- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
válasz
racskobalazs #5898 üzenetére
Gumin a DOT számot megnézni semmibe nem kerül. Utána lehet elindulni problémakeresés irányba.
-
enddav
aktív tag
válasz
racskobalazs #5898 üzenetére
Hiába na, a 75 lóerő nem viccel. = D
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Lehet hülyeség, de két furcsaságra lettem figyelmes az elmúlt napokban/hetekben:
Egyrészt, kb akárhogy indulok el állásból, mindig kipörög az első (hajtott) kerék, eddig nem csinálta, lehet, hogy valahol megkopott? Vagy valami lett a felületével? ~2 hete kezdte. Gumik nem tudom mikoriak, ~4 hónapja van meg a kocsi.
A másik most balaton körül tűnt fel, hogy ha lejtőn lefele fékezek erősebbet, akkor az első tengely felől fura zörgő hang jön, és a fékpedál is kissé bizonytalannak érződik. (ABS? Ne kövezzetek meg sose volt még olyan kocsim amiben volt, így fogalmam sincs milyen...
)
Elképzelhető, hogy a kettő összefügg (pl kipörgés indulásnál, abs nagyobb fékezésnél mert csúszik a gumi?)?
Szervízben, generál átvizsgáláson és olajcserén májusban volt, semmi gondot nem találtak rajta.
Mit néznétek meg elsőnek? Ennyiből esetleg ötletek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!
(i20 2018, 1,25, 75LE)
-
-
Dare2Live
félisten
válasz
[CS]Blade2 #5895 üzenetére
Én mindig érdeklődtem és ahol engedték, hogy bentlegyek oda vittem. Covid kivételével ez mindig! ment. Szervizessel mindig lehetett beszélni, sokat tanultam belölle. Persze ezért volt, hogy levittem Kaposvárra KOTOhoz vagy KIAhoz.
Még amikor üvegfal van ott is mindig bekéretőztem.Már sokszor végignézem szakszervízben ABSes kocsin fékfolyadék cserét, idén KIAnal is. Még soha! nem láttam olyat, hogy gépre kötötték volna simán csak pumpálnak. Olyan ez mint a GDDS nagydiagnosztika. Az nem 10perc...
Az ABS kockák nem a "csak pumpálástól" hanem, hogy soha, évtizedig nem csinálták pumpálással se a cserét halnak. 4-5évente ha lenne egy csere nem lenne gond de az sincs.Olajcsere az szerintem mindenhol megtörténik. Az alap baj, hogy az általuk beszerezhető létező legolcsobb még belerakható hordos amit bele fognak rakni. Külön csoda, hogy ezt mennyiért számlázzák ki.
-
[CS]Blade2
addikt
Én is ettől fosok. Mostanság kellene cserélni a fék és kuplung folyadékot. Olvastam itt és ott, hogy ABS-es ESP-s kocsiba lehet, hogy nem jó a házi módszer, akár lehet, hogy notival is rá kell csatlakozni. Ellenben állítólag, ha elviszed szervízbe, ugyanúgy csak ilyen pedál pumpálásos módszerrel csinálják meg. Az ABS kockából és a kinyomócsapágy felé nem igazán, a lényeg a tartály, az átlátszó.
Megkeresni azt a szervízt, ahol van nézőtér, üveg ajtó/ablak, ....
Egyébként van egy ilyenem Rio YB-hez: Itt csomó szerviz tevékenység le van írva, hogy mi hol van, mennyire kell meghúzni, milyen sorrendben kell kiszedni és visszarakni, stb.
A féknél így elsőre én nem látom ehhez, hogy kellene valami speciális dolog az ABS miatt:
[link]
Ellenben az ABS kiszedésére már írnak ilyesmiket: [link]
3.
Conduct the Variant coding.
4.
Conduct the Auto Detected Sensor Calibration.
5.
Conduct the Longitudinal G Sensor Calibration. -
user2
csendes tag
Ahová járok az autóval, egy üvegfalon keresztül mindent láthatsz. Már ismernek, legutóbb kérés nélkül is az ablakhoz legközelebbi szerviz-állásba vitték az autót.
Egyébként simán be szoktam menni, csak udvariasan megkérdezem a szerelőt, nem zavarok-e? Egy-két kérdéssel és udvariassággal oldható a hangulat, nem szabad tolakodni. Sosem volt ebből problémám.
-
Márkaszervizben te a varoban csucsulsz vagy otthon
Javaslom az otthont, amikor idopontra vittem olajcserere akkor is 2 orat vartam. Tudod, megvan hogy mi mennyi ido alatt keszulhet el, ez alapjan számláznak. Nem szeretnek ha nezned, hogy a 1.5 orara kiszamlazott olajcsere valójában 30 perc munka
-
wolf13
őstag
Sziasztok!
Garanciális kötelező szervizelésen figyelhetem az elvégzett munkát ? (Kia) Mivel én vagyok a tulaj. Vagy a márkaszerviz mondhatja , hogy várakozzak ajtón kívül? Márkaszervizek között lehet árkülönbség? -
enddav
aktív tag
válasz
macilaci78 #5884 üzenetére
Volt olyan óracsoport, aminek a közepe színes digitális kijelző volt, az menő.
-
Akula
őstag
válasz
macilaci78 #5884 üzenetére
emberek százezreket fizetnek egy-egy magasabb kategóriáért amibe máris beépítik a krómozott műanyag elemeket, mert az hű, de elegáns hatást kelt. Hát nem. Nekem jobb lett volna ha szép rózsafából, vagy matt elefántcsontból marják ki egész műszerfalat
Majd lefújom valami matt akril spray-vel
-
macilaci78
nagyúr
Órát állítani a középső légbeömlő mellett van le-fel nyíl meg a SET gomb
- És tényleg ott van, a képeken látszik. Bár az én szemszögemből kitakarja a kormány.Gépkönyvet feltettem google drive-ra, jó az oldalszám.
Felszereltségtől függően, nem vettem észre, hogy változott volna az óracsoport. Átfutott a tekintetem a kijelzőkön, de nem tűnt fel. Lehet, nincs benne a felszereltségemben.
kisza25: köszi itt is!
Akula: padlóval foglalkozom, tippem szerint ami a PVC padlót mattítja, az a műszerfalat is. Csak hátha van rá bevált megoldás. A padlóápolószerek kiszerelése egy rendes flottát is lefednek.
-
Matr x
aktív tag
válasz
macilaci78 #5880 üzenetére
Gratula, sok balesetmentest.
Órát állítani a középső légbeömlő mellett van le-fel nyíl meg a SET gomb, azzal lehet pontosítani.... H Astra után fapad, ahol RDS-ből tudta mindezt, de szerencsére évente 2x kell csak.
Parkradar ha jól tévedek tolatáskor az óracsoportnál vált kijelzést és mutatja, hogy melyik részen közeledik, ilyen íveket mutat. Gépkönyvben a 185. oldal. Ha eszembe jut, fotózok róla, hogy mire is gondolok
-
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #5880 üzenetére
Akkor itt is még egyszer gratulálok
A műszerfal nekem is tükröződik, tervezek venni valami műanyagápoló sprayt, amitől sötétebb lesz -
Akula
őstag
válasz
macilaci78 #5880 üzenetére
"A műszerfal csillog-villog, mint Salamonéknál a családi ékszer, a szélvédőn meg tükröződik. Ezt mivel lehet mattítani?"
Ez engem is érdekel, ha valaki tud segíteni -
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Seggem alatt az autó. 2017-es Kia Ceed kombi, 1.6 CRDi 136 LE, 6 gangos váltó, 205k km, 15 ezres szervizintervallumok tartva, főleg autópályás használat.
Olajfolyás szerepelt az állapotfelmérő lapon, kértem róla képet is. Átvétel közben felemelték, mert felül tiszta. A haspáncélon nem áll az olaj.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Nem tudom, ez mitől lehet.A másik kérdés kocsi felszereltsége. Nagyon ne ismerem a Kia világát etéren, de csatoltam képeket a kezelőszervekről. H7-es halogén izzó a tompított, ezt még tudom.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Ide tartozik, hogy a fenébe lehet az órát beállítani. Pontos, de az évet 2015-ben hagyták... Nézegettem a rádióban és a műszerfalon is, csak az említett kijelzők tartalmával kapcsolatos dolgokat lehet állítani a középkonzolról és a kormányról. A műszerfal tetején van az óra.Parkolóradar csak sípol, vagy esetleg jelezni is tudja, hogy jobb, bal oldalt, vagy középen van az akadály? Szűk a középső tükörben a kilátás. Hiába nagy a tükör, a hátsó oszlopok oldalt nagyon belógnak, a kocsi feneke is fent van, a tető meg lent. Mintha egy vastag falba épített budiablakon néznék ki a folyosó végéről.
A műszerfal csillog-villog, mint Salamonéknál a családi ékszer, a szélvédőn meg tükröződik. Ezt mivel lehet mattítani?
Nagyon szeretnék teljes értékű pótkereket a mankókerék helyére. Befér ez a csomagtartó alá a rendezőt kivéve? Van rá valami process?
Mondjuk, 9 mm vastag rétegelt lemezt tudok oda vágni és akkor veszek gumi csomagtértálcát, hogy a csomagok ne csúszkáljanak. Körben ragasztok fel valami ujjnyi széles gumicsíkot, amin a rétegelt lemez fel tud feküdni, ne zörögjön, ne kezdje ki a fényezést.Köszi!
-
csubuka
addikt
Csak gondoltam jelzem az infót. Indiai szétszedős videókban még a műszerfal sebességjelző LCD-t is kiveszik és oda fűznek be egy új vezetéket újabb i20-aknál.
Én régebbi i20-ak miatt érdeklődtem eziránt 15-17közötti évjáratok esetében. Ott én is úgy láttam, hogy az alis csomagban csak a gomb van. Talán audiogombot is tudok ilyen low-effort eljárással okosítani a csupasz butuskormányra...
Még a jobb oldal sem léptetős egyes csupasz modelleknél... remélem ez nem akadály akkor még ezen kormányoknál, hogy maga a műszerfal menüben való léptetés is átalakul új kapcsolóval...
*Mondjuk a fenti amúgy nem is tempomatos példa, de jól mutatja a vátlozsát a menüléptető megoldásban... amitől félek egy picit.
-
Matr x
aktív tag
válasz
csubuka #5877 üzenetére
A piros kábelt nem tudom hova tenni, még azt is kinézem, hogy azért, hogy a kábelköteg miatt ne kelljen egy műanyag burkolatot levenni. Rio/Stonicban nem is ültem még, csak ezt a rajzot néztem.
2012-2017 közötti ceednél elég volt csak a gombot cserélni, ceedes fb csoportban többen is megoldották így a bővítést, ránézésre ugyanaz a generáció ez is, lehet már spórolt a gyár annyira, hogy csak a gomb nem léte korlátoz a tempomattal.
-
kisza25
félisten
Nekem volt 1,25 i20, 1,4 g4fa 2db is 2011- es kia pro ceed és 2013- as i30 és most egy i30 1,6 mpi 120 cw
Az 1,25 és 1,4 pörgős, rövidebb váltóval. Az 1,6 kicsit kelletlenebb, nyomatékosabb és hosszabb a váltója. Az 1,6 120 lovas 1 literrel kevesebbet eszik, mint az 1,4- es és kicsivel eszik csak többet, mint az 1,25
Most van benne 106 ekm és utóbbi 7000km alatt 5dl olajat evett. Ennyit a zsír új tipo is benyalt -
-
1-2gen i30/ceed szerintem 1.6 crdi-vel ajánlható jó szívvel.
3gen-ben egyenlőre az i30-as 1.5 dpi-je nem tűnik rossznak, illetve i30/ceed 1.4-1.5 tgdi-ről sincs sok panasz (bár ott is előfordul gyári hibás injektor és trafó). Az MHEV + dízel az időzített bomba, kerülendő.
-
user2
csendes tag
"-->The most famous problem of the units of this family is seizures in the cylinders. A small catalytic converter for its quick warm-up is located close to the engine and in the event of destruction of the catalyst, its particles often enter the combustion chambers.
-->The cylinder block here is made of aluminum with an open cooling jacket and thin sleeves, the rigidity of which is low. And with active use or regular overheating, the cylinders often go in an ellipse, after which a progressive lubricant consumption appears."Főleg az első nem túl biztató, pedig egyébként szimpatikus lenne.
A "distributed injection"-t néztem, de nem tudtam összerakni. Ez a DPI?
-
user2
csendes tag
pfff, jó kis "megbízható" motornak tűnik ez a G4FG is....
hátnemtom', ez megint nem lesz sikersztori.... lassan inkább bérelek autót, ha messzebb menős megoldás kell.
-
user2
csendes tag
Srácok, a 2017 előtti i30-ról mit érdemes tudni? Nézegetem (még csak két éve...) ezeket (is), mint a lehetséges utódot, küllemre, formára, méretre jónak tűnik. A 120 pacis 1,6MPI motor szimpatikus (G4FG motorkód) elviekben, de nem igazán találok róla semmit. Ezt érint(het)i a korábban emlegetett "beszippantja a katalizátor darabkáit" probléma? Érzésre milyen egy ilyen autó? Az újabb, 2017 utáni változatot ki tudtam próbálni (nem voltam lenyűgözve), attól sokban különbözik? (H Astrából "jövök", illetve van egy YB Rionk, utóbbit imádom. Ezekhez mérek mindent. A Zastra helyére lenne, évi kb 6-8e km a táv, felében egyedül, felében tele, kevéssel több hátsó láb- és csomagtér jól jönne, de nem kell sok. Elvileg akár dízel is lehetne, mert 50km alatt nem nagyon indítom be, szóval éppen be tudna melegedni és ilyen kevés éves futással nagyon nem is amortizálódna, de benzines vagyok...)
kisza25, nekem ilyened van, ugye? Az 1.25MPI (ilyened is volt, ugye?) vidámsága nekem nagyon bejön, az i30 menyivel "nagyautósabb"? Mennyivel komfortosabb/kényelmesebb/tehenesebb (Hyundai lévén)?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
fonok87 #5866 üzenetére
Akkor lehet, hogy én is csak ezt a Shell-t veszem, a filterabc-nél valami 4400, az talán megbízható forrás.
Azért, ha idővel a közeljövőben kellene neked, [link] 28 euro német áfával literje, és 10 euro a szállítás ide. Ez 70W GL4+ és rajta van a falkonon a gyári kia olaj cikkszáma.
Magyar áfával szerintem 30.000Ft alatt megáll kiszállítással a 2 liter, és akkor ez olyan, amilyennel ezeket a váltókat megálmodták.
Nekem 170.700km van a kuplungban, próbálgattam, hogy hol fog, de szerintem ezeknél ezt nem nagyon lehet megállapítani. Rövid a pedál útja is.
LUK szetten végig érződött, hogy kopik, előtte volt egy Sachs vagy milyen a Focus-ba, az már elforgott a csere előtt. Nem is nagyon bírt 80.000 körül. A gyári Ford 2-3x annyi lett volna árban, valamiért az jobban bírja, pedig ugyanezek a gyártók gyártják a gyáriakat is. -
fonok87
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #5853 üzenetére
Bocsánat, nem néztem be ide egy ideje.
Carens 1.6 GDi, 8 éves, 86e km. Dare2live linkelt egy sztorit korábban amikor a kokszolódásról kérdeztem meg a fogyasztást sokalltam. Ott kuplungot is cseréltek hasonló korú benzines Kiában 100e km-nél. Annak nem álltam neki mert nem érzem hogy kéne, szépen középtájon fog, nem csúszik (a szívósort viszont meg kellene nézni).
