- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- hcl: Philips M120D/10 kamera hackelés és parajelenségek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<
Új hozzászólás Aktív témák
-
scout pro
csendes tag
A miénk elég durva volt.
Ugyanígy volt. Központi hibabejelentés.
Mindig többször felhívtam az Indesitet-Ariston-Hotpointot, és mindig azt mondták küldenek sürgetést a szerviznek, és ezután mindig az volt, hogy hívjam fel saját magam a szervizt, aki ide van rendelve.Nekem kellett lerendezni, holott én nem állok szerződésben velük, ez az Indesit dolga lett volna. Egyiküket sem érdekelte.
Akkor még annyira nem tudtam a jogaimat, most már rendesen utánaolvasok mindennek, és utánajárok. Nem fogadom el azokat a válaszokat, hogy "mert Mancika ezt mondta".
Mindenkinek azt tudom ajánlani, hogy vásárlás előtt nézzen meg a van-e kiterjesztett garancia, ha igen melyik biztosító biztosítja, kivel áll szerződésben, az kinek adja le a munka megrendelését.
Nézze meg mindenki, az adott szervizelő cégről/biztosítóról milyen vélemények vannak. Olyan esetben, ha csak szakszerviz általi bekötés esetén érvényes a garancia (pl. kombi tűzhely) kérdezze meg a szakszervizt mennyibe kerül a bekötés, ajánlja-e a készüléket stb.http://tamop.ofe.hu/inet/osszefogas/hu/modul/hasznos/jotall_szav.html
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/szavatos.html#subtitle_16
[link]"A vonatkozó jogszabály szerint a kijavítást megfelelő határidőn belül kell elvégezni. Azt, hogy mi minősül az adott helyzetben megfelelő határidőnek, számos tényező – így például a termék tulajdonságai, a hiba jellege, a hiba gyors orvosolásához fűződő fogyasztói érdek – befolyásolhatja."
Na hát ezen igazodjon el valaki! Ha van alkatrész, akkor mi számít "megfelelő határidő"-nek?"Mi van akkor, ha nem javítják meg határidőben a terméket?
Ha a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalják el, vagy nem végzik el, a fogyasztó a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja. Ez azonban csak lehetőség a fogyasztó számára, ezért a kereskedő javítási, javíttatási költség megtérítésére irányuló ajánlatát nem kell elfogadnia.
A bírói gyakorlat szerint a javítási költség akkor is kérhető, amikor a javítás még ténylegesen nem készült el. Ilyenkor a bíróság a kötelezettet a javítás várható költségeiben marasztalja."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Háztartási kis- és nagygépek topikja!
● hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topikban nem!
● a javításra és jótállásra vonatkozó új szabályozást az összefoglalóban találod!
-----------------------------------------
> KÉSZÜLÉK TAPASZTALATOK <
-----------------------------------------
> ALKATRÉSZ BOLTOK <
-----------------------------------------
Kapcsolódó PH! fórum témák
● asztalos topik
● elektromos kéziszerszámok topik
● klíma topik
● kávé topik
● automata kávégépek
● lakásfelújító, szerelő topik
● led világítás a lakásban topik
● légtisztító topik
● mosógép topik
● okos otthon / smart home topik
● robotporszívók topik
Kapcsolódó blogbejegyzések
- Tudástár Vezeték nélküli porszívók - alapok
- Tudástár Amit a robotporszívókról tudni érdemes
- Tudástár Hogyan válasszunk porszívót?
- Tudástár Mi mennyi áramot fogyaszt?
- Csere-Beszámítás! Macbook Air 13 2020! I3 / 8GB / 256 SSD. Akksi- 124 Ciklus
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 9400F / RTX 2060 / 16GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy Tab S8 / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12 HÓ Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest