Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz bigdady #27362 üzenetére

    Akinek probléma bemenni az ne nyisson 2 fiókos bankban ...
    Nem figyeltél vagy értetted meg Oliverda hsz-ét: más bankok "nem is próbálják beállítani magukat 21. századi innovatív, elektronikus pénzintézetének".

    Egy digitális banknál a kártya lefagyasztása gyakorlatilag megegyezik a kártya időleges felmondásával. Ha lejáratkor nem kérsz újat, akkor a véglegessel. Mivel egy digitális banknál nincs éves kártyadíj, ezért ez egy gombnyomással működik.
    Egy digitális banknál a számla felmondása is csak pár gombnyomás. Nem sokoldalas nyomtatvány kitöltése, postázása - hanem pár klikk.
    Egy digitális banknál egy számla reaktiválása is pár klikk, pár perc. Szó szerint! És ha a régi, fizikai kártyádat nem semmisítetted meg, akkor annak a reaktiválása is digitális úton pár óra alatt megoldott. Az igénylése csak pár perc, az átfutása pár óra.
    Egy digitális banknak nem kell 2 fiók sem. Stb.

    A Gránit tehát nem digitális bank. Illetve csak úgy mint a "magyar narancs" - már ha érted, hogy ez mit is jelent.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés