Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz DoItYourself #11 üzenetére

    Yup, 10" kijelző, csak kábeles móka.
    Annyira nem zavar, mióta találtam egy jó kábelt és rájöttem hogy valamelyik Droid verzió frissítés cseszte szét az AA-t.
    Hosszabb utakra bekapcsolom a 80%-os töltési korlátot és nyugodtan autózom.

    2000 körül járatom én is, nem érdekel milyen hülyeséget javasol a jelző, mert városban 50-nél már 4-esben is érzem, hogy rángat. Olyan mintha kapcsolgatná a 2/4 hengeres módot 1500-as fordulatszám körül, ami engem bosszant.
    Óra szerint 60-nál váltok 4-be, 80-ál 5-be, 100...110 az értelmetlen 6-os.

    Vezettem anno egy héten át valami nagymotoros J/K Astra-t, ahol 30-ig 1-ben mentél és a 3-as 50 alatt felejtős volt. Nagyon kényelmes volt vele városban haladni, dugózni, és mondanom sem kell hogy a 6-os áttétele is jobban feküdt az Autobahn-ra.
    Csak emiatt simán vennék egy ilyen autót, de nincs elég banánom kettőt fenntartani egy feleség mellett. ;]

    "Húz mint az ökör" témára más fogalmaink vannak szerintem. El tudom én is jól kapni a gyorsítást vagy előzést, de vezettem már 6 hengeres benzinest és nagyobb 4-es dízelt (talán 2.8L)... Az ilyen lefojtott 4-hengeres nekem nem húz, csak húzgál(na).

    Nekem kétszer jelzett be a gumi nyomás szenzor, tempós haladás közben, így volt izzadás rendesen. Valszeg én felejtettem el set-elni a fújás után, ki tudja.
    Ahol jobban megijedtem, hogy egyszer valami viharos téli időjárásban és egy második alkalommal egy átlagos nyári napon kiírta, hogy vezetés támogató rendszer hiba, nincs tempomat és sávtartás... Azóta se tudom mi lehetett épp ott a baja, mert következő indításnál már nem volt nyoma, hibakód se lett belőle. (kamera nem volt koszos, első radar nem sérült)

    Jó autó ez, csak nekem 2022 Augusztusban 9,6 millióért nem ez a szint lett volna a vágyam.
    (Renault Lagúna és Kia Optima/Hy i40 ekkor már kifutott, és erre az árszintre feltolták a Mégane/C'eed kategóriát)

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz user2 #5 üzenetére

    Én úgy tudom, hogy a legtöbb cuccra 5 év garancia van, és a 7 év csak a karosszéria* rozsdásodására vonatkozik.
    *persze ez se véd semmitől, mert szépen le van írva, hogy gyári állapotra vonatkozik, azaz ha túl sok kavicsot kapott alulról az autó, akkor ráfoghatják, hogy te tetted tönkre a gondatlan rally-s vezetési stílusoddal

    Én egy 2022-es Ceed Platinum kombit vezetek, yukka steel gray, már 55k km van benne. Ugyanezek a hülyeségei vannak (ablaktörlő, párásodó lámpa, öv bekötés), és ezek közül inkább a teljesen haszontalan 6-os fokozatot említeném meg.
    Én értem, hogy a világ legtöbb részén 120/130 a sebesség limit, de ez az áttétel Németországban 210-nél már elég ordítós. Kipróbáltam párszor, de nem ajánlom senkinek. A váltótól függetlenül, ez az autó 180 körül kellene legyen leszabályozva.

    Én is szívó benzinről jöttem, egy 2002-es Mégane 1.6L 4 hengerrel (93le), és őszintén szólva ez a Kia a kamu lóerőivel egyszerűen gyengébb a turbo nélküli tartományban. Valószínűleg ezt a lomhaságot érzed te is.
    Volt szerencsém egy 1.2L 3-hengeres i30-at is vezetni... Na az tényleg olyan mintha lábbal tolnád be.

    Pöccintős index van amúgy, gyakorold kicsit, én se találtam el elsőre az erőt. A kocsi menüjében lehet is állítani, hogy 1/3/5-öt villogjon.

    Nálam viszont nincs vezeték nélküli Android Auto, és a kábelekkel nekem is volt szenvedés az elején.
    Ha kapcsolódás problémák vannak, akkor 2 jó tanács: USB port szöszmöszöket ki kell szedni, és nem árt egy factory reset sem (1-2 rendszer frissítés után összeakadhat az AA).

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés