Új hozzászólás Aktív témák

  • user2

    csendes tag

    LOGOUT blog

    @Aljasvip: 6. Érdekes, én 125-130 alatt nem is nagyon kapcsolom. Ha jól emlékszem, óra 130-nál forog 3000-et. Itt, illetve valamivel felette, mondjuk óra 140-145-ig még komfortos, de nekem már nem igazán, a nyugodtabb krúzolás híve vagyok (öreg vagyok és nem sietek). 180-nal nem megyek, hogy "ordítson". :) Szerintem az egész autó nem erről szól.

    A pöccintős indexet félreértetted. Használom, be is állítottam 5 villanásra. :DDD Csak arra utaltam, hogy a gombok/karok/egyebek mind logikusan vannak elhelyezve, szinte már uncsi, néha hiányzik az Astra egy-két bumfordisága, pl a béna indexkar.

    A frissebb telefonommal drót nélkül is pöpec.

    @slaci007: A Lurdy tudomásom szerint nem hivatalos Kia szerviz, bár sokan mondják, hogy az. Talán régebben az volt. De most nincs listázva a Kia honlapján.

    @HThomas: Nehéz kérdés. Az Astrával (H) ritkán pályáztam. Azon kívül nekem nem tűnt hangosnak, de kinek mi. Pályán inkább a motor volt hallható, a Ceednél a motor csendesebb, de valamivel több a gördülés (és/vagy a szél, ahogy írod is) zaja. Összességében - talán - csendesebbnek mondanám a Ceedet, ha nem is sokkal. Vagy máshogy ugyanannyira zajos. :DD Inkább az, amit írtam is, hogy a Ceeddel szeretek pályázni, az Astrával nem szerettem.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés