Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz IMIIKE1998 #9682 üzenetére

    Én nem bíznék ennyire a Kedves Vezetőben, hogy képesek követni az
    európai szabályozást... drónoknál is úgy volt, hogy a Mavic Mini-t épp
    meg szabad venni, mert EU-ban röptethető. Nálunk csúszott persze a
    szabályozás, ahogy most a KRESZ módosítás, végül kijött, hogy nem,
    nem követjük az EU-t! Nálunk légtérhasználati engedély meg kiskutya
    füle kell hozzá, így szerintem a rollerrel se lesz ez másképp: 25 km/h?
    Ha szabályozzák is idővel, akkor is biztos vmi baromság sül ki belőle.
    (Legvalószínűbb, hogy tényleg SMKP irányban fognak valamit alkotni,
    tekintve, hogy már vagy 2 éve ezt kommunikálják... és szó nem volt pl.
    300W-ról, vagy 25 km/h-ról: egyáltalán fel sem merült, hogy kerékpár.)

    De ne legyen igazam! Szerintem is diverzifikálni kéne, mert a kis roller
    (nevezzük pálcikának, mindegy), teljesen úgy tud közlekedni, mint egy
    kerékpár, így baromság lenne letiltani a kerékpár utakról, ám mondjuk
    a nagy roller (nevezzük tanknak, mindegy), inkább tud menni közúton,
    ettől függetlenül ha értelmes a pilóta, az se balesetveszélyes kerékpár
    úton, mert mondjuk nem ott megy végsebességen. De ez bonyolult.:DDD
    (SMKP-nál annyi van, hogy lakotton kívül mehet kerékpár úton is.:R)

    Ui: az SMKP tervezési sebessége 45 km/h, elvileg... Ehhez képest egy
    átlag 50-es robogó bőven jó 60-70-re is: eljárt a szabály felett az idő...
    Vagy nézz meg egy Bird-öt, húz mint állat, de megáll 25-nél... Szoftver
    segedelmével. Erre vajon illene a tervezési sebesség 25? Nem tudom!

Új hozzászólás Aktív témák