- N€T0X|N: SSD cserék
- sh4d0w: Palpatine - A Terv
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- weiss: Pant* rant
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
modder
aktív tag
Ezek alapján az információk alapján nehéz eldönteni, hogyneked milyen tervezési mintákra van szükséged, az meg a másik, hogy olyan sok tapasztalatom nekem sincsen, hogy séróból vágjak 10-20 mintát
Ahogy látom, szeretnéd jól átgondoltan elkezdeni a projektedet, ami mindenképpen jó. Ehhez tudok adni pár tanácsot, ezek elcsépeltnek tűnhetnek, de érdemes betartani őket, hogy ne idő közben jöjj rá, hogy valami szar vagy nem elég rugalmas
Specifikáció: Mindenképpen próbáld meg jól specifikálni azt, amit szeretnél az oldalon: Milyen adatokat akarsz megjeleníteni, hogy akarod megjeleníteni, a felhasználók milyen interakciókra képesek az oldalon (use-case-ek), hogyan akarod őket elszeparálni egymástól. Milyen oldalak lesznek egyáltalán. Ez az alapja az egésznek, ha ebben nem vagy biztos, akkor gondolkodj még rajta.
Modell/Adatbázis: A speci függvényében találd ki a modelledet. Vagy adatbázisból indulj, vagy osztályokból. Én adatbázis modellből indulnék, mert tudom, hogy úgy biztosan hatékony és normalizált lesz az adatbázis (már hanem valami elosztott/no-sql megoldást teszel mögé). Ez még csak az adatok és az adatok közötti interakció, ebben nincsen benne a felhasználói input meg böngészés.
Modell 2 /BLL: Az adatbázis alapján megtervezed a modelledet, osztályokat, amik képesek mindenfélét elvégezni az adatbázisban, amire szüksége lehet a szoftverednek: új diagram, diagram lekérdezése, kérdések, tárátáttá... Itt már érezni fogod, hogy mik azok a pontok, amiket lehet, hogy egyszerűbben is meg lehetne valósítani valami design patternnel, és akkor felmész wikipédiára, és véginézed az összeset
Na, ha ezekkel megvagy, és úgy látod, kiválóan meg tudsz valósítani mindent modell szinten, amit szeretnél, akkor már "gyerekjáték" lesz megcsinálni a controllert és a view-kat, amik az adatokat megjelenítik. Ne felejtsd el, hogy a Java erősen objektumorientált nyelv, ezért nagyon is van értelme osztályokban gondolkodni.
Egy szó, mint száz: Tervezés, tervezés, tervezés!
Persze lehet, hogy fognak jönni azok, akik mondják, hogy manapság az agilis módszertanokat használják a gyors szoftverfejlesztés miatt, és nem kell ennyi időt szánni a tervezésre... erre csak azt tudom mondani, hogy: DE!
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óvodások homokozója
- Mégis mehetnek Kínába az áprilisban korlátozás alá helyezett AI gyorsítók
- Mercedes topic
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- The Alters teszt
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- Lenovo Legion Go 512GB + rengeteg extra!
- Bivaly erőmű Lenovo P1 G3 (Core I9 8mag/16 szál 32Gb DDR4 1Tb SSD 4Gb Nvidia) MAGYAR laptop eladó!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- AKCIÓ! ASUS H81M-PLUS H81 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest