Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni!
Felhő alapú rendszert (Drive) használunk dokumentumok megosztására.
Érint egy asztali pc-t 3 laptopot és 3 telefont. Na már most... a pc-vel és laptoppal kommunikál látjuk a módosításokat, ha valaki töröl valamit, vagy beír a táblázatba.
Jön a telefon része amivel kapcsolatban kérdésem lenne.
A készülékeken is látjuk a történéseket, de ha benyitok egy excelt és írni szeretnék bele akkor nem tudom menteni...
Mit állítsak rajta, hogy működjön ez a része is?
Sokszor előfordul olyan, hogy mondjuk a pénztárunkba szeretnék beírni egy kiadást, de laptop hiányában nem tudom megtenni ezért jó lenne telefonról.
Nyitok egy dokumentumot, szeretnék írni bele, de felül a következőt írja:
" Csak olvasható - A fájl módosításai nem menthetők "
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]