Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#42301) JColee válasza DemonDani (#42300) üzenetére


JColee
őstag

Ott még nyomja a gázt. De lehet, hogy később megtörte. :)

(#42302) hunnylander válasza #56474624 (#42299) üzenetére


hunnylander
őstag

Ilyen oldal nem létezik, mert egyszerűen nem publikálták korábban (az összes versenyző összes köridejét).

Forix.Autosport.com-on sincs, StatsF1.com-on sincs.

Egyébként is:

There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics. - Benjamin Disraeli és Mark Twain

'Háromfajta hazugság van: hazugság, átkozott nagy hazugság és statisztika'

:P

www.HunnyF1.com

(#42303) Xirtam


Xirtam
veterán

Ezt csak nektek mutatom, hogy a SkySportsF1HD milyen minőségű adást ad. Bemennek a motorhomokba, minden autót végigrágnak, hogy hogy azok 1:1 le vannak modellezve. A stúdióról nem is beszélve.

[link] [link]

Reggel raktam fel torrentre.

[ Szerkesztve ]

(#42304) giigz válasza Xirtam (#42303) üzenetére


giigz
veterán

Most nézem ezt! :K :C

(#42305) #16741888


#16741888
törölt tag

Ferrari altat, a vak is látja... el lehet tenni ezt a hszt, de szerintem rögtön az első futamon a győzelemért fognak harcolni és az év végén is jól fognak állni. Tipikus altatás, nehogy felfedjék a kártyájukat és a többiek is gyorsítsanak a tempón. Rossi könyvébe van az jól leírva amikor a Yamahához került, ugyanezt játszották, elég sikeresen.

(#42306) cyberkind válasza #16741888 (#42305) üzenetére


cyberkind
félisten

Legyen is így, már hiányolom az olasz himnuszt ! :K

Paranormal Cocktivity

(#42307) [CS]Blade2 válasza #16741888 (#42305) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Az nem kérdés, hogy kb az 5 nagyobb csapat altat. Amit nem tudunk, az az, hogy melyik mennyire. Lehet, hogy a Ferrari előszed még 1 másodpercet, de a RedBull meg 2-öt. Akkor vége.
A nagyok egészen a Q3-ig nem fogják felfedni a sebességüket, ahogy tavaly is mindig gyorsultak a Q3-ra, csak a RedBull sokkal nagyobb mértékben.

(#42308) Frenky89 válasza proof88 (#42290) üzenetére


Frenky89
őstag

Stream-et nem tudsz véletlen?

(#42309) [CS]Blade2 válasza Frenky89 (#42308) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Én ezzel próbálkozok majd [link], de szerintem, ha valakinek lesz jó, az úgyis megossza vagy itt, vagy a WTCC-s topicban.

(#42310) Frenky89 válasza [CS]Blade2 (#42309) üzenetére


Frenky89
őstag

(#42311) #56474624 válasza #16741888 (#42305) üzenetére


#56474624
törölt tag

Ferrari altat, a vak is látja

Túlzásokba azért ne essünk. Persze megértem, hogy a Ferrari-szurkolók ebben bizakodnak.
Igazából Melbourne önmagában még nem lesz mérvadó, inkább az első 2-3 futam. Leginkább pedig az, mikorra eldől a VB.

(#42313) Integra


Integra
titán

egy kisebb számla.. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#42314) Mastre válasza Integra (#42313) üzenetére


Mastre
tag

Hát nem volt olcsó Maldonado ülése...

(#42315) Peat;) válasza Integra (#42313) üzenetére


Peat;)
veterán

Ez kamu? Fontban ennyit? USA dollárban ez akkor 45 környéke, LOL. Gondolom rekord az F1 történetében, de akkor a másik pilóta lehetett volna Sutil/Algersuari stb.

(#42316) D.Orion válasza Integra (#42313) üzenetére


D.Orion
veterán

Erősen kamu gyanús. Ha jól számolom ez 35M Euro... Alosno elvileg 25M Euro-t keres. :U

[ Szerkesztve ]

(#42317) TESCO-Zsömle válasza D.Orion (#42316) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Szerintem nem kamu, csak értelmezni kéne ami oda van írva.

F1 Sponsorship 2012.

Fizető fél: Petroleos de Venezuela.

Ezt a pénzt nem a pilóta fizette az üléséért, hanem a szponzor. Részben -talán- a pilóta üléséért, részben pedig jókora reklámfelületért.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#42318) -Mike-


-Mike-
addikt

(#42319) giigz válasza -Mike- (#42318) üzenetére


giigz
veterán

A képek alapján az állapota tökéletes, azt viszont sejtem, hogy ez csak a látszat, és a jobb kezét nem véletlen, nem látjuk...

(#42320) TESCO-Zsömle válasza giigz (#42319) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Egyrészt nem lehet szép látvány annyi műtét után, másrészt mit érne ezzel a felhajtással, ha végül is nem képes használni a kezét? Mármint előbb-utóbb úgyis kidurranna a lufi, és garantáltan azelőtt, hogy F1-es autóba ülhetne...

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#42321) Xirtam válasza giigz (#42319) üzenetére


Xirtam
veterán

Azért látszik, hogy mennyit fogyott.

(#42322) JColee válasza Xirtam (#42321) üzenetére


JColee
őstag

Szerintem meg felszedett néhány kilót. Legalábbis az arcán azt látom.

[ Szerkesztve ]

(#42323) proof88 válasza Pompi (#42297) üzenetére


proof88
addikt

jogos, köszi :B :R

(#42324) Apika válasza JColee (#42322) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Igen! Szerintem is cipóképűbb lett, a lap tetején lévő - korábbi - képéhez képest..

[ Szerkesztve ]

(#42325) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Túl nagy a nyugalom a topikban, szal...

Looking at the best averages in F1 history on qualifying we can see the "top 5" is:

1 Juan Manuel Fangio 28-51 54.90%
2 Jim Clark 33-72 45.83%
3 Ayrton Senna 65-161 40.37%
4 A.Ascari 14-32 43.75%
5 Sebastian Vettel 30-81 37.04%

Vettel :R

;]

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42326) -Mike- válasza Motion_Blur (#42325) üzenetére


-Mike-
addikt

Hamilton's fault.

(#42327) quby


quby
őstag

Régi bulifotó :D

A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.

(#42328) DemonDani válasza Motion_Blur (#42325) üzenetére


DemonDani
addikt

meddig lépdel majd előre? :U

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42329) sekli válasza DemonDani (#42328) üzenetére


sekli
addikt

Attól függ, mennyit csúszik még vissza... :)

(#42330) válasza Motion_Blur (#42325) üzenetére



addikt

Senna miért van Ascari előtt rosszabb százalékkal?

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#42332) Apika válasza quby (#42327) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Volt ott ereszd el a hajamat! :C :DDD

(#42333) Pompi válasza quby (#42327) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Zúzda :) de volt már linkelve párszor. Ebből is látszik, hogy nem csak Kimi szeret a pohár fenekére nézni :)

Feel Good Inc.

(#42334) Peat;) válasza TESCO-Zsömle (#42317) üzenetére


Peat;)
veterán

Rád illik a fától nem látja az erdőt eset. Mégis milyen megnevezéssel számolnák el a dolgot? Az egyenlet ennyi: Williams ülés = x összeg. Maldonado tökmindegy honnan x összeget produkálni tud. Szerződés aláírva. A reklámfelület itt mellékes, a szponzori címke meg a számviteli szabályok miatt is kedvezőbb(gondolom adóalap csökkentő náluk), más formában nem is tudom hogy lehetne ennyi pénzt odatalicskázni.

(#42335) #56474624


#56474624
törölt tag

Ezen az f1-live.hu-n kik fordítanak? Benyomják google fordítóba, vagy mi a franc? Ennyire magyartalanul, igénytelenül leírni a cikkeket... :(((

(#42336) DemonDani válasza #56474624 (#42335) üzenetére


DemonDani
addikt

azt le kell tiltani, vigyázz ha olvasod megdobálnak kővel ;]

még off

Wéber kapott egy 10helyes büntetést :(

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#42337) attisx válasza Peat;) (#42334) üzenetére


attisx
addikt

Na jó, de ettől még Maldonado nem fog tíz millával többet keresni, mint Alonso, ahogyan azt a (#42316)-os hsz sugallja. Ebből Pastor egy vasat sem fog látni, vagy ha lát is, az csak aprópénz a teljes összeghez viszonyítva... ;)

Az én értelmezésemben legalábbis TESCO-Zsömle erre próbált utalni...

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#42338) #16741888 válasza #56474624 (#42311) üzenetére


#16741888
törölt tag

Nem vagyok Ferrari szurkoló :), elmondták hogy nem fogják megmondani hol állnak, erre öntik a sajtóra hogy szarul, szerintem hazudnak... jók lesznek ők az elejére.

(#42339) #56474624 válasza #16741888 (#42338) üzenetére


#56474624
törölt tag

Érdekes, hogy mielőtt kijött az autó, ment a nagy fogadkozás, majd teszteket követően valahogy lehűltek a kedélyek. Ha az lett volna a stratégia a média irányába, amit te is mondasz, végig visszafogottan nyilatkoztak volna szerintem.

(#42340) Motion_Blur válasza #16741888 (#42338) üzenetére


Motion_Blur
félisten

De ebben mi a logika, ezt soha nem értettem?
Attól hogy ők elmondják a magukról hogy szarok, a Red Bull nem fog hátra dőlni és ezért nem csinálni tovább a saját, más csapatoktól független fejlesztési programját. Ahogyan a többi csapat sem. Szerintem "fogalmuk sincs" az autóról és inkább már előre azt mondják hogy dobogóra se esélyes, így nem lesz akkora bukta az első futam. De nem hinném hogy tisztában vannak vele hol is állnak valójában..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42341) Xirtam válasza Motion_Blur (#42340) üzenetére


Xirtam
veterán

Te se játszanád ki az aduászaidat. Teljesen más megközelítésben gondolkozik a csapat tavaly óta a PR tekintetében is. Elég megnézni a tavalyi autó beharangozót. Mindent tudni lehetett az autóról. Folyamatosan verték a mellüket. Most sokkal finomabban zajlik ez az egész.

Amúgy más csapatról nem akarunk ennyit "rágódni"? Mert a hírportálok jelenlegi hírének a 85%-a is erről csámcsog. Más téma nincs? :) Én tudnék nem egy kettőt.

[ Szerkesztve ]

(#42342) #56474624 válasza Xirtam (#42341) üzenetére


#56474624
törölt tag

Most sokkal finomabban zajlik ez az egész.

Igen, mióta tesztelik az új járgányt. ;]

Ha az első 2-3 futamon a győzelemért fognak menni, elmondhatjuk, hogy ez volt az eddigi legjobb színészi alakítás a forma-1 történetében, én adnám az Oscart érte. :)

[ Szerkesztve ]

(#42343) proof88


proof88
addikt

(#42344) Motion_Blur válasza proof88 (#42343) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Megint egy újabb baromság... tavaly pont jó volt az egy előzési zóna, mert a célegyenesben teljesen fel tudott zárkózni vele a támadó és az első kanyar utáni egyenesben meg tudott támadni. Így