Új hozzászólás Aktív témák

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz user2 #5 üzenetére

    Én úgy tudom, hogy a legtöbb cuccra 5 év garancia van, és a 7 év csak a karosszéria* rozsdásodására vonatkozik.
    *persze ez se véd semmitől, mert szépen le van írva, hogy gyári állapotra vonatkozik, azaz ha túl sok kavicsot kapott alulról az autó, akkor ráfoghatják, hogy te tetted tönkre a gondatlan rally-s vezetési stílusoddal

    Én egy 2022-es Ceed Platinum kombit vezetek, yukka steel gray, már 55k km van benne. Ugyanezek a hülyeségei vannak (ablaktörlő, párásodó lámpa, öv bekötés), és ezek közül inkább a teljesen haszontalan 6-os fokozatot említeném meg.
    Én értem, hogy a világ legtöbb részén 120/130 a sebesség limit, de ez az áttétel Németországban 210-nél már elég ordítós. Kipróbáltam párszor, de nem ajánlom senkinek. A váltótól függetlenül, ez az autó 180 körül kellene legyen leszabályozva.

    Én is szívó benzinről jöttem, egy 2002-es Mégane 1.6L 4 hengerrel (93le), és őszintén szólva ez a Kia a kamu lóerőivel egyszerűen gyengébb a turbo nélküli tartományban. Valószínűleg ezt a lomhaságot érzed te is.
    Volt szerencsém egy 1.2L 3-hengeres i30-at is vezetni... Na az tényleg olyan mintha lábbal tolnád be.

    Pöccintős index van amúgy, gyakorold kicsit, én se találtam el elsőre az erőt. A kocsi menüjében lehet is állítani, hogy 1/3/5-öt villogjon.

    Nálam viszont nincs vezeték nélküli Android Auto, és a kábelekkel nekem is volt szenvedés az elején.
    Ha kapcsolódás problémák vannak, akkor 2 jó tanács: USB port szöszmöszöket ki kell szedni, és nem árt egy factory reset sem (1-2 rendszer frissítés után összeakadhat az AA).

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés