Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- potyautas: Stand up és én
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- hege8888: Retro Kocka Kuckó harmadjára Hódmezővásárhelyen
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Faceless-
őstag
válasz
zsambek
#8242
üzenetére
Például lenne egy 5x5-ös objektumokból álló tömböm (a pálya), és ki szeretnék osztani a 25 mezőből 5-öt üresnek majd 10-et az 1-es játékosnak, 5-öt a 2-esnek, 5-öt a 3-asnak. Itt az 5, 10, 5, 5 lenne az x, y, z, stb.
Létrehozok egy pályával megegyező méretű segéd tömböt, amit feltöltök az előbbinek megfelelően 5 0-val, 10 1-el, és így tovább.
Ezt a segédtömböt összekeverem, a véletlen mezőkiosztásért, majd egyszerű tömbbejárással átadom az értékeket a pályának.A segédtömb feltöltése lenne a gond, mivel változó számú játékosnak változó számú mezőt kellene kiosztani.
Meg tudnám oldani, hogy tömbbejárásban visszaszámlálom a lehetséges játékosok mezőszámait, de nekem nem tűnik szépnek. -
Mr Dini
addikt
válasz
zsambek
#8236
üzenetére
3-3,5 sec sleepet számoltam.
Ezekkel próbálkoztam:
thread.sleep(3500);
TimeUnit.SECONDS.sleep(3);
Az elsőre azt dobta, hogy szüksége van még adatra, a TimeUnit pedig az importnál akadt el. Sorry, most konkrét gradle logot nem tudok beszúrni, mert csak mobilon van net... :/
Arra tudok tippelni, h valamelyik mc-s (forgeos) libraryval "akad össze" a cucc.
Azért kell a delay, mert szeretném, ha a modolt Minecraftban kiütök egy blokkot, akkor 20% eséllyel adjon ki robbanó hangot, majd 3-3,5 sec múlva robbanjon fel a környezet. Eddig minden megy, csak a delay nem...

-
-Faceless-
őstag
válasz
zsambek
#8232
üzenetére
A range változó inputtól függően 28 - 36 - 48, de azt hiszem találtam rá megoldást. Még nem próbáltam ki, de ez meg fog felelni a célnak.
Pályaméret alapján egyenlő számú mező kiosztására lenne használva.public static void main(String[] args) {
Integer[] arr = new Integer[1000];
for (int i = 0; i < arr.length; i++) {
arr[i] = i;
}
Collections.shuffle(Arrays.asList(arr));
System.out.println(Arrays.toString(arr));
} -
WonderCSabo
félisten
válasz
zsambek
#8115
üzenetére
Tuti jo lesz ez igy? A kodreszletben en csak egy events nevu valtozot latok, meghozza a FacebookEventList() metodus parameteret. Azt pedig nem ugy kell elerni, ahogy irtad, hanem csak siman, de final-e kell tenni a parametert.
Amit te irtal, az a FacebookEventList() metodust tartalmazo osztaly events mezojet eri el.
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
zsambek
#7778
üzenetére
Nem meglepő a NullPointerException, mivel a jatekosok.add() metódust úgy hívod meg, hogy a jatekosok változó nincs inicializálva.
(#7776) Oppenheimer:
Az első bekezdés félreérthető szerintem, ez a thread lehet, hogy felhomályosítja.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- Keresünk S24/S24+/24 Ultra/S24 FE
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 9000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Lenovo L13 Core I3-10110U / 8GB DDR4 zsanér törött LAPTOP 3
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


