- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: AMD Ryzen 7 7700X vs AMD Ryzen 9 9900X Cinebench R23 & R24 Benchmarkokban mérve
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Krisztianby: Íróasztal STAUNING 80x160 jobb mint gondoltam.
- Klaus Duran: Youtube AI szinkron
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Foglalt név #11937 üzenetére
Tobbfele megoldas lehet, de talan a legegyszerubb az, ha csinalsz egy Activity osztalyt, ami leirja, hogy mit es hogyan tud csinalni az az Activity.
Az allat osztalyban meg eltarolsz egy Activity Collection-t, amire csinalsz egy getter-t.
Aztan az Activity-bol csinalhatsz mondjuk egy KangarooHidingActivity-t, ami a konstruktoraban megkap egy Kangaroo-t. A Kangaroo konstruktoraban meg megcsinalod a KangarooHidingActivity-t, meg a masikat es belerakod oket egy collection-be.
Igy amikor vegigmesz egy Animal Collection-on, le tudod kerni az egyes Activity-k kollekciojat allatoktol fuggetlenul, azok az Activity-k meg megis kepesek lesznek allat specifikus dolgokat csinalni, az eppen megadott allaton.
Azt nem tudom, hogy ez egy ismert pattern-e, meg van-e neve, de egyszeru esetben valami ilyesmit csinalnek. A Command pattern nagyjabol ez, de talan nem pontosan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest