Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7017) Kernel válasza #92401152 (#7016) üzenetére


Kernel
nagyúr

Sajnos vannak ilyenek, én is hallom ügyfelektől, de épp ezért, ezt mindig előre tisztázni kell.

Régen a Gelkánál alap dolog volt, amikor egy készülék anyaghiány miatt nem javítható, azért a tulajdonos nem fizet. Mivel nem az ő hibája, hogy nincs alkatrész.

Ha adtunk egy árajánlatot, de az ügyfél nem fogadja el, akkor fizet vizsgálati díjat, mert ilyenkor már nem a szervizen múlt, hogy meghiúsult a munka.

Így amikor vállalkozást indítottam, én is mindig a régi szokásokhoz tartottam magam.

Kellene valami más szakember, de mindenképpen előre tisztázott feltételekkel.

[ Szerkesztve ]

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.