- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonos árketegóriájú (105-110.000 Ft-os) relatív olcsó telefonok kamerái
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lalikiraly: SÜNI energiaital.
- sziku69: Szólánc.
- Rap, Hip-hop 90'
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman
őstag
Hali!
Lehet ,hogy nem teljesen passzól ebbe a topicba a téma , de ezt talán egy kicsit függetlenebb topic nem disztró specifikus.
Tehát:
Szeretnék egy kis összesítést ,ki milyen disztróra próbálkozott felrakni az xgl-t?Felment vagy nem?Ha felment mik a tapasztalatok, típus hibák?Milyen ablakkezelővel használta?
stb..
köszi. -
Eszleny
aktív tag
Tud valaki olyan csomagról amivel OSX típusúra lehetne átállítani a KDE-t (ubuntu vagy debian alatt)?
Linuxban még nagyon kezdő vagyok, ezért lehet, ha zavaros a megfogalmazás. -
Batman
őstag
válasz
dr_strange #208 üzenetére
Tetszik az ikonok betütípusa!
-
dr_strange
senior tag
ilyen a gnome-om most:
[link] -
ReJim
őstag
up?
-
ReJim
őstag
torsmo-nak hívják, most hirtelen csak suse-os oldalt találtam:
[link]
vagyis már megvan az eredeti oldala: [link] csak hibás...
ezt a hardware monitort egy fájl szerkesztésével lehet konfigolni... nincs neki külön toolja, vagy beállító panelja..(pont nekem való)
szólj ha a konfigurálásához kell segítség, bár nekem is sokat segítet a google... -
ReJim
őstag
válasz
T. Almeida #202 üzenetére
-
ReJim
őstag
[link]
szerintettek a kék, fekete, vörös árnyalalat megfér egymás mellet?
ikonokat nem tudjátok hol találok? (valami olyanok kellenének, ami se nem nagyon K se nem nagyon G kinézetű..) -
Yom
aktív tag
en 1x hasznaltam multi tabos aterm-et, neve: mrxvt.
Bővebben: link