Biztos hogy volt duplafalú felni, mert már a szingós felnik is duplafalúak voltak.
(#35703) Manitou A jó klasszikus tengerparti cruiser váz, a neki kijáró rugalmas villával, amilyennel anno Garry Fisher is nyomta. Nekem az öreg a mai napig egy élő legenda, pedig csak egy ugyan olyan marketing bohóc, mint Steve Jobs, és Steve Wozniak.
(#35704) ludsimon Bénáznak? Szemlátomást bőven 50 km/h-val jönnek le a domboldalban, és egy szemét letörésnél dobatják meg a bicajt. Valamelyiknek a kormány is eltörik akkor, mikor abba beleérkezik.
Neked sztem a vállad kiszakadna helyben, egy olyan mutatvány közben. Megnézném mit művelnél az akkori kor technikájával. Pláne, hogy akkoriban a járás megtanulásával sem voltál még elfoglalva
(#35715) Manitou Nem azért vastagabb a cső ott, mert fizikailag nagy az igénybevétel, hanem azért, mert a hegesztéskor annyira roncsolódik a kristályszerkezet, hogy azokat az erőket, amik ott fellépnek, csak nagyobb falvastagság mellett viselik el. Ezért is van hogy a Scandium-Alu vázaknál, a vastagabb rész rövidebb, mert ott rövidebb szakaszon éri hősokk.
Ha ragasztva lennének a vázak, mint a korai alu-muffos vázak is, akkor nem kéne a változó falvastagságú cső, csak nincs az az epoxi ami tartósan kibírná az acéllal való kötést.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"