Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Steven: Miért váltottam TV-ről projektorra?
- moongoose: Hajópadló (nem parketta) felújítása a realitások talaján maradva!
- joghurt: frenda dsttöytoi
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
Aktív témák
-
skoos
őstag
Gyerekek. Ne süllyedjünk azért egy szint alá. Szerintem Ti4x kolléga értelmes kérdéseket tett fel, válaszokat vár, de csak oltást kap. Kicsit olyan érzésem van, hogy nyomjátok a drágát, de alapozás nélkül kicsit macérás és félreérthető a kérdező számára, hogy miért is.
Én is laikus vagyok a témában, innen informálódom, de próbálok segíteni.
A minőségi hangrendszerek nem hangerőről, hanem szebb, dinamikusabb, életszerűbb hangzásról szólnak. Olyannak képzelem, hogy meghallgatsz egy relatíve rossz hangtechnikát, és azt mondod ennek a hangfalnak rossz hangja van. Meghallgatsz egy jobbat és azt mondod ennek a hangfalnak jobb hangja van. És egy igazán jó szettnél meg azt sem tudod ez a hang honnan jött, nem is érdekel, de nagyon kellemes és füled-szerinti hangzás kerít hatalmába, mozi erősítő esetén a film ragad magával anélkül, hogy feltűnne, hogy ezek a hangok a hangfalakból jöttek.
Fontos az akusztika, a visszhang-kiküszöbölés, a megfelelő hangrendsze és a jó minőségű hang-illetve képanyag.
Az 1. hsz ben olvashattál a különbféle hangkódolásokról, DTS, PL, blabla, ezekben is nagyon fontos a jó felszereltség.
Valószínűnek tartom, hogy nagyobb az 50e-120e közötti ugrás mértéke, mint elsőre gondolnád, de pontos leírások hiányában nem tudok többet én sem mondani.
Van közöttünk pár top audiofil akiket érdemes pénzügyekről nem megkérdezni, de a legtöbbek azért közeli talajon állnak.
Aktív témák
- Android 4K TV okosítók / új állapotban / 12 hónap garanciával