Új hozzászólás Aktív témák

  • mango21

    csendes tag

    GLS tapasztalat:
    Rendeltem egy webáruházból 3 db Knipex szerszámot. Kihozták, átvettem. Soha nem volt még semmilyen problémám a futárcégekkel így nem is gyanakodtam átvételnél. Mikor kibontottam a csomagot, 1 fogó hiányzott belőle. Akkor tűnt fel, hogy egy részén át volt ragasztva gls-es szalaggal a csomagolás. Mivel a cégé ahonnan rendeltem és a gls-es szalag is fehér alapon kék feliratos volt, ezért nem is tűnt fel átadásnál. Kárbejelentésen egyből lepattintottak, azzal, hogy a feladóval vegyem fel a kapcsolatot, mert ők kérhetnek kártérítést. A cég ugyanolyan fogót már nem tudott küldeni. Amit rendeltem, azt nem tartanak készleten és heteket kellett várnom a kiszállításra emiatt a rendelésemnél. Küldtek helyette egy másik típust, ami olcsóbb és kicsit másabb ugye. Nyilván nem véletlenül akartam azt a konkrét fogót. Azért a cég rendes volt, de a gls hozzáállása elszomorító. Mivel az a csomag nem szétszakadt volt. Gondolom a cég nevéből egyértelmű volt, hogy mi van a csomagban így egy gls-es dolgozó kilopott belőle egy szerszámot. Én buktam a dolgon. Mivel nem azt kaptam amit rendeltem és nem is annyi értékben. A cég nem tudom, hogy mennyit hajthat be a gls-en. Sose gondoltam volna, hogy ilyen megtörténhet. Simán kilopnak a csomagból valamit, a felelősséget meg hárítják. Az emailemre már nem is válaszolnak. :((
    Legalább ilyen esetben lenni bennük annyi, hogy kifizetik a veszteségemet, elvégre ők “hibáztak”.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés