Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Egy bihari a Hajdúságban
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr Dini
addikt
Á tényleg!

Akkor jól logikáztam, csak nem gondoltam arra, hogy entitással csináljam meg.
Amúgy szerintem ott van a random is:
"if(world.getBlockId(tx, ty, tz) == blockID && world.rand.nextInt(1000) < NetherOresCore.explosionProbability.getInt())"
Ezt az explosionProbability-t pedig a mod konfigjából olvassa ki.
Nekem is nagyon szimpatikus a forge, de ellentétben a Bukkittal itt alig van wiki, vagy vmi, amiből az ember megtanulhatja a dolgokat... Viszont ha az ember bele tudja magát ásni, akkor elképesztő dolgokat lehet elkészíteni. Most pl a transzformációkkal/animációkkal szórakozom. Viszont ha kész a mod, akkor rengeteg hálás lurkó kerül a táboromba!

-
Mr Dini
addikt
Közben Githubon rátalátam egy NetherOres nevű modra, ahol úgy értelmezem, h ott is kis eséllyel robbanhat a dolog és hangot is ad ki, szóval puskának tökéletes!
Már csak azt kéne megtalálnom, hogy hol itt a késleltetés... -
Mr Dini
addikt
Igen, a minecraftban tickek vannak. Be kell állítani, hogy a blokk/cucc, amit hozzáadsz hány tickenként frissüljön. 10 tick jelent 1 mp-et. És az általad linkelt EventHandlerrel lehet lekódolni, h mit hajtson végre, ha blokkfrissítés van. Nade, ez azért nem jó, mert én azt szeretném, ha az általam létrehozott rubint blokkot kiütöd, akkor 20% eséllyel ad egy sercegő hangot, majd 4 mp múlva robban.
Megoldhatnám úgy, hogy beleírom az EventHandler onDestroy részébe, hogy a változót állítsa mondjuk 1-re, és az update tick-be pedig berakhatnám, hogy ha a változó 1, akkor minden update ticknél adjon hozzá 1-et, és ha mondjuk elérte a 4-et, akkor robbanjon, de ezzel az a gond, h szétütés után már nincsen update tick. Másodsorban pedig, hogy ha több rubint blokk van a világban, akkor azok is frissítődnek és ha a változó 1, akkor az összes ad hozzá mrg egyet és ezzel vagy kifagy a játék, vagy felrobban az egész map...

Tehát picit tanácstalan vagyok. De akkor du megosztom a kódot püben.
-
Mr Dini
addikt
Igazából, nekem nem is sleepre lenne szükségem, hanem egy szimpla counterre. Csak nem tudom, hogyha pl while-lal létrehozok egy i változót 0 értékkel és ahhoz adok hozzá mindig +1-et, amíg eléri a 4-et, akkor az valóban mpenként fog hozzáadni +1-et. Gondolom nem...

Forge mod loader-t használok, elvileg ott is van egy csomó extra lib, ami a segítségemre lehet. A gond az, hogy sehol egy doksi, hogy hogyan is működnek, mi a szintaktika stb...
(#8246) M_AND_Ms
Ezt próbáltam már try-ba tenni és elkapni, de kicrashelt a játék, ha robbanni kellett volna neki...

Amúgy ezt próbáltam:
try {
Thread.sleep(1000);
}
catch (InterruptedException e) {
continue;
}Ja és continue; nélkül is ugyanaz az eredmény...
-
Mr Dini
addikt
válasz
Mr Dini
#8239
üzenetére
Nah, most mást dob, konkrétabban ezt:
rubyOre.java:199: error: unreported exception InterruptedException; must be caught or declared to be thrown
Thread.sleep(3500);
^
Note: Some input files use or override a deprecated API.
Note: Recompile with -Xlint:deprecation for details.Csak ezt adtam hozzá: Thread.sleep(3500); ...
Nekem csak arra lenne szükségem, hogy az 1. parancs (hang kiadás) után 5 mp-vel menjen a 2. parancsra, ami egy robbanás a játékon belül. Van más sima counter javaban, ami nem altatja el az egészet és működőképes?
-
Mr Dini
addikt
válasz
zsambek
#8236
üzenetére
3-3,5 sec sleepet számoltam.
Ezekkel próbálkoztam:
thread.sleep(3500);
TimeUnit.SECONDS.sleep(3);
Az elsőre azt dobta, hogy szüksége van még adatra, a TimeUnit pedig az importnál akadt el. Sorry, most konkrét gradle logot nem tudok beszúrni, mert csak mobilon van net... :/
Arra tudok tippelni, h valamelyik mc-s (forgeos) libraryval "akad össze" a cucc.
Azért kell a delay, mert szeretném, ha a modolt Minecraftban kiütök egy blokkot, akkor 20% eséllyel adjon ki robbanó hangot, majd 3-3,5 sec múlva robbanjon fel a környezet. Eddig minden megy, csak a delay nem...

-
Mr Dini
addikt
Nah, attól tartok naponta írnom kell ide a kezdőbbnél kezdőbb kérdéseim...

Most abba a hibába ütköztem, hogy egy kis delayre lenne szükségem a modban 2 command között.
Próbáltam a thread félét és a TimeUnit-os sleepet is, de egyik sem ment... :/ Tudtok vmi más módszert sleepre?

-
Mr Dini
addikt
Igen, sajnos winen próbálkozom.

Köszi amúgy a választ, ilyen egyszerűre nem is gondoltam!

Majd holnap ránézek.
2. Igen, az mc is támogat hasonlót, sőt, mi-több! Van minden nyelvhez külön egy .lang fájl, ami tökéletesen működik, de a list.add-nál vmiért nem sikerült a fájlból kiolvastatnom a hozzá tartozó értéket... De akkor még próbálkozom!

-
Mr Dini
addikt
Üdv ismét!

Még mindig a Minecraft modon dolgozom, közben a Jetpacket is megoldottam, tehát nagyon happy vagyok, viszont ismét egy noob problémába ütköztem...
Tehát ahhoz, h az adott mc itemhez adjon leírást a list.add("Leiras szovege..."); -t használom és ez működik is perfektül. Viszont, ha ékezet is van benne, akkor az ékezetek helyén ASCII szerű kriksz-krakszok lesznek... :/ Először azt hittem, hogy csak a fordító tréfált meg, ezért HxD-ből átírtam a classokban az ékezetes karaktereket, de nem segített...

Nyilván triviális a megoldás, de nekem nem sikerült rájönnöm, így Benneteket kérdeznélek, hogy Ti mit ajánlotok.

Előre is köszi!

-
Mr Dini
addikt
Sziasztok!
Egy Minecraft modot készítek a gyerekeknek (mcreatorral fordítom, mert az Eclipse vmiért nem indul el), de ez a Jetpack kód kifogott rajtam... Sajnos egyenlőre nem jöttem rá, hogy hol lehet a hiba, de nyilván triviális és csak én nem veszem észre...
És ezt dobja a compiler:
jetpack.java:152: error: ')' expected
}
^
jetpack.java:153: error: illegal start of expression
}).setUnlocalizedName("jetpack");body.setMaxStackSize(1);
^
jetpack.java:153: error: ';' expected
}).setUnlocalizedName("jetpack");body.setMaxStackSize(1);
^
3 errors
:compileJava FAILED
FAILURE: Build failed with an exception.
BUILD FAILED
* What went wrong:
Execution failed for task ':compileJava'.
> Compilation failed; see the compiler error output for details.
Total time: 24.777 secs
* Try:
Run with --stacktrace option to get the stack trace. Run with --info or --debug option to get more log output.A kugli nem dobott semmi használható infót, így a szakikhoz fordulnék.

Előre is köszönöm a válasz(oka)t!

Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- MSI Katana GF76 - 17.3"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 Ti - MAGYAR
- 2027ig GYÁRI garancia Lenovo V14 / Ryzen3-7320 / 8gb DDR4 ram / 500gb NvMe SSD / WIN11
- Moza R5 bundle +brake kit + formula es wheel eladó
- i5 9600K GEFORCE RTX 2060 6GB DDR6 16GB RAM Gamer PC
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3687, 100% Akkumulátor
- AKCIÓ! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Már csak azt kéne megtalálnom, hogy hol itt a késleltetés...





