagy máshol keresem ?
De köszönöm előre is a segítséget !
-
bajzal
őstag
-
bajzal
őstag
W203 Facelift előttiben melyik cd-s gyári rádió tud lejátszani mp3-at? Vagy aux-ot hogyan lehet rávarázsolni anélkül, hogy valamilyen utángyártott fejegységet raknék bele? ilyen aux kábelt csak a faceliftesekbe lehet belerakni?
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok!
1.8 as 200-as kompressor benzin motorral kapcsolatban chip tuninggal van bárkinek bármilyen tapasztalata?
Érdemes? Felejtős? Esetleg a kompressor görgőjének tuningja ? Kisebb görgő beszerzése? Mélyült már el bárki ilyesmiben, mindez automata váltó mellet? Pusztán csak kíváncsiságból kérdem, filozofálgatok -
-
válasz
pumuckli69 #12109 üzenetére
Ki kell cserélned a tankban a szenzort. 2004-esekbe más fajta jeladó került.
-
pumuckli69
újonc
Sziasztok! Tudna valaki segiteni nekem egy w203 as mercim van 2001 es és beletettem egy 2004 es óráját,ami müködik is kivéve a benzin müszert. Össze vissza mutat,néha pontos de kis ideig. Elöre is köszönöm
-
válasz
czirok000 #12102 üzenetére
Hali , a Bosch cikkszámot amit linkeltél 2000.05.-hótól - 2007 ig gyártott w203 ra írja a gép , nem tudom hol láttad hogy 2007 TŐL gyárott típusra lenne jó
Bocsi, elírtam, 2003-2007-től írják a webshopok, pl: link link link
Viszont közben a bosch egyik pdf-jéből kihámoztam, hogy 933s-re (ami ugyanez a típus lehet) 2000 májustól írja w203-akra.
Mindegy, köszi az infót, szerintem rendelek egy ilyet, aztán jó lesz
-
Trident28
tag
válasz
Jim Tonic #12104 üzenetére
Köszi!!
Sejtettem, hogy ez, csak biztos nem voltam benne...
Egyébként egy fekete Sport, T-modell, AMG packet, 16-s gyári görgők feketére fújva, 50-es H&R ültetés, ablakok sötétítve, projektoros lámpák elől, Remus vég. Szürke bőr belső... Ami nem gyári az benne a forgalmiban... Imádom!! -
Trident28
tag
Sziasztok!!
Meg tudná valaki mondani, hogy egy 1998-s W202 C280 V6 18V 194 lovasnak mi a környezet védelmi besorolása???
Regadót szeretném kiszámoltatni...
-
czirok000
csendes tag
Hali , a Bosch cikkszámot amit linkeltél 2000.05.-hótól - 2007 ig gyártott w203 ra írja a gép , nem tudom hol láttad hogy 2007 TŐL gyárott típusra lenne jó
Egyéb : elkészült a Clk hátulja, végre újra úgy siklik rosszabb úton ahogy az egy Benz-hez méltó
Mint korábban írtam egy szervízből hoztam el a vasat ahol a kocsi hátuljából jövő fura hangok megszüntetése lett volna a cél , de a javítás után az autóm majdnem ugyanúgy nyikergett mint előtte ezért egy kis otthoni hibafeltárásba is kezdtem , nem szerettem volna további felesleges köröket. A stab rudam pucolás nélkül , rozsdásan lett összerakva az új szilentekkel az elég hamar feltűntA bal hátsó stab szilentem ha nem is olyan hangosan mint előtte de ugyanúgy nyikegett . Az új belső nagy szilentek szépen elhalkultak. Otthon a garázsban felbakoltam az autót , utána sikerült kikötni a hátsó stab rudat a stab pálcákkal együtt. Kiszerelés után kiderült hogy a bal hátsó kutyacsontom is full gatya, a legkisebb mozdításra is erősen felnyikkant, ezt a szervízben nem is diagnosztizálták így ez is felkerült a cserélendő alkatrészek listájára. A stab rudamat elvittem a helyi porfestő üzembe , és beszereztem még 2 új hátsó kutyacsontot. Következő hétvégén összeszerelés és nagy boldogság a próbakörön , végre csend honol az utastérben
Röviden pontokba szedve ha más is hasonló cipőben járna és nem szeretne felesleges köröket hanem egy füst alatt szeretné letudni ezt a nyikergős sztoryt :
-hátsó stab rúd kiszerelése , porfestése (ha igényli szemre a felújítást az alkatrész, nálam a bal oldala rozsdás volt így ezt a hiba lehetőséget is ki akartam iktatni hogy koszos, rozsdás a rúd )
-hátsó stab szilentek 2 db
-hátsó kutyacsont bal jobb
-hátsó lengőkar belső nagy szilentjei 2 db
-hátsó lengőkar külső "gl szem" szilent 2 db ( ez feleslegesen volt nálam cserélve, a nyikergéshez nem volt közük)
Fórum társaknak köszönöm a tippeket és a segítséget. Üdv !
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 6GB Rampage SHIVA SilverStone 700W
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GT710 passzív videokártya
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest