- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #12127 üzenetére
Nem volt de nem is ez a lényeg. Értem én hogy alapból fenntartani egyszerűbb, én csak azt mondom ha már ennyit költok akár vehetnek autót vagy robogót ami mondjuk több lehetőséget ad. Lehet kapni olyat ami elvisz A bol B be. Sok ilyen autónk volt probléma nélkül de ne firtassuk. Köszöntem az infókat .
-
-
torrentszaki
tag
válasz
DigitXT #12095 üzenetére
A nem tétel 100kg terhelhetőség azt jelenti, hogy nem választok olyan rollert, ami maximum 100kg-ig terhelhető. Mivel a gyártó vagy forgalmazó eddig vállalja a jótállást. Ha 100 kg-ra "befogynék" sem lenne túl jó azzal a súllyal terhelni.
Ezért keresek terhelhetőbb gépet, viszont nem lenne jó, ha az árkategória emiatt durván elszállna. Kompromisszumos megoldást keresek. Az önsúly 19kg nem lényeg, az első emeleten lakom.Grafiqs Köszi, ránézek.
-
Berci77
tag
válasz
DigitXT #12078 üzenetére
Cipelés miatt írtam, nem a menetteljesítmények miatt. Azzal így ebben a formában teljesen elégedett vagyok, nyilván nem oszt-szoroz 2 kg. Majd jobb idő esetén tesztelem egy másik emelkedős szakaszon is, de ez nekem így elég. Majd utánaolvasok a gyalogos mód átállítgatóságának, de ennyi.
Olyat lehet cfw-zni, hogy csak mondjuk a sport módban menjen a tempomat? -
rukka
csendes tag
válasz
DigitXT #12046 üzenetére
Oké, jelenleg az a terv hogy felteszem estére, reggel megyek vele addig amíg tudok hogy lássam nem-e csak a kijelző mutat hülyeséget miközben tele az akku. A csatlakozó nem lötyög, mélyebben nem bontanék bele, az garanciavesztős, akkor már inkább visszaküldöm (paypalos, sokat nem bukok rajta, egy szervíznél biztos olcsóbb).
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #12037 üzenetére
Azert irtam, mert igy meg az EU-s kategoria szerint is SMKP, nem csak a magyar szerint.
Ui: irtam, hogy a kis roller a kerekpar. Csak minek arrol beszelni, amit kb. senki se hasznal. Itt a topic 90%-a 350W vagy felettivel rohangal.
A pedelec kulon kitetel szerint kerekpar a kreszben, igy atlep az EU-s rendelet szerinti kategorizalas felet, sehol sem irtam, hogy szerintem gepjarmu.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #12032 üzenetére
KRESZ:
r) * Megállapította: 289/2009. (XII. 18.) Korm. rendelet 28. § (2). Hatályos: 2010. I. 1-től. Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó.Mivel az L1e-A resze az L1e-nek ezert a KRESZ ezt a kategoriat segedmotoros kerekpar kategoriaba huzza be az EU-s rendeletbol.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11988 üzenetére
Nem kotottem semmit, de mar honapok ota gondolkodom rajta
Elvileg a roller aljan levo szamnak kell, attol fuggetlenul, hogy az szabalytalanul van rajta.
Persze, hogy jarok bicikliuton. Nalam pont ezert is volt szempont a minel rejtozkodobb eroller, ezert nem akarok uszaly testet nagy akkuval, meg mindenfele bowdenes feket/gazt, nagy karokat, oriaskijelzot. Cserebe sokkal konnyebb osszeteveszteni egy labbal hajtos rollerrel, ami szerintem elony.Igen, regen en is kardoskodtam, aztan ratalaltam a harmonizacios magyar rendeletre, es egyszeruen azt a szakaszt az EU-s rendelet bevezetojeben - ami arrol szolt, hogy ezen rendelet az ulessel ellatott jarmuvekre vonatkozik - egyszeruen kihagytak a magyar rendelet elejerol es sehol mashol sincs benne ulesre vonatkozo kikotes. Trukkosek ezek.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11985 üzenetére
Sajnos teljesulnek a feltetelek, igy SMKP. Utanajartam.
Ami miatt azt hittuk a kezdetekben, hogy nem teljesiti, konkretan az, hogy az EU-s rendelet szerint ulohellyel ellatottnak kell lennie, a jogharmonizacio soran egyszeruen nem kerult at a magyar torvenybe. Igy a magyar rendelet szerint a jarmukategoriaknak nem feltetele, hogy legalabb egy ulohely legyen rajtuk, igy a rollerre is vonatkoznak.
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #11924 üzenetére
Bizony
Mondjuk szenvedés is van, most pl az új Greencell töltőm szarakszik ami nincs 3 napos, 54,6V helyett csak 52V--ra tölt néha ami azt jelenti h 82%-os kb az aksim maxon.
Külön nevetséges hogy Alin megtaláltam ugyanezt az töltőt 6ezer forintért és a greencell matrica alatt ott is van hogy ugyanaz mint alin persze ők már 16-ezerért adják...
Ráadásul mivel szét lett vágva hogy a Xiaomi töltőfej felkerüljön rá már nem is nagyon tudok ugrálni nekik.
/
Vodike
Nekem is ugyanez volt a tapasztalat X-techel kapcsolatban -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11888 üzenetére
Merd az akku homersekletet. Lehet megerne futeni az akkut telen, mert kevesebbet visz el a futes, mint amennyit nyersz kapacitasban.
Minden vezerlonek van alacsony fazisaram korlatja, ami ala nem tud menni, mert korlatozott a tranisztorok kapcsolasi sebessege, igy a PWM-nel van egy minimum impulzusszelesseg is. Ebbol es a motor induktivitasabol adodik a minimalis indulasi aram, ami fuggeni fog a feszultsegtol.
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #11825 üzenetére
Azt nem tudom, hogyan kéne rajta állni.
Én úgy állok rajta, mint anno a gördeszkán.
Nem szeretném tovább terhelni extrákkal, így is örülök, hogy egy lightos bevásárlás után még épphogy, de hazavitt a hegyre. Ha extráznám, az vmi jobb fék lenne, mert azt a súlyhoz képest harmatosnak érzem. -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11802 üzenetére
Amit javaslok: a vezerlo elekronika tapjat le kell valasztani egy diodaval es rakni melle egy normalis kondenzatort. Igy amikor bezuhan az akkufesz a logika meg mukodokepes marad es le tud zarni. Nem tudom, hogy ilyen aprosagot miert sporolnak le ezekrol a panelekrol.
Az en kinai szaromon is ez a baj: kikapcsol minden egyes kisutes utan, mert nem jut tap a mikrovezerlonek... -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #11801 üzenetére
Begorombultam, csak fordítva, megcsináltam az előző ponthegesztőt.
Ugyanis már tudom, hogy miért hasalt el, lemerült akkuval nem volt elég
a fesz a FET lezárásához, így füstölt el 1.* Konkrétan a legelső ugyanígy,
csak ott a fostalicska bikázó akku volt a ludas... Azon kívül, hogy nem is
hegesztett, még ki is nyírta az elektronikát: most külső táppal nyugodtan
ki mertem próbálni, gyenge szar. De azért csak rápróbáltam, legalább így
kisebbet pukkan jeligére, mert az SMD forrasztás nem az erősségem...
De nem jött ki a füst... Megelőzendő a harmadik hibáját, ráforrasztottam
egy bazi vastag vezetéket a FET-ek bemenetét tápláló sínre, tuti ami fix...És rezignáltan végig tudtam csinálni többszáz hegesztést. Egyetlen hiba,
vagy váratlan jelenség nélkül: be is fejeztem a pakkot, persze zsugorfólia
már nem fér rá, annyira ki van centizve a hely, próbáltam. De cipőkanállal:*: a 8-ból. Ha nem lett volna a másikból csere alkatrész, mehetett volna
akár 7 db FET-tel is, valószínűleg kibírta volna. Így se mértem 70 foknál
többet rajtuk, igaz, komótosan dolgoztam... teljesen rendben működött.
Akku is csak félig merült. Tárolási fesznek tökéletes lesz. Persze a LiPo
őr visítozott, hogy a hegesztés pillanatában benéz 2.7 alá, de lelőttem...
(Jelige: bírja már ki 10 ms erejéig. 1.3V esés cellánként mondjuk durva.)Szerk: arra van valami házi megoldás, hogy kiderüljön, melyik szart be?
Mert ugye ha csak 1 db, nem kellene letakarítani az egész NYÁK-ot...
Csak ha ezeken rövidzárat mérek, akkor mindegyiken azt mérek, mivel
párhuzamosan vannak kapcsolva. Jobb híján mindent le, aztán vissza!
(Igen, azt is, amit véletlenül fújt le a hőlégfúvó...) Túltoltam, de bevált.
Úgy voltam vele, mit veszíthetek, max. továbbra sem fog működni, LOL. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #11644 üzenetére
Magyar ponthegesztő (kínai dupla áron plusz áfa): 42 hegesztés már sok...
Mindezt úgy, hogy 7 hegesztésenként pihent, felírtam az akku feszültségét,
mértem a FET-ek hőmérsékletét stb. Nem lett túlterhelve, csak megdöglött.
Apró öröm, hogy amíg működött, ilyen kiváló hegesztéseket mutatott be.
Mindezt 3. fokozaton, amivel 2 db 0.12 mm-es nikkelszalagot is simán fog. -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #11790 üzenetére
Ukrán rollerest láttam aki pár napja építette be a fűthető markolatot [link]
Az a baj ha BKK-t használom kereken egy óra alatt érek meloba, a kis szörnyeteggel 15-20 perc, az azért nem mindegy ahogy a +40 perc alvás se hajnalban, no meg a 10k-s bérlet meguszása se havonta -
Reggie0
félisten
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #11786 üzenetére
Meloba közel 10 km-ert megyek reggelente majd ugyanennyit este vissza nyíl egyenesen az Üllői úton bringa sávban, 1 hete kb egy kölcsönvezérlőt használok mert leégett a régi, az újat meg épp megerősítik és ebben ki van kapcsolva a tempomat, rosszul vagyok attól h folyamatosan nyomni kell a kart, és igen fázik a nagyujjam pedig specko thermo téli biciklis kesztyűt használok.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11782 üzenetére
En most azert ereztem a hianyat. Budai rakparton este a -5 fokban mire elertem a margit hidtol a szabi hidig a huvelykujjam felig lilara fagyott(es fajt), mert ahogy nyomtam a kart mar keves volt a keringes.
Majd rakok nehezeket a gombra, hogy kevesebb erovel kelljen nyomni(vagy rugot cserelek).
-
Berci77
tag
válasz
DigitXT #11734 üzenetére
Nagyon köszönöm a hasznos infót. Úgy matekoztam, hogy töltés nélkül a legnagyobb távolság, amit valaha meg kéne tennem, az 6 km. Ha teli akksival tudok indulni akkor sem hiszem, hogy 50-60% alá menne a töltöttség ekkora távolságon, hogy letérdeljen az akksi. Ha mégis, akkor ott nem hiszem, hogy az én elvárásaimmal van gond.
A gyerekekkel való séta kb 2 km. Ehhez csak nem kell a Pro2 akksija -
Berci77
tag
válasz
DigitXT #11721 üzenetére
...és többieknek is:
- nincs reális lehetőségem komolyabban próbálgatni, kölcsönözni stb.
- kipróbáltam egyszer pár sarok távolságon valami csörgő-zörgő Akai fost, meg egy Xiaomi 365-öt, Pro-t, már nem tudom. Utóbbi elviselhető volt ezen a rövid szakaszon, de szoknom kéne. Egyiket sem tudnám elképzelni, hogy napi szinten melóba járjak velük, arra nekem még mindig kényelmesebb és alkalmasabb a pedelec, így nekem változatlanul nem ér többet ez a projekt 100-120 ezresnél.
Ha viszont van kritikus pont a dologban az az, hogy legalább megbízható, problémamentes darab legyen a gép, mert sem időm, sem kedvem nincs minden 10 perces gurulás előtt/után órákig szervizelgetni, vagy oda hurcibálni. Ezért kezdtem fontolóra venni a Xiaomi típusokat.
DigitXT: tényleg nem menne több emelkedőre a gép, simán vállalható, amit mondtál a lábbal rásegítés, leszállás, vagy a 10-zel vánszorgás azon az 50-100 méteren. Ha hinni lehet a Google Earth-nek, akkor kb 300 méteren van 15 m szintkülönbség, ami túró. Legmeredekebb szakaszon ebből 100m-en van 10 emelkedés. Az 10%. Nagyobb meredekségűnek gondoltam.
A tuningolási lehetőség úgy általában érdekel, illetve a valós különbség az 1s és a pro 2 között. Ezért is kérdeztem, hogy a motor vagy a vezérlő is más a kettőben (az új 3-as típust is idevehetjük akár), vagy csak más beállítással engedi hajtani a FW. Ha utóbbi, akkor látom értelmét a gyengébb gép húzásának. Ha nem, akkor más a kérdés.
Jó látom, hogy a legújabb Xiaomi Scooter 3 a Pro2 motorját és az 1S akksiját örökölte?
Nekem bőven elég lenne ez az összeállítás, ha kicsit csökken az ára, vagy lehet kuponozni. -
Berci77
tag
válasz
DigitXT #11668 üzenetére
"Szerintem is el lehetne engedni 500W környékére. Viszont 30 km/h-ig. Vagy ha
25, akkor a biciklistákat is korlátozzuk ugyanitt."
Amúgy a pedelec is 25-ben van korlátozva, ott kikapcsol a motor. Erre mondtam, hogy hajthatja a rolleres is, ha fölötte akarja. Nyilván nem akarja. A biciklis, meg inkább akarja. Ezért kéne némi előny valóban a rollernek.
"Nagy többségük magától teszi,
viszont a "deviáns" maradék, aki 30 körül hajt, ugyanúgy balesetveszély forrása.
Egységesnek kellene lennie a történetnek: a hasonló dinamika így nem áll meg,
vannak, akik legálisan mehetnek lendületből többet, a "pedelec"-esek meg azon
kívül, hogy ugyanúgy meghajt(hat)ják indulásnál, még kapnak +250W rásegítést.
Hogy a viharba lenne ugyanolyan a dinamikájuk így, mint a sima kerékpárosoké?
Ha az lenne a jogalkotó szándéka, amit írsz, akkor "pedelec sipirc a bicikliútról",
hiába csak 25 km/h-ig segít, a gyorsulása sokkal jobb, emelkedőn meg depláne!"
Ezt azért túlzásnak érzem, de elfogadom, hogy így gondolod.
"városi 65-ös tempót
Ebből viszont az látszik, hogy ez az egész SMKP koncepció mennyire elavult...
Lévén papíron 45 km/h a tervezési sebessége a "robogónak", pontosabban az 50
ccm alatti vasnak, hajtsa azt CVT, vagy legyen manuális váltós Enduro, mindegy.
Ha viszi a 65-öt, akkor az de facto nem SMKP: rendszám, biztosítás, minden."
Egyetérek"Ui: ne akarj legális(nak látszó) rollert venni/tuningolni: adsz a szarnak egy pofont.
Ha nagyobb teljesítmény kell, olyat kell venni. Ha meg ritka az az emelkedő, hát
pont meg lehet oldani lábhajtással, vagy alacsonyabb "vánszorgási" sebességen.
Amikor annyira lelassul, akkor lábbal simán rá tudsz segíteni. Pont ezért annyira
alacsony építésű a legtöbb roller. (A nagy dögök meg azért lehetnek jó magasak,
mert azoknak nem kell ezzel számolni, így sokkal jobb lehet a rugózásuk is...)"
Nem csapongani szeretnék, csak keresem a megoldást, így elkezdtem utánaolvasni a Xiaomi rollereknek is. Kialakításuk egyszerű, tetszenek és ha jól ítélem meg lehet hozzá mindent kapni, ami csak kellhet. Viszont papíron alacsonyabb a teljesítményük és kisebb a kerekük. Ami még a keretbe beleférni talán, az az S1, ami biztosan elég gurulgatni a gyerekek mellett, elég kicsi, ha cipelni kell és pár száz méter emelkedőt is talán leküzdök vele lendületből, viszont ebben nem vagyok biztos. Ezért érdeklődnék a tuning és CFW után. Ha folyamatosan magas teljesítményre lenne szükségem hosszú távon és napi közlekedésre venném, akkor nyilván nem 100-as keretben és ilyesmi gépben gondolkodnék.
Nem lenne ez nekem sosem elsődleges (sőt másodlagos sem) közlekedési eszköz, inkább csak pár saroknyi gurulgatás a gyerekekkel.
Ezért kérdem, hogy tud-e valaki erről mesélni kicsit. Köszi. -
Berci77
tag
válasz
DigitXT #11662 üzenetére
No várjál csak, zavart érzek az erőben. Szerintem a teljesítmény-végsebesség kérdésben jórészt ugyanazt az elvet mondjuk, csak némileg más számokkal. Én is úgy gondolom, hogy engedhetnének valamivel magasabb teljesítményt a kis rollereknek is, mert nem tudnak rásegíteni önerőből, mint egy bicajos és nincs gangolási lehetőség sem. Ettől még szerintem - és arra céloztam, hogy a törvényalkotó szerint is - legyen elég a kategóriának a 25-ös végsebesség.
Ha jól értem a gondolatmenetedet akkor te azt nem érted, hogy miért kell 25-ben korlátozni, nagyobb teljesítmény esetén egyenesen lezavarni a rollereket a bicajútról a kocsik közé.
Gondolom pont azért, mert egy nagyobb teljesítményű rollernek - ahogy te is írtad - más a dinamikája, függetlenül attól, hogy mennyi a végsebessége. A törvényalkotónak meg az is lehetett (esetleg) a célja, hogy a kerékpárúton hasonló dinamikával rendelkező közlekedők menjenek.
Ettől még mondjuk a nagyobb, de nem 60-as utazóra tervezett - általam közepesnek írt - rollerek problémája nem oldódott meg. Ami gond. Robogóból nem
hiszem, hogy van olyan, ami nem tudja megfutni a biztonságosnak mondható városi 65-ös tempót, míg rollerből pont a 30-50 közötti sebességű gépek lennének a legjobban megszivatva.Esetleg kérdés: amire írtam egy xiaomi S1 is elég lenne? Azt mennyire lehet húzni, hogy legalább felhozzon egy kisebb emelkedőn, ha mégis ezzel mennék melóba?
-
Berci77
tag
válasz
DigitXT #11654 üzenetére
Nehéz kérdés ez a szabályozás, rohadt messzire vezetne, ha ebbe belemerülünk és nincs abszolút igazság. Alapvetően megértem a szabályozót abban, hogy az egyszerűség felé megy: bicajnál a rásegítéses gépek 25km/h és 250w. Legyen hasonló a sebesség rollernél is. elég ehhez 250w? Nem. Akkor engedjünk nekik kicsit többet, mondjuk 350-et. Maradhat Józsi? Maradjon. Nem gondolták túl.
Lehetőség a rolleren is megvan, hogy lábbal besegíts, nem tiltja semmi. Ja, hogy nem életszerű? Az már a rolleres baja. Ezzel a szemlélettel - olvasva a leírásaitokat a várható hegymászó-képességekről - hagynám a 25 Km/h max rásegítést, de engednék 500 W-ot a dombok miatt. Akkor egyenértékű a pedelec szabályozással sebesség terén, de ahol már tiprom a pedált felfelé, ott akkor a rollerről sem kellene leszállni.
A másik megközelítés, hogy miért nem 30 km/h. Mert akkor már kilóg a lóláb. Miért nem 35? 40? Mennyi legyen akkor? Első körben azt mondom, jól van ez így annak, aki gurulgatni akar.
Aki 60 fölött tud haladni a géppel, annak pont jó a közút városban.
Viszont van az a köztes kategória, aki jogosan érzi, hogy 40-45-50-el kocsit között csettegni életveszély, míg a bicajúton betartaná a 25-öt akkor is, ha némileg bírna többet a gép. De - várhatóan - ő még ennyivel sem mehet majd ott, cserébe vár rá a halálfélelem közúton. Na ez viszont nincs jól így. Nem tudom, mi lenne a megoldás, ami betartható. Traffipaxok bicajútra? Köszi, de azt azért ne. Megígéri mindenki kisdobos becsszóra, hogy nem megy majd 25-nél gyorsabban 1000W-tal a talpa alatt? Nem hiszek benne.
Van egy robogóm. Megy kb 90-100-at a mostani beállításokkal. Jellemzően városban röhögve fürgébb vagyok a forgalomnál (50-65) és biztonságban érzem magam. Volt, mikor gondok voltak a vassal és az istennek nem akart rendesen elindulni, hiába húztam neki. Na akkor halálfélelmem volt ugyanezen az útszakaszon.
Kicsit olyan ez a köztes dolog, mint az S-pedelec. Ott 45-nél kapcsol ki a rásegítés. Elvileg arra is segédmotoros szabályok vonatkoznak. Az jobb lenne, ha 45-ben maximalizálnák a "nagy kategóriás" roller sebességét és ugyanúgy segédmotoros kerékpár lenne biztosítás és minden hasonló szempontjából? Ugye nem. Elvileg a tervezetben nincs szó sebességkorlátról. -
-
dzsidzsas
tag
válasz
DigitXT #11616 üzenetére
Ebben teljesen igazad van, de az elöző roller, ami amúgy meg van, nevezük nevén Esegwey 500 - egy hulladék, itt szólnék: eladó alkatrésznek, akinek kell jelezze, és nem csak nekem volt vele bajom, mindenkinek akit ismerek. A Niubility szerkezetébe pedig nem láthattam bele, pech. De mintha más is tört volna már kormányt. Ennek ellenére pont azért szeretném megjavítatni, mert az eddigi legmegbízhatóbb rollerem. Ugyhogy ha van valaki aki segít rendbehozni akkor várom a segítséget, persze nem kérem ingyen. Mert ez a szerelgetős dolog nem az én műfajom. Persze még várom a bolt válaszát is.
-
vandorr
csendes tag
válasz
DigitXT #11561 üzenetére
Igazad van, szósincs arról, hogy megállás/lassítás nélkül közlekednék. Nincs tapasztalatom elektromos rollerek működésével. A tempomat jól hangzik, kényelmesnek tűnik, hogy nem kell egy gombot nyomni állandóan. De elfogadom, ha tapsztaltéknt azt mondjátok, hogy nem kényelmetlen, felesleges
A Xiaomi mellett még esetleg a Segway-Ninebot Kickscooter F30E ami beleférhet. Úgy látom tudásra hasonló, de tetszik, hogy nagyobbak a kerekei kicsit, viszont azért nehezebb. Minőségibb a Segway? -
jagertibi
aktív tag
válasz
DigitXT #11509 üzenetére
Most tényleg az 5 Km/ó különbségen vagy megakadva ...
Én is vidéken élek mint itt sokan mások. Senkit nem érdekel hogy egy pálcika rollerrel hol közlekedsz. És én is autóval járok télen (ami akadályt képez a pályán, igen azzal ),mert már érzem igy közel 50 évesen a fiatal kori téli biciklizés motorozás áldott hatását. És nem 6 literrel hanem 12 vel
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #11494 üzenetére
"Van aki a Xiaomi 1S-re is azt hazudja, hogy 250W, és az elég mindenre, közben
meg egyedi firmware-t használ rajta: App szerint Nominal: 420W, Peak 840W."
- Én vagyok, aki Xiaomi 1S-t használ,
- egyedi fw van rajta,
ez idáig stimmel.
Viszont az egyedi FW-vel nem extra teljesítményt facsarok ki belőle, gyakorlatilag inkább ellentétes hatása miatt szabtam igényeimre a rollert. A Sport módot túl dinamikusnak találtam, ezért a Drive mód sebességét toltam ki kb. 26-27 km/h-ra és ezt a kevésbé dinamikus módot használom esetek 99%-ában. (Azt se tudom hány hónapja nem használtam a sport módot, nem volt rá szükség.)A tempomat bekapcsolási idejét levettem 3 másodpercre, így könnyen felveszem a kívánt tempót, ami általában 18 km/h környéke, vagy 22-23 ha hosszú egyenes szakasztól van szó.
Ez alapján a fél év városi használat után mondom, hogy 200 W normál teljesítmény is elegendő lenne. -
Logapeti
tag
válasz
DigitXT #11471 üzenetére
Ilyen szinten nem értek hozzá, az ígért menettulajdonságok miatt jutott eszembe. Súlyra, teljesítményre is a Xiaomi Pro2 fölött van.
"Ui: ha nem értesz a szereléshez, barkácsoláshoz, sose se kezdj Kugooval...
"
Ezt mondjuk nagyjából bármelyik 100e körüli rollerről el lehet mondani, nem? Vagy a Kugoo ennyivel rosszabb, mint a többiek?
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11455 üzenetére
Az anyag amugy nem teflon, hanem valami mas(a teflon draga is lenne).
Sajnos hiaba huzom meg, mar a csapagypersely kikopott/deformalodott annyira, hogy elobb szorul meg, minthogy ne lotyogjon. Szerintem valamilyen betetet kene beleraknom, hogy ek alakban szoritsa ossze es ne csak fuggoleges iranyban.
#11458 Logapeti: A 20 N/m rugonal kemenyebb a gyari, de en vegul 32N/m-et raktam bele. Feszesebb lett. Kevesbe feszesre nem erdemes cserelni, mert nagyon hamar eleri a vegallast es felut.
-
Logapeti
tag
válasz
DigitXT #11455 üzenetére
Akkor lehetséges, hogy kapott egy úthibánál egy akkora ütést, hogy elpattant? Igazából örülnék, ha ez lenne, mert akkor ez lehet egy relatíve speciális eset, és a kopás azért mégsem 1,5 hét alatt megy majd végbe az új alkatrésszel... És majd jobban vigyázok. Nem volt még tapasztalatom rollerrel, eddig bringázgattam, és fel se tűnt, hogy milyen szar a járda, vagy hogy térköves a bringaút egy része a városban
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11358 üzenetére
Az enyem az orosz(korai) verzio, neki mar az europai(mostani) van. Az oroszon sokminden jobb: magasabb es 3 allasu a kormany, puhabb gumiszeru a kormanymarkolat es nem csavarozva van, hanem raszorul. Mas a nyomogombok kialakitasa, jobban kiemelkedik es puhabb gumibol van.
Sajnos az orosz mar nem kaphato.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11349 üzenetére
En a komplett hegesztot vettem meg. Az is nagyon vicces. Valamit elegge elszamoltak a sracok, mert hegesztesenkent kell bekapcsolni, szinte nincs a tuskek elhelyezesekor kesleltetes, rogton racsapja az aramot. A kesz markolatos dupla tuske pedig egy kisujjkoromnyi mikrokapcsolot hasznal, ami par hegesztes utan rovidzarra osszesul, persze adtak tovabbi 3 cseredarabot hozza. Ebbol gondolom ismert problema.
-
No.01
addikt
válasz
DigitXT #11310 üzenetére
Akkor segits kerlek mi az ami valoban mukodhet ulve is (es nem robogo) a faternak?
Olyan kene ami mar bevalt.
A sogoromnak atkuldom a linket nagyon beteg (es tetszik
anno utaztunk hasonlo extremitasu robogo tuningba. Ott a gyari 4,7LE-bol lett 28)
Tisztaban van vele, h ez nem a 100e Ft-os kategoria, de ennyit nyilvan nem szanna ra es elso rollerkent azert ez nem lenne epp eletbiztositas.
V.mi lightosabb alternativa? -
-
Aaron14
őstag
válasz
DigitXT #11216 üzenetére
Szombat este iszonyat forgalmas ez a rész. A járda tele gyalogosokkal, a bicikliút kerékpárosokkal, e-rolleresekkel, e-monociklisekkel, stb. Nincs arra se időm, se lehetőségem, hogy minden egyes ilyen esetnél megálljak, hiszen ez a szituáció legalább 10x előfordul az Erzsébet tér és Nyugati pályaudvar között.
A jelenlegi szituációban, ha satufékezek egyet, akkor vagy én esek pofára a viacoloron és még hátulról belém is jönnek, vagy simán megállok, de belémjönnek hátulról. Ez szerintem nem lett volna a legszabályosabb csúcsforgalomban.
De mondok egy másik példát. Kereszteződésben állok a pirosnál és velem szemben áll a gyalogos a bicikliúton.
Zöld jelzést kapok, jön velem szembe és nem megy át a zebrára.
Előre kiszámítható helyzeteket eddig mindig kivédtem és rendkívül körültekintő vagyok, bármivel is közlekedem, de más hülyesége miatt nem leszek én is kiszámíthatatlan és veszélyes a forgalom többi résztvevője számára, hiszen akkor én okozok majd balesetet. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #11130 üzenetére
"Ha egyáltalán kibírja addig egyben: sima S1-ek akkujai 600-800 km-nél képesek elnyekkenni."
Való igaz, ez a nagy átlag, de szerencsére láttunk már ellenpéldát
ha emlékszel még a 100+%-os ex akkumramrgtanultuk ugyebár, hogy az akksik lehetnek 100% feletti kapacitásúak is
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11130 üzenetére
Megprobalok belole kihozni egy 10000-ret, de az szerintem jovo ev vege vagy 2023 kozepe lesz. Meglatjuk meddig birja az akku, de a cseret mar kineztem, 21700-as 5Ah-s cellakbol lesz 10S2P, igy 10Ah-ra fog noni az akkukapacitas es meg marad is szabad hely bent. Vettem egy olyan ponthegesztot ami neked van, azaz a komplett szettet, nem a DIY-t, hat annak is vannak erdekessegei
Egyedul azt nem tudom, hogy hol kapok 36-os konuszkulcsot, hogy a kormany kotyogasat megcsinaljam, akar nyomtatok bele uj perselyt. Bar mar 3500 km ota ugyanigy kotyog
Baratnom kugoojaban is van mar 1200km, csak o sokkal kozelebb jar dolgozni.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #11128 üzenetére
Igen, ugy realis. De azert mar oregecske lehet az az akku. Ki kene kapni egy kapacitasmeresre.
Az en akkumon is mar erezheto az oregedes, az elso 2000 kilometeren nem voltak kijelzett toltottsegi szint ingadozasa, most mar van. Hatotav is csokkent valamennyit, bar ez becsapos dolog, mert hidegebb is van. Most mar 4000 km van benne, ugy nagyjabol 400 darab ~30%->100% resztoltes ciklussal.
-
lehella
senior tag
-
lehella
senior tag
válasz
DigitXT #11081 üzenetére
Ma reggel mondjuk nem volt túl hideg, mert csak az átmeneti kabátot vettem fel, kb 5 fok lehetett amikor elindultam. A mai logok szerint az akksi végig 21 és 25 fok között volt, (kérdés persze, hogy hol van a hőmérő szenzor), a vezérlő pedig 15 és 25 között. Ebből arra következtetek, hogy ha meleg lakásból viszed ki a rollert akkor nem nagyon van ideje lehülni az akksiknak.
-
-
GeoPhoto
tag
válasz
DigitXT #11020 üzenetére
Köszi a választ!
Ja, át tudom kalibrálni a szervíz menűben, hogy a jó értéket mutassa, de azt nem, hogy valóban elérje a 25km/h-t. Meg igen, abban is igazad van, hogy ha egy adott távra megyek és az óra szerint már rég ott kellene lenni akkor az gáz.
Na, mindegy akkor kicsit több időt kell szánni az utazásra, de legalább kevésbé veszélyes. Rásegítéses bringák is azért nem tetszenek, mert 25-ig ha akarok akkor simán elmegyek erőből, de néha jobb lenne mondjuk egy 30-at tolni tartósabban, az meg már kb 20 éve nincs meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- TCL LCD és LED TV-k
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Honor Pad X9 / 4GB RAM 128 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - Újszerű, Karcmentes,256GB
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 5 5500 / RX 6600XT / 32GB DDR4 / 512GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest