Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- mihók: A tabletpiac helyzete 2025 tavaszán
- droidic: Telekom router – fapados NAS tároló
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gork
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék - lassan 2 hónapja áll a szervizben a garanciális tabletem a nem hülye cégnél. Infót természetesen semmit nem kaptam. Ha jól tudom, akkor az egy dolog, hogy ha 15 napnál tovább tart a javítás, akkor tájékoztatniuk kell erről, de ha 30 napnál tovább tart a javítás, akkor pedig cserélniük kell a készüléket (vagy vételárat visszafizetni ha nem megy).
Nos, a kérdésem az lenne, hogy mi van akkor ha én ezt megreklamálom, kérem a cserét, de ők beijedve előkaparják a szervizből 2 hónap után, hogy na, nesze, akkor itt van. Elállhatok ilyenkor az átvételtől és ragaszkodhatok a cseréhez - mivel én már írásban korábban jeleztem a csere iránti igényemet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! 4TB WD RED 3,5 SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Kezdő Gamer számítógép. I5 6400 / GTX 1060 3GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 1TB HDD
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest