Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    titán

    válasz Pyttawrx #51894 üzenetére

    Én abból indulok ki, hogy pl. van itthon Xbox One-unk. Amihez van kontroller. Azon - milyen meglepő - gombok vannak. Amiket nyomni kell, legalábbis: erre lett kitalálva.

    Ha garancia időn belül, azaz vásárlástól 1 éven belül a gomb elromlik, kiesik, hibásan kezd el működni, nyitok egy jegyet a Microsoft oldalán, másnap elviszik és 1 héten belül visszakapom javítva vagy egy csere készüléket.

    Van itthon több telefon is. Nekem volt iPhone SE-m, amiben még volt fizikai középső gomb. Vásárlás után kicsivel hallottam, hogy lenyomáskor kicsit kattan/reccsen. Bevittem és cserélték. Nem fotót kértek és nem mondták azt, hogy azért romlott el, mert én mint user külső behatást alkalmaztam rajta. Hanem cserélték.

    De mondhatnék még ezer dolgot. Mosogatógép gombja is kifittyent, jött a szerelő garancia időn belül és cserélte. Nem tudom minek ragozni ezt. Én még ilyet nem b.tam, hogy egy gomb azért nem garanciális, mert az ember megnyomja és a gomb elfárad.

    Az anyaghibát pedig még inkább nehéz bizonyítani, ha a technikus kolléga konkrétan egy fotó alapján állapítja meg a betegséget. Innen kiindulva én a supportos kollégák írásképe alapján meg tudom állapítani, hogy nem jó az ügyfélkiszolgálás.

    Szerk: és mivel a gépre még mindig van garancia, gyanítom nem gondoltátok komolyan, hogy majd én fogom magam megbontani és kicserélni... :U

Új hozzászólás Aktív témák