Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
6030D
Ármester
válasz radi8tor #271845 üzenetére
Én bringásként is azt mondom, hogy a 1,5 m egy hülyeség. Eleve nem mérhető, főleg nem másik kocsiból. Az emberek nem tudják felmérni a kocsi orrát, ezért lekoccolják a sarkát. Akkor honnan tudná honnan lőjje be a 1,5 m-t? Bringás fórumban már kifejtettem, ott ugye normális, hogy ha tiszta kátyú az út széle, akkor bejössz középre. Na most ha a 3 m-es sáv közepén megy valaki bringával (ez azért elő tud fordulni sok helyen a remek állapotok miatt), akkor ha a korrekt autós a másik sávban előzi meg, akkor sincs meg a másfél méter (1,5 m mínusz fél kormányszélesség), mégis normálisan előzött. Sose lesz rá jó megoldás, mert nem tudnak együtt élni az emberek. Kedvencem, hogy mászik fel Piliszentkeresztnél 12-vel, és várja meg az autós. Mert ő úgy indult el otthonról, hogy akkor most 12-vel felmegyek Dobogókőre. Aki nem tud forgalomban tekerni, az ne tekerjen forgalomban. Ennyi. (Bringakezelési dolgokról ne is beszéljünk, meg reakcióidőről, fékutakról...)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
válasz radi8tor #271845 üzenetére
Szerintem ami lesz a távolság az oda vissza legyen igaz. Tehát ha 1,5 méter akkor a bicajos is csak ilyen távolság tartásával előzhessen engem autóst (ez főleg lassan haladó dugóban idegesítő, centikről csúsznak át melletted jobbról hogy 3 másodperc múlva újra útban legyenek, minden lámpánál felváltva aggódva a fényezésért a türelmetlen előzni akaró bicajos miatt és utána meg a hogy előzöm meg mielőtt hátulról belém jön a másik türelmetlen autós kartárs... szóval folyamatos ideg mindenkivel ilyenkor ).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz radi8tor #271890 üzenetére
Kényelmesebb. Ahogy engedem fel a gázt úgy lassul a kocsi. Szokni kell mert erősebb mint egy motorfék de hamar belejön az ember. De nem mindenki vezet így, ha 1 bitesen vezeted az megdobja a fogyit (az üzemi fék használata), 23kWh-t mutatott amikor beleültem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz radi8tor #271890 üzenetére
Nem mindegyik es nem mind ugyanolyan mertekben. Nem minden villanyautonal (jellemzoen a belsoegesubol "motorcserevel" atalakitottaknal nem, vagy ha jol remlik a Teslak fekpedalnal csak uzemi feket hasznalnak) van igazan jol megoldva az, hogy hasonlo rekuperacio legyen finom fekpedal hasznalattal es az egypedalos vezetessel.
Ettol fuggetlenul elvileg a nem a legoptimalisabb az egypedalos vezetes energiafelhasznalas szempontjabol, a vitorlazas + regenerativ fekezes jobb valamivel. Erre probalkozik megoldast adni a BMW az adaptiv regenerativ fekezessel, ahol a radar+navi+kamerak alapjan donti el, hogy vitorlazzon vagy fekezzen.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz radi8tor #271930 üzenetére
tényleg semminek nincs semmilyen elrettentő ereje, ez szörnyű a bírságok meg vicc kategóriák. pedig tökre jó rendszert lehetne kidolgozni, ahol a bírság függ a jövedelemtől és mondjuk az autó teljesítményétől és az értékétől is.
valamilyen súlyozással, vagy min. max. függvényekkel így el lehetne rettenteni a normál gyorshajtókat, a bodzaszedő cégekre vett/lízingelt kocsival gyorshajtókat (itt az autó értéke alapján), és a 20 éves a8-akkal gyorshajtókat is (lóerő alapján).
kurvajót találtam ki, le kéne védetnem ezt a legalább rogán toncsi szintű szabadalmat, talán cilikét is meg lehetne fogni vele
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Dare2Live
félisten
válasz radi8tor #271930 üzenetére
Aki 50 helyett 100al megy ott el kell venni a jogsit. Aki meg 130+al attól az autót is.
Mindezt rendszeres méréssel kombinálva.A mai nap gyorshajtása mondjuk csak 118km/hval ment. Rollerrel. [link]
Mondjuk a darwin díj fő várományosa az ez. 120km/hval autópályán rolleren. [link][ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
bandus
veterán
válasz radi8tor #271934 üzenetére
a mondadod masodik felevel egyetertek. de azert ritkan latni olyat, hogy bringas gazol halalra autost nyilvan az autosok vannak a legnagyobb szamban, ok okozzak statisztikai alapon is a legtobb kart, aminek a harmada a gyorshajtasokbol adodik. mert az a standartd, hogy sebesseghatar +10-20, barhol, az meg nem gyorshajtas.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Peter.70
addikt
válasz radi8tor #271945 üzenetére
Nyilván lehetne diferenciálni. Esetleg olyat mint kb 30 éve, hogy a 3-adik féklámpa nem volt kötelező, aztán ma már minden autóban ott van. Ugyanezt követni a menetrögzítő kamerákkal. Így a szabálytalan biciklisek, robogósok, motorosok is kiszűrhetők lennének ha balesetet okoznak
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #271945 üzenetére
Valahogy kombinálni kellene a dolgot "sávosan", de úgy, hogy már a legalsó sáv is "fájjon".
Elsö szintnél lehetne egy két részböl álló pénzbírság rendszer, ami álljon egyrészt egy combos "alapbírság"-ból, a másik fele pedig lehetne az elkövetéshez használt jármü értékéböl származtatva.
Onnantól kezdve minden bünismétlés, vagy eleve súlyosabb eset elkövetésekor le lehet foglalni az autót, amit a bírságon felüli becsületes összegért lehetne kiváltni X idön belül, ha nem teszi mehetne árverésre...Amíg a jogsit veszik el, addig bárki újra volán mögé ül, de ha minden ismétléskor a volánt magát veszik el, az már ugyanúgy fájhat a bodzásoknak, mint a RACE-Jóskának.
-
macilaci78
nagyúr
-
kisza25
félisten
válasz radi8tor #271934 üzenetére
Ne tudd meg mi van itt ilyenkor balatonon
Egy csomóan úgy állnak hozzá, hogy falun vagyunk, itt mindent lehet. Megy az út közepén, a fején gumimatraccal, körülötte a család, persze kétoldalt ott van a járda és még fel van háborodva, ha dudálok neki. Egyszer felmegyek Bp-re és én is gumimatraccal a fejemen fogok sétálgatni valamelyik főutcába a négysávos közepén
A partmenti utakra meg ahol éppenhogy elfér két autó szemben, a két oldalra kerékpárút lett felfestve, jó sok pénzért...Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz radi8tor #272042 üzenetére
Nekem nem tiszta mitől lett ennyire drága egy jogsi, de biztos velem van a baj...
#272041rbalint88 +1
Mondjuk a KRESZ-t alapból beépíteném a tantervbe, és általánosban is, gimiben is lenne tananyag![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
norbert1998
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #272184 üzenetére
Ha feljebb lenne, akkor meg az lenne a baj, hogy közel van az index.
Nekem éppenséggel nincs bajom ezzel az elhelyezéssel. [hirtelen lopott kép a netről]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
simonjoe
őstag
válasz radi8tor #272237 üzenetére
Nem a hagyományos tempomatról van szó, az vagyon benne. A távolságtartóval kombinált radarosról írtam, azt szerettem volna utólagosan bele applikáltatni. Arra írtam, h azt a fajtát nem lehet szerintem az enyémbe.
#272238 6030D:
Ez mennyire igaz!!!!#272242 rbalint88:
Lassan mint egy rossz álom. Rágódunk rajta heteket, de döntés nem tud születni. Valami mindig hiányzik a sorból, pontosabban a Passat CC a mérce és nincs megfelelő alternatíva. Időnként a nejem rákattan egy új autóra, nem oly rég az új Mitshubishi ASX volt porondon, majd kiderült, h egy átlogózott francia Renault, dobtuk. Pár napja rág, h nézzük meg az új Peugeot 408-at, mert nagyon szép autó. SUV nagy bódéval 1200cm-vel és benzines 130 lóval NEM! Meg mondtan Neki, h van egy 3F-es szabály! Ő inkább érzelmi alapon próbál, én racionalizálnék, sajnos a kettő összefésülése nálunk hetekbe tellik. Az a jó, h meggyőzhető. Most is lent vagyunk az Adrián, csak pár napra jöttünk le, de mindent(is) hoztunk magunkkal. Mert belefeér a kocsiba. Ez is egy fontos szempont, szinte kivétel nélkül pics@...nyi űrtartalmú csomagtares autók jöttek idáig szembe. Ja, a másik a fogysztás. Jöttünk majdnem 800km-t pálya tempóval (130-150) megpakolva a fogyi 5,5 a BC szerint ez valóságban közel 6 liter. Azért ez sem mindegy. Nem szaporítom a sorokat, nem találtunk "csere alapot". A Passat aránylag jó állapotban van, ami nagyon zavar és hozott ebbe a helyzetbe, h a karosszérián, ajtókon, kiváltképp a krómcsíkok tövében kezd dudorodni a rozsda. Egyenlőre csak akkor látod, ha nagyon figyelmes vagy és közelről nézed, de ez sajnos nem lesz jobb.Joe
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #272247 üzenetére
Az a kerékpárút bizony kétirányú és semmi nem kötelezi elsőbbségadásra a Rákóczi híd felől érkezőt sem. Egészen egyszerűen elsőbbsége volt a dobozossal szemben.
Persze lehet, hogy a dobozos annyra figyelt jobbra, hogy nem nézte, jön-e valaki balról, de a tény tény marad: elsőbbségadási kötelezettsége volt mindkét irányból érkező kerékpárossal szemben.cappa72: a héten robogóval a ház előtt kénytelen voltam megállni a sáv közepén. Bal oldalt volt a már nyíló nagykapu, szemből meg jött 4 autó. A mögöttem lévő B-Corsás hölgy meg úgy anyázott, mikor jobbról elment mellőlem, hogy a dudálása ellenére is tisztán hallottam. Persze a Ducato visszakapcsolás nélkül is elfért. Majdnem úgy voltam vele, hogy nem gurulok be a bejárón, hanem utánamegyek és a sietve elért pirosnál megkérdezem, hogy mikor b@szták jól szájba utoljára? De győzött a józan ész, valahol a tudatom mélyén még erősen él a tudat/remény, hogy jogállamban élünk.
simonjoe: 110 kg, irigylésre méltó.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
válasz radi8tor #272288 üzenetére
Sok motorosnak sincs, úgy mennek előre a záróvonalon át 1x1 sávos úton, mintha mi szemből is lépésben mennénk, sőt elvárás, hogy neki adjam a fél sávomat, csak mert Ő jönni akar szembe. Nekem ebből pl. kvára elegem van.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #272288 üzenetére
Nem véletlenül nem tekintek a kerékpáromra közlekedési eszközként. Amúgy mit kell viselnie egy kerékpárosnak, hogy minden körülmények között megkapja az őt megillető elsőbbséget? Bulldózert?
Az autós nappal szemben jött, ezek szerint a bringás a szélvédőn tükröződő napot látta. Simán benne van a pakliban, hogy még a volán mögött ülő ember sziluettjét sem látta, nemhogy a fejét, szemkontaktust felvegye a sofőrrel. Viszont az autó lassítása látszott szemből is és a bringás nem ment eszetlenül gyorsan.szabonagyur: az imént említett kamionos példából kiindulva kb bármi felesleges. De nem messze onnan villanykarót is állított meg ott egy BMW-t, ami kb kettészakadt.
Qru: ez a vadrácsos életérzés amúgy nekem is adná, kár, hogy nem road legal az, amivel már ki lennék békülve.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Építő/felújító topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Monitor hiba topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest