Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: 2025, zárás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Pajac: 27 ezer kilométerrel közelebb, mint átlagosan
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Diskcopy
#477
üzenetére
Koszi. Nalam az a helyzet, hogz van egz osztalz, amiben van egz masik osztaly, ami a threadbol szarmazik. Ebben nem tudom elerni a tartalmazo osztaly semelzik valtozojat sem, nah, ezt nem ertem miert van, illetve hogz lehetne kikuszobolni. Tehat ez a threadbol szarmazo osztalz a masik osztalzon belul van definialva.
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Diskcopy
#473
üzenetére
Helló, ez volt a gond, nem egyezett a file neve, bocs, hogy ilyen hülységgel zaklattalan, de tényleg nagyon gagyin tanították ezt nekünk. Összesen 4 gyakorlat volt egész félévben, aztán tanuljunk meg abból javazni, meg egy elmagyarázott slide-ból...

Most már fut, de nem csinál semmit, amit kéne, s a mainem azt írja, hogy dob egy NullPointerExceptiont, amikor példányosítom a GameEngine-t, s nem tudm miért? :S
A GameEngine végső soron a Frameből származik, s a konstruktora onnan örökölt, egy stringet vár, így pinicializáltam:
GameEngine a=new GameEngine(''lőjj!'');
hm... hol itt a nullpointerexception oka?
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Diskcopy
#470
üzenetére
Köszi, de arra már írtam egy saját kis átalakítót, mire szóltál. Éppen egy nagyházival szopok... A lényege az, hogy van két kis tank, az egyiket én, a másikat az ellenség irányítja, valós időben mennek az események, s a golyó röppályája a ferde hajítás fizikai képleteiből számolandó.
-
andriscs
aktív tag
válasz
Diskcopy
#458
üzenetére
Hi!
Hát itt az évszázad megoldása! Semmi drawImage meg egyéb szarságok
Nincs paint buzerálás. Komponensek a köbön 
Annyi kell, hogy file-két beolvasom, és utána egy JLabelbe belerakom, és akkor látszik amikor én akarom, mert setVisible false vagy true
Szóval itt a megoldás, 4 sor az egész.
[link] -
andriscs
aktív tag
válasz
Diskcopy
#452
üzenetére
Hi!
Megvan a megoldás. Az volt a hiba, hogy a főablak méretet beállítottam, és utána maximalizáltam, így a paint csak addig tudta rajzolni a képet, amig az ablak setSize-a engedte neki. Most viszont jó. De újabb hiba van. Most nem rajzolja ki elsőre, hiába van MediaTracker, meg WaitForID, nem használ. Erre valami ötlet?
-
andriscs
aktív tag
válasz
Diskcopy
#450
üzenetére
Hi!
A MediaTracker-es rész konkrétan így néz ki, mindent kipróbáltam, de nem jó:
background = Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(''kep.jpg'');
mt = new MediaTracker(this);
mt.addImage(background, 0);
try{
mt.waitForAll();
mt.waitForID(0);
}catch(Exception e){Thread.currentThread().interrupt();
}
Aztán még a paint-be is beleraktam:
if(mt.checkAll()==true)
g.drawImage(background,x.width/2-350,x.height/2-250,this);
Van más ötleted? -
andriscs
aktív tag
válasz
Diskcopy
#446
üzenetére
Hi!
Igazad van, az kimaradt, így már nem lesz szürke, viszont van még egy gondom, Amikor elindul a progim, már akkor szeretném, ha ott lenne a kép, de hiába hívok a konstruktor végén repaint()-et, csak akkor jelenki meg, ha valami ''fizikailag'' előidézi, hogy újrarajzolódjon (pl. ha ablakot váltok). Szóval hogyan lehet azonnal kirajzoltatni? -
andriscs
aktív tag
válasz
Diskcopy
#439
üzenetére
Hi!
Kipróbáltam mindent, amit mondtál. Azt elfelejtettem mondani, hogy egyszer végrehajtódik a panelremove és az add, csak utána nem történik semmi. Ami működött, az a pack volt, ezzel viszont van egy bazi nagy gond. A JFrame-em maximizálva van, és elég hülyén néz ki, hogy pack után egyből max méretre rakom, eléggé furcsán néz ki, ahogy hírtelen kinagyítódik az ablak. Szóval meg lehet oldani valahogy ezt a pack kikerülést?
[Szerkesztve] -
Diskcopy
tag
-
andriscs
aktív tag
válasz
Diskcopy
#405
üzenetére
Hi!
Nekiálltam jobban belemélyedni a GridBagLayout-ba, és tényleg jó dolog, és annyira nem is bonyolult. Bár ebben is találtam olyat, ami nem működik úgy, ahogy nekem kellene. Jók ezek a Contraints dolgok, de itt is van, amit ignorál a Java. Például 3 komponenst egymás fölé akartam rakni. Ez a gridx, gridy-nal megy is, csak nincs köztük hely. Próbáltam az instets-el, ignorálja. Utána próbáltam a weighty-nal, aminek az értéke 0.0 és 1.0 között lenne, de még 0.00001-re is kürölbelül 300 pixel a távolság köztük, ennél kisebb esetén pedig nem igazán alkalmazza. Szóval megpróbáltam az anchor-al, és az egyik komponenst a PAGE_START mezőbe, a középsőt a CENTER mezőbe raktam, a harmadikat a PAGE_END-be. Elvileg igy egymás alatt kellene lenniük. Amit kaptam: a 3 komponens 1 sorban. Szóval még ezzel is lesz tökölés rendesen. De legalább valamilyen szinten működik.
-
andriscs
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- -ÚJ,2 ÉV GAR- DDR5 GAMER PC: RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR5! SZÁMLA!
- Dell Latitude 7430 x360 Ütésálló Érintős Hajtogatós Profi Ultrabook 14" -60% i7-1265U 16/512 IRIS Xe
- HP E24m G4 Monitor FHD IPS webkamerával, Windows Hello-támogatással
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 5 Ultra-I7/16GB/512SSD/FHD/garancia!
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon 9th i7-1165G7/16GB/512/FHD/Magyar
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 8700 16GB DDR4 512B SSD RX 6650 XT 8GB Zalman N5 OF ADATA 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3881, 100% Akkumulátor
- Gamer PC /Ryzen 7 9800X3D, RTX 4070Ti Super, 32GB RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó! BeszámítOK!
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3240, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

... az Angster féle könyvek megvannak, akkor azt hiszem visszatérek azokhoz...illetve az általad említett angol irodalmakra ránézek.... 





