Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Zoty4
őstag
Sziasztok
Május 28-án lejárt a 2 hónapos szállítási idő az egyik rendelésemnél, írtam a supportnak, akik azt írták hogy 31-én adták fel így 5.31 lesz a határidő.
Nem is reagáltam nekik a mai napig. A 5.31. tegnap volt és most újra szeretnék írni nekik.
Előző e-mailemre olyan hülyeségeket írtak hogy menjek a postára és nézzem meg ott, meg jelentkezzek ha lejárt a 5.31
Mit érdemes írni nekik az ügyben? Nem refundot szeretnék hanem a csomagot