Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • pescara

    aktív tag

    válasz Thunderzolee #26364 üzenetére

    A megkozelites teljesen rossz. Az utak vannak kategorizalva, pl. autopalyan mehet szemelyauto, motorkerekpar, teherauto...stb. Ami ebbe nem esik bele, kerekpar, lovas, repulogep..stb az nem mehet rajta. A vegsebesseg meres is egy butasag, varosban is mehet 50 km/h sebesseggel egy ferrari is, nincsenek kitiltva. Az meg tok logikus, hogy ezek a kiskereku ,,jatekszerek" ne az autok , buszok, motorok, teherautok kozott szerencsetlenkedjenek, nem arra talaltak ki oket. Tok mindegy, hogy 25-el, vagy 45-el esik valaki pofara egy buckan a kis kerekek miatt, a rollerek nem forgalomba valo kozlekedesi eszkozok. Szerintem a foutakrol kene kitiltani oket, azon kivul meg mehessenek mindenhol, mint a kerekparok es mondjuk szabalyozzak, hogy jardan nem mehet gyorsabban 10 km/h nal.

  • Peaceliker

    addikt

    válasz Thunderzolee #26364 üzenetére

    Én ezzel nem értek egyet. Vagyis amilyen a közlekedési morál, az alapján nem tudok. Egy halom idióta nem 25el menne ott, ez jól tudjuk.
    Persze ezzel azt szivatjuk aki gépe 30al tudna de tényleg betataná a 25öt,mert őt is kizárjuk onnan. De az alapján ahogy az autósok is mennek, tuti ők lennének kevesebben.

    Persze ezzel az a roller ami 25 től nem sokkal, de 50el nem tud menni kb értelmét vesztené. Meg az etwow is, mert azzal tuti meghalsz kint az úton 8" tömör kerekekkel ;]
    Nem véletlen kardoskodik a forgalmazói (benne vannak a szakmai vagy milyen bandában), hogy súly legyen a mérvadó ne a teljesítmény

  • enginev3.0

    félisten

    válasz Thunderzolee #26364 üzenetére

    Nem, szerintem egyáltalán nem gáz
    Járok most már szinte napi szinten bicikli úton rollerrel, és nagyon bénák mind a biciklisek, mind a gyalogosok, kacskaringóznak, gyalogos megy ahogy kedve van, nem néz szét, egy kisgyerek meg mégjobban kiszámíthatatlan

    "el kell" fogadni hogy egy roller az arra van, hogy 25-tel menjünk vele, ahol még tudunk időben reagálni a váratlan helyzetekre

    Akinek meg ez nem elég, és nagyobb teljesítményt akar, az öltözzön be, vegyen fel kellő védőfelszerelést, és irány az út széle, ott "csak" a saját életét kockáztatja, nem pedig sok más emberét a bicikli úton

    Ezt mint új rolleres írom, de ésszerűen átgondolva.

    Én még az autósokra is úgy próbálok figyelni, hogy lehetőleg mindenkinek világos legyen, hogy épp megállok a kereszteződésben, vagy mit akarok csinálni, időben lassítok, leszállok stb... ne neki kelljen kitalálni hogy én mit akarok, csak mert az utolsó pillanatban állok meg.

    u.i.: Kötelező alap kresz oktatást az iskolákba!!! Ez lenne a legjobb megoldás, nem kell jogsit adni, csak legyen kresz oktatás, mondjuk valamelyik felesleges francia költő / író élete helyett, vagy felesleges énekóra helyett. De ehhez kéne valami agy is, a döntéshozóink fejébe

  • PociAti

    őstag

    válasz Thunderzolee #26364 üzenetére

    Nem véletlenül lehet egyre többször olvasni a "tervezett sebesség" kifejezést.
    Azt pedig a gyártó adja meg.
    És ez az érték szerepel a termék adattábláján, ha van olyan neki. Normálisabb termékek esetén létezik.

    Mégis miért lenne már "gáz" a 25 km/h sebességhatár? A kerékpárutak használóinak védelménél mégis mi lehet fontosabb? Az, hogy valaki kilométerenként nyerjen pár másodpercet? 25 és 30 km/h sebesség között kilométerenként 24 másodperc a különbség (144 vs 120). Abban az esetben, ha a teljes 1000 méter során mindegyik végsebességen közlekedik. Ezt a pár másodperc áll szemben a rosszabb reakcióidővel, az ütközéskor létrejövő nagyobb mozgási energiával.

Új hozzászólás Aktív témák