A váltóolaj csere meg nem sokkal bonyolultabb mint a motorolaj. Azért pumpa vagy cső és tölcsér kell hozzá, mert vízszintes a betöltő nyílás és nem lehet odaférni a flakonnal. Hidegen és melegen is szépen jár a váltó, könnyebben mint előtte. Volt, hogy 2est nem vette be, hidegen és melegen is előfordult, ez megszűnt. -
Matr x
aktív tag
válasz
macilaci78 #5862 üzenetére
Inkább feltöltöttem pár másik anyaggal együtt ide.
Remélem ez már jó lesz. -
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #5858 üzenetére
-
macilaci78
nagyúr
1999-es B5 Passatból ülünk át.
Tempomat, klíma, elektromos tükör és ablak, a szokásos biztonsági extrák (légzsákok, ABS, ESP) voltak a kívánalmak, meg persze férjek el, ne egye meg ingünk-gatyánk és ne legyen öregebb, mint a magyar átlag.A linkelt doksit letölteni hogy lehet?
-
Matr x
aktív tag
válasz
macilaci78 #5860 üzenetére
Felni kicsit más a Kiának, 5x1154,3 67.1, csoportban-jófogáson lehet találni. Nem próbáltam be teljes méretű kereket, de a tálcában van egy jó 3 ujjnyi rekesz, anélkül tuti be kell férnie, max házi módszerekkel.
Nekem két telefon is rá van a központi rendszerre párosítva, működik a kihangosítás. Ráadásul a butább, nem navis kijelzős a média.
Neten elérhető digitálisan kézikönyv, magyar is, bár már nem emlékszek, hogy én honnan töltöttem.. talán ez
Sávtartóm nincs. Tempomat használható, habár butább, nem írja ki a beállított sebességet, mint VW, de ez talán nem szempont. Elvileg ha nincs benne, de az alis tempomatos gombokat kicseréled, akkor működni fog.
-
macilaci78
nagyúr
Én egyszerű ember vagyok. Ha defektes a kerék, kicserélem egy teljes értékűre, és majd beadom a lapost, amikor nekem megfelel. Múlt héten szlovéniai nyaralás is 1759 km volt, azért kifelé menet Maribornál defektet kapva nem mentem volna végig mankókerékkel.
Btw: a tálca alatti rendezőt szívfájdalom nélkül b@szom ki a picsába, ha elfér a teljes értékű pótkerék.
Nem fétisem a nagy felni, a Passaton is 15" acélfelni van, ugyanekkora gumikkal.
Szóval azért is kérdés a kérdés, hogy az a felni valyon rámegy-e a Kiára?
Bár nem hiszem, haver régebbi Kiájára regalábbis szemre nem menne rá. -
válasz
macilaci78 #5858 üzenetére
Az egyszerű futómű miatt én 16"-on maradnék max.
BTW manko kerekkel mi a bajod? Orulj hogy legalább az van!
Celnak teljesen megfelel sztem, azzal a szomszed orszagbol is haza lehet jönni.
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
2017-es Kia Ceed JD kombi, 1.6 CRDi motorral. Friss, még nincs is a kezünkben, de már kérdezek.
Milyen olaj, milyen hűtőfolyadék kell bele? Milyen izzók, mekkora kerék, felni mehet rá, mekkora a meghúzási nyomatéka? Mekkora akku megy bele?
Ha jól emlékszem, 195/65R15 kerekeken van, acélfelnivel, dísztárcsával. Ezzel nincs is gondom, de lehet, vadásznék egy másik szettet is idővel.Van-e valami trükk, hogy teljes értékű pótkerék mehessen a csomagtértálca alá a mankókerék helyére?
Letölthető kézikönyv van-e? Telefonnal párosítani, tempomat, sávtartás hogy működik, ilyesmi.
VW-ből ülünk át, ilyen PR-kódok, matricák vannak-e a kocsiban? Hol érdemes keresni.Elvileg folyamatosan szervizelt kocsi, papíron vezetett szervizkönyvvel. A gyári garancia meglétének hol lehet utánajárni?
Köszi! -
Robi_73
őstag
válasz
[CS]Blade2 #5853 üzenetére
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
fonok87 #5852 üzenetére
Beszéltem egy kifejezetten Shell olajos bolttal, azt mondja, hogy a GHME MTF-nek még a flakonját vagy a címkéjét sem látta, és a neten sem talált róla még képet sem. Ő rálát ilyen-olyan helyeken, és úgy néz ki, hogy az egész gyártás megy a VW-nek, Kia-nak, stb.
Koreában van a kék flakonos Hyundai gyári, de Ebay-en és társain sem rendelhető EU területre, csak Ázsia, Amerika, stb.Úgy néz ki, hogy márkakerben is csak váltóval együtt tudnak adni, mert minden csepp 70W-s új váltókba megy jelenleg. Ergó akinek márkakerben cseréltek, az valszeg nem belevalót kapott, rossz esetben kiszámlázva a nem kapható gyári Hyundai 70W-st minimum 52.000Ft/2liter.
-
csubuka
addikt
válasz
FollowTheORI #5847 üzenetére
Értem, márkaszervíz az tuti ki van lőve azt hiszem.
De legalább az ilyen Adnroidos fejegység szettek elég berakod azt jólvan kategóriások nem? Az egész középső panellel együtt érkeznek, ilyen kocsit már néztem is, a tolatókamerával is jól ment, azt is utólag mókolták bele...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
fonok87 #5852 üzenetére
Milyen kocsid van? Mennyi után cserélted? [Azt láttam, hogy az egyik egy Carens 1.6]
Hidegen sincs semmi változás a S6 GXME 75W80-el?Az enyém Rio yb 1.25 mpi 5-ös kézivel 2018 végi gyártás. G4LA motorkód.
Olajos topicban találtak nekem olyat, ami 70W és GL4 és rajta van a gyári Kia olaj kódja a flakonon:
[RAVENOL MTF-4 SAE 70W]
Annyi, hogy Németországból kellene rendelni, és a kiírt árra még jön a német helyett a magyar ÁFA is, meg 10 euró kiszállítás.Erről van szó. Fenn középen az alu alátétes a beöntő, igaz? Nem volt nehéz hozzáférni?
-
fonok87
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #5851 üzenetére
Én is a ghme termékkódost kerestem, mert azt írja a szerviz kézikönyv, de nem volt sehol, így beletettem azt amit a Shell oldala ajánlott. Egyelőre működik
Szerintem, ha már csereérett, sokkal jobb a gyáritól kis mértékben különböző, mint a régi. Nekem legalábbis irtózatosan nézett ki amit leengedtem... Most fimabban jár a váltó és csökkent a fogyasztás is.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Robi_73 #5850 üzenetére
Nem, már nyakig benne vagyok a témában, az olaj topicban nyomjuk. Beszéltem egy Shell boltossal, ő mondta, hogy az a baj, hogy a gyártóknak megy a sima 70W, nem csomagolnak a polcokra. A gyári olajat meg a vámunió miatt nem hozzák Koreából, ott lenne belőle. Az olajgyártók meg így az EU-ban egyszerűen azt csinálják, hogy amijük van, ami kapható itt, azt ajánlják, mert mindenképp ajánlanak valamit a saját kínálatukból.
A Liqui pl.: LIQUI MOLY Top Tec MTF 5300 70W-75WA Shell-nek papíron létezik bele, talán be is szállít a Kia-nak, és most is az van benne, és talán a gyári flakonba is az van, de flakonba vagy hordóba nem árulja az EU-ban:
Ezeket írja a kocsihoz adott könyv:
API Service GL-4 SAE 70W
HK SYN MTF 70W
SPIRAX S6 GHME 70W MTF <--- Ez a Shell-é
GS MTF HD 70WDe a Shell keresője már ezt adja ki, mert van a boltokban:
SHELL Spirax S6 GXME 75W80Ami nekem kellene, azt viszik hordó számra a VW gyárakba, meg ide-oda.
Új hozzászólás Aktív témák
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus ProArt OC RTX 4070 OC 12GB GDDR6X videokártya 3 év garancia 27% áfa
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest