Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz t72killer #91958 üzenetére

    Arra figyelj hogy 2kW a bemenő ágon tényleg 160 A.

    Első, a lehető legrövidebb és legvastagabb vezetéket használd az akkutól.
    Nálam a 25,2V/360Ah akku sajnos 2,7 méterre van az inverteremtől és 4x16 madzaggal megy át a delej, az 60mm2, a cella átkötők meg 21x1mm rézsín, 3masával, az 63mm2.

    Második, az akkunak bírnia kell, egy mezei akár 100-120Ah PB akku ettől a 160 ampertől 2-3 perc alatt letérdel, ennyi idő alatt nem melegszik meg a teád a mikróba.
    Ezokból van nekem litiumos tárolóm,egyelőre max. 110 amperrel tudom beterhelni de szemrebbenés nélkül tudja, 0,18 volt esik 110 amperre.
    Egy ólmosnál simán betérdelhet 11V alá. Hacsak nincs durván túlméretezve, több 100Ah.
    Ebből a szempontból tökmindegy hogy mezei indító, vagy munkaakkunak hazudott, vagy valóban munkaakku de a szarabbik fajta.

    Ha meg elég kisebb teljesítmény is, akkor vedd a még épphogy megfelelő legkisebb invertert. Mivel egy 2kW-os üresbe, nulla kimeneti terheléssel 1-1,2A körül szopogat, míg egy 1kW csak 0,6-0,7A körül. Nagyon nem mindegy üzemidő szempontjából.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés