- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz rasotamas #27423 üzenetére
Ott van, küldheti futárral is. Hát te vagy a futár
De viccet félretéve nem kell velük foglalkozni, odamész, leadod. Ha cserélik odamész, felveszed. Ha visszaadják a pénzt, megadod a számlaszámod. szerk: soha nem kértek még személyit garanciális ügyintézéskor, nincs is hozzá joguk. Nevemet se kérdezték. Ott a termék és a papírok. Kész. Jól is néznénk ki, veszek nagyanyámnak valamit, aztán rángassam be a boltba.
Ha nyifognak, akkor beírsz a panaszkönyvbe 2 sort, hogy olvassák el a Ptk megadott paragrafusát és jelzed, hogy a következő alkalommal, amikor ezt emlegetik írsz egy levelet a megyei kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztályára és vizsgálatot kezdeményezel. 5-10 perc megírni, már gyakorlatilag kész van, leírtad itt a lényeget. Ott nem egyedi ügyekkel foglalkoznak, tehát nem oldják meg neked, de nem fognak örülni a vizsgálatnak, abban biztos lehetsz.
[ Szerkesztve ]