hmm nem is gondoltam hogy frissitik. köszi.
[ Szerkesztve ]
Gyáva népnek nincs hazája!
hmm nem is gondoltam hogy frissitik. köszi.
[ Szerkesztve ]
Gyáva népnek nincs hazája!
Már biztos linkelték páran a FOSS belsőt, most az árát is megtaláltam.. azért ez kicsit sok. Bár ha majdnem örök élet és nem kerül akkora súly a felületre.
Szerk:
Ezt is linkelem, később jó lesz visszakeresni.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
(#36753) FehérHolló válasza amargo (#36752) üzenetére
Nem egyszerűbb és olcsóbb egy kevláros bélés a külső és belső közé?
Érdeklődés, nem vitaindítás.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
nagyon drága "latexbelsőkkel is felveszik a versenyt" <-- Szóval akkor nem különösebben defektálló. Egy pár latexet megkapsz 6e körül.Igaz annál ott van, hogy állandóan pumpálod, meg kicsit nehezebb (latex 110-120g szal az se vészes). Hátha idővel csökken az ára.
FehérHolló: olcsóbbnak olcsóbb. De se nem egyszerűbb se nem jobb. Attól is kaphatsz defektet, mert a futófelületnél véd csak. +jó kis súly többlet pont ott ahol nem kellene.
[ Szerkesztve ]
Melyik a legkönyebb belső outihoz?
Belső nélkül gondolom nem is letezik, mert az a 8, 8,5 bárt nem hiszem, hogy bírná.
undefined
passz, outikkal nem vagyok képben. De pl EZ azt hiszem már brutál könnyű... (defektállóság szempontjából viszont vannak kétségeim).
[ Szerkesztve ]
A videót nem linkeltem, de 2 szöget is átnyomtak rajta és nem eresztett, igaz nem is nagyon nyomkodták. Majd egy öngyújtóval megjavította a fazon. Én is a csökkenésbe bízom, mert így a defekt védő szalagot is cipelem kerekenként és minden igaz rá, amit írsz, max annyi szól mellette, hogy nem a gumiköpenyenként kell megfizetned.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
link - sikerült kihagyni, azért azt hittem mára már tudok gondolkozni..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Annak is meg van a maga szépsége, meg a "kövér" alu vázas outiknak is Mondjuk én inkább utóbbi felé hajlok.
ludsimon: Ha már tervezés, az esetek 90%-ban tuti nem úgy jön össze ahogy eredetileg szerettem/szeretted volna.
Nagyszerű, a Copy-Paste megint nem működik a gépen, még ha jobb klikk/másolással is csinálom...
Nem gondoltam volna, hogy május második felében 11 óra környékén örülni fogok annak, hogy megtaláltam a thermokesztyűmet a kabátzsebben Szerencsém volt az esővel, mert pont az egyik adag végéből, hazafelé a következőnek pedig az elejéből kaptam. A szél nagyon durva volt, összevissza fújt, többször is szélárnyékból kiérve úgy oldalba kapott, hogy hirtelen fél méterrel arrébb találtam magam. Ennek ellenére jó volt tekerni, élveztem, hogy ismét tárcsafék van alattam, ami ilyen időben is halkan és jól működik. 30 kilométernyi várost követően - hála az elmúlt hét időjárásának - olyan sáros a boltban csillogó fehér bringa, mintha terepen jártam volna vele Az SKS cross első sárvédője és egy alsócsőre szerelt, ehhez hasonló darab tökéletesen megvédte mind a cipőmet, mind a nadrágomat a felfröccsenő matériától.
Ha valaki mostanában terepre megy tekerni, akkor fontolja meg ezt a KTM kiegészítőt
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
(#36761) Tothgera30 válasza dqdb (#36760) üzenetére
...én is voltam ma, a szembeszelel küzdöttem, mikor elértem végre az utazómat folyamatosan gyorsítottam (már) 30,6km/h-tól, de 33km/h-nál már ki is fulladtam . Azért jó volt egy kicsit csapatni, még ha sáros, trutyis, vizes lett a bringa, akkor is .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
tényleg elég meggyőző a videó.
dqdb: két sárvédő elől Te sem viccelsz.
Nekem ma csak bringatakarítás volt... ami persze tovább tartott, mint maga a tegnapi tekerés
Mivel városban is ezt a bringát használom, ezért első-hátsó sárvédő kellett (már csak azért is, hogy a szakad esőben Vácról hazajussak). Az alsócsövön lévő pedig meme ajándéka, nem mondtam, hogy ne szereljék fel Elnézve a sárvédők belsejét, mindegyikre szükség volt, tökéletesen megvédték a normál utcai ruhámat.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Sziasztok!
Megnéznétek kicsit hozzáértő szemmel ezt a bicót? (szar a kép, de még nincs nálam hogy tudjak csinálni jobbat.) Az oldala:[link]
Az adatai itt vannak:
DIAMOND CROSS PRO (ez egy kisebb belga cég)
MAAT / TAILLE - Man 18 / 20 / 22
FRAME / CADRE - 7005 Aluminium Bi Axial DIAMOND logo embossed
VORK / FOURCHE - Suntour NEX 4110 Travel 63mm
COLOR / COULEUR / KLEUR - Brushed
REMMEN / FREINS - Tektro 837 V brakes
CRANK / PEDALIER - Shimano 151 C 48 / 38 / 28
FRONT DERAILLEUR / AV - Shimano C 051
REAR DERAILLEUR / AR - Shimano Deore
SHIFTERS / MANETTES - Shimano ST EF 50
FREEWHEEL / R.LIBRE - 11-32 T Shimano 8 spd
ZADEL / SELLE - ROYAL Looking gel
ZADELPEN / PIL SEL - Diamond adjustable
STUURPEN / POTENCE - Diamond adjustable
STUUR / CINTRE - Diamond aluminium
BANDEN / PNEUS - 700x42C black + reflective straps
VELGEN / JANTES - Alloy black dble wall rims CNC / 28 Rayons, spokes
NAVEN / MOYEUX - Formula sealed
gondolom ti tudjátok mi mit jelent Nem volt még komoly bicajom, ezt sem tudom hogy mennyire az, ajándékba kaptam és kíváncsi lennék mit szóltok hozzá!
[ Szerkesztve ]
(#36765) Tothgera30 válasza pityaa23 (#36764) üzenetére
Szép kis Cross, kicsit jobban felszerelt mint az enyém .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Használd egészséggel! Az alkatrészek elemzését hozzáértőkre bíznám
Egy valami azonban feltűnt: csak az én szememnek furcsák kicsit a váz arányai? Az egész bringa valahogyan olyan rövidnek tűnik, az eleje pedig nagyon magasnak, amire az extrém meredekre állított stucni még rátesz
[diamond cross pro] vs [kelly's exquisite]
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
(#36767) venember83 válasza pityaa23 (#36764) üzenetére
Városba szinte tökéletes. Meg szép is, ebből adódik az egyetlen hibája, hogy vigyázni kell, mert könnyen elcsábítják tőled pl. holmi erővágóval. Használd sokáig egészséggel.
Városban tényleg ennyire jól működik a magas stucni/ magas, visszafele hajló kormány?
Még nem próbáltam ilyet, ezért is kérdezem. Ahogy elképzelem nehéz lehet vele manőverezni.
Felvetnék egy újt témát.
Bringás ismerősök között tervbe jött, hogy tekerjünk el Horvátországba, egy napra megejtve Plitvicét, onnan a tengerpartra, majd haza, a lehető legkevesebb csomaggal.
Van olyan, vagy valakinek ismerőse, aki tud olyan emberekről, akik már csináltak hasonlót, illetve ismer olyan honlapokat, ahol vannak olyan bátor lelkek, akik szállást adnak a többi túra kerékpárosnak, egy-egy éjszakára?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Hajj de használnám már, de csak augusztusban kapom meg, addig csak a képeket nézegethetem A története annyi, hogy nővéremék Luxemburgban élnek és már egy ideje akartak venni bicajt, de még annyira nem keresgéltek. Elmentek gumit cseréltetni a kocsin és a gumisnál volt kiállítva akcióban. Kettőt fizet hármat kap. Így jutott nekem is egy. Igen már én is előre féltem a tolvajoktól. Mi a bevált módszer megelőzésképp?
Szigorúan U-lakat megfelelő erősségű zárral, vagy Abus Bordo.
Gerinczár, sodronyzár gyorsan elfelejtendő kategória, a spirálzár pedig főleg, mert ahhoz még erővágó sem kell. A lánc jó kenne még megfelelő lakattal, de ami véd annyira, mint egy U-lakat, az nagyon nehéz.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Komolyabb U lakat,
esetleg Abus Bordo ha fontos a flexibilitás.
Ha hosszú kell, akkor pedig edzett rozsdamentes acél lánc, és mellé abus lakat, vagy ilyen egyben.
Ezek így az alapabb, de már megbízható zárak.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Mindig ülj rajta, vagy legalább a szemed legyen rajt
Másik megoldás: Veszel valami jó minőségű U-lakatot.
Még az ajánlott megoldásaink sorrendje is megegyezik
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
"Bringával a tengerpartra" <--Más is csinált már innen hasonlót. Jó kis kaland lehet.
(#36776) venember83 válasza fpeter07 (#36768) üzenetére
Nem, egyáltalán nem nehéz, szép nyugis tempóban haladva kiegyenesedve nagyon is kényelmes, komótosan lehet manőverezni is, de nem futárbringa.
"defekt védő szalagot is cipelem kerekenként"
Ezt kifejtenéd? Ez mégis mennyire hatékony? Hogy működik?
Óh, én ennél még merészebb álmokat szövögettem. Elvileg van a duna mentén végig ilyen vagy olyan (a magyarországi szakaszon legalábbis mindenképp elég változó minőségű, jellegű) kerékpárút, sőt egészen franciaországig elmegy. Nos hát egy nyáron nem lenne rossz egy kis európai körutat rendezni így. Én biztosan megtenném, csak a szállás kérdés bennem. Sátorozással az a bajom, hogy akar a fene mindenféle engedélyt intézni ezzel kapcsolatban, na meg nem is túl biztonságos talán. Amúgy nekiállnék a nyáron.
ismeri valaki a token bicajalkatrészeket? (meme? ) láttam egy pár kereket az egyik boltban....
ja, majd elfelejtettem, végre megint (majdnem) biciklizős idő lett, a szél fújt mint állat, de azért jó volt végre tekerni egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
A Token barnában az igazi
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
ilyen van éppen....bár, a piros kerékagy valahogy élőben nem tűnt fel.
hoppá, lehet, hogy te más tokenre gondolsz? (csak nekem nem esik le?)
pityaa23: "Mi a bevált módszer megelőzésképp?"
nem szállsz le róla, nem hagyod ott sehol
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Sziasztok!
Remélem utoljára írok, így, hogy még nicns meg a bicikli.
magellan, vélemény ?
illetve, a 180 centimhez mekkora váz kéne ?
Asszem agyamra ment a vizsgaidőszak...
Spec nekem tetszik ez a piros-fekete összeállítás, pláne, ahogy a küllőanya harmonizál az aggyal.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Én 20"-os vázat ajánlok. De ha van kipróbálási lehetőség, akkor az a legjobb.
Én a a 17x centimmel 18"-as bicót hajtok, de van egy 20"-om is, azzal talán kényelmesebb volt túrákon, de terepen már nem annyira.
[ Szerkesztve ]
értem, köszi, a felszereltséget illetően elfogadható a keró ?
Megpróbálom összefoglalni, mert tényleg hülye dolog ez a vázméret mizzéria.
Átlagos láb, felsőtest, és karhosszal, a gyártók 20"-os vázat ajánlják 90mm-es kormányszárral, 182-183 cm-es magassághoz.
De mivel senki sem konfekció méret, így el kell menni, fel kell ülni, el kell vinni tesztre, és elhozni azt ami a legkényelmesebb. Lehet hogy elég neked a 16"-os váz is hosszabb stucnival, és nyeregcsővel, de ha hosszú a felsőtested, és rövidek a lábaid, lehet hogy 20"-os kell.
188 cm-es magasságomhoz 19"-os cross bicajt használok, és 56cm-es outi vázat (outi máshogy van méretezve). Előbbit néha rövidnek érzem, és a 350mm-es nyeregcső is kevés, utóbbi viszont pont passzol, és sosem fáj a hátam, derekam, nyakam rajta ülve.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
pedig az én keresésemre is kidobta ezt a tokent is....
nem rossz, de ha most minden fekete (na jó, fékváltókar nem ) most keverjek bele pirosat is?
én a ~175 centimhez szintén 56-os (L-es) outi vázat használok, igaz 90-es stucnival, és pont jó.....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Szerintem meg inkább 18"-osat (de ha a hosszabb nyújtózkodósabb bejön belefér a 20-as is). Egyébként én EZT is megfontolnám. Felszereltségben kicsit gyengébb, de a váz jobb.
Egyébként erősen geometria függő is ez a vázméret dolog. Én is 180 vagyok.
19"-os Magellan Crux-om van és 21"-os Kelly's Neos-om. A Crux felsőcsöve hosszabb
MmDorian: Mennyi a keret?
[ Szerkesztve ]
fontos lenne arról az oldalról, amit linkeltem.
Tamoo: ez a plafon.
[ Szerkesztve ]
Onnan ennyiért nem tudok jobbat. 18" Vs. 20" meg csak úgy tudod eldönteni, ha felülsz rá. Egyébként jó kis gép.
Manitou-bál elég jó az itthoni support, legalábbis van alkatrész és nme kell rá éveket várni mint a bikerrel. Drake lehetne vagy R7 ha nem vagy súlyosabb, de az R7 tényleg a könnyű XC villa és nem a merevség bajnoka, de elég jó. az olcsóbb Marzocchik suntour béléssel jönnek, az meg hát kétséges, de íme egy-két teszt:
Marzo 44RLO
maro 44 boncolva
marzo 33RLO boncolva
R7-ről tudok mesélni, ha érdekel.
látom linkek, már előkerültek
[ Szerkesztve ]
(#36793) venember83 válasza MmDorian (#36789) üzenetére
No, kilencvenezer forintig átnyálaztam a felhozatalt, az alábbiakat ajánlanám viszonylag nyugodt szívvel:
Merida Matts
Magellan Crater Disc
Mongoose Tyax Sport
Caprine Epik 50
Gepida Sirmium
Ezekből a Magellan vagy a Mongoose, de ízlés dolga, mindegyikben vannak kifogásolható részletek.
(#36794) venember83 válasza MmDorian (#36789) üzenetére
Ha valóban nyolcvan a plafon, akkor jobb azon az oldalon nincs, szerintem.
(#36795) MmDorian válasza venember83 (#36794) üzenetére
értem. kösznöm.
esetleg a nem túl távoli jövőben mit kéne rajta cserélni ? (ha szükséges)
csak tekerés a cél, és néha-néha egy kis erdő.
oh...azt jól látom, hogy az általad linkelt magellannak "csapottabb" a váza ?
[ Szerkesztve ]
jaj egy ilyen szin lett volna az igazan nyerő.. no nem mintha a mostani nem lenne hazi kedvenc...
Jol erzem, hogy a patkó fék tárcsára cserelese agycserevel is jarna?
Gyáva népnek nincs hazája!
A (#36777)-es hsz.-em félre címeztem. Nem Amargo-nak akartam, hanem (#36776) venember83-nek!
Szóval még1x venember83-nak:
"defekt védő szalagot is cipelem kerekenként"
Ezt kifejtenéd? Ez mégis mennyire hatékony? Hogy működik?
Elnézést a kelletlenségért, sz*r napom volt...
(#36798) venember83 válasza MmDorian (#36795) üzenetére
Legelőször fékeket, azok a műanyag fékkarok borzasztók.
Vasinger!: A külső belső részére kell tenni, így nem engedi át a külsőn átjutó éles tárgyat, elvileg megvédve a belsőt. Nem tudom, mennyire hatékony, én nem használok ilyesmit. A futófelületen keresztül jövő "támadások" ellen véd, de a felütések vagy az oldalsó átszúrások ellen nem. Több infóval szolgáljanak azok, akik használnak ilyen defektvédő szalagot.
[ Szerkesztve ]
(#36799) rekid válasza venember83 (#36793) üzenetére
Magellan crateren levo kulso nagyon gaz. Fonokom egy honapon belul tobb mint 10! defektet kapott. Varosi farol lehullo bizbaszok miatt. Neki a kék verzio van
Gyáva népnek nincs hazája!
Ma a suliba menet, hazafelé jövet volt pár élményem.
Sokszor úgy megdobott a szél, hogy alig bírtam ellenkormányozni.
Pl. az Örs Vezér téri kerékpárúton mentem, a panelház mögött és ott dobott meg de nagyon keményen.
Illetve a bicikliúton minden felé tele falevelekkel, akácágakkal, hazafelé egy akác bokron mentem át. Ha holnap nem ereszt le a Sport Contact, akkor a defektállósága kiváló!
Eddig semmi probléma, kő kemény.
Jó, hogy sisak párti vagyok, mert sikeresen lefejeltem 15 km/h mellett egy akác fát, ami félig tört le, és nem sikerült észrevennem időbe, ha nem hordok sisakot lehet, hogy pár tüske most a fejembe állt volna, és nem itt írnék.
undefined