Új hozzászólás Aktív témák

  • Szmeby

    tag

    válasz TheProb #6399 üzenetére

    Eclipse-ben ez így működik:

    gameScene.setOn // Ctrl+Space, kiválasztom a kívánt metódust, enter

    gameScene.setOnKeyPressed( // Ctrl+Space, megnézem, milyen típusokat adhatok meg, Esc
    );

    gameScene.setOnKeyPressed(new EH // new + az osztály kezdőbetűi, Ctr+Space, enter a kívánt osztályon/interfészen
    );

    gameScene.setOnKeyPressed(new EventHandler<KeyEvent>() { // Ctrl+1 (Quick fix) a pirossal aláhúzott részen, enter (add unimplemented methods)

    });

    gameScene.setOnKeyPressed(new EventHandler<KeyEvent>() {

    @Override
    public void handle(KeyEvent arg0) {
    // TODO Auto-generated method stub

    }

    });

    // kis csinosítgatás, és kész
    gameScene.setOnKeyPressed(new EventHandler<KeyEvent>() {

    @Override
    public void handle(KeyEvent event) {
    engine.handleKeyPressed(event);
    }

    });

    Szerintem ez nem sok gépelés. Ami van, azt meg muszáj, mert honnan is tudná az IDE, hogy a gombnyomást akarom elkapni, vagy azt, hogy az engine-nek akarom továbbítani.

    Persze nem csak interfészen, osztályon is megy a dolog (pl. override methods, generate getters, stb), de asszem ezekhez alapból nincs hotkey rendelve. Egy szabad hotkey hozzárendelése a parancshoz semennyi ideig nem tart.
    Kétlem, hogy a többi IDE (NB, IJI) pont ilyen alap funkciókat ne tudna.
    Vagy félreértettelek.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés