Hirdetés
- Szólánc.
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mi történik egy netes csalás után?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz lowzor #15408 üzenetére
72 órába garanciális csere van csak. Ha személyesen veszed a terméket, nincs elálltál, 72 órán belül se...
72 óra azt jelenti, ha hibás a termék kapsz egy újat és nem javítanak. Ha nincs készleten az adott termék akkor jön a törekvés a 14 napra ha jól tudom.
Viszont mivel van jogod elállni a vásárlástól, mivel második olyan hibás készülék, az más dolog, hogy a bolt nem kötelezhető a visszavásárlásra...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Topikgazda
válasz lowzor #15408 üzenetére
Az nem 72 óra lesz, ha a kézhezvételt követő 3 munkanap. Viszont tisztán jogilag elállni a vásárlástól továbbra sem tudsz a 2. hibás készüléknél. Szerintem vázold fel a boltnak, hogy ugyanaz a hiba az új készüléknél is, úgy néz ki szériahiba, és ezért te nem szeretnéd ezt a terméket tovább használni és engedjék meg legalább a levásárlást.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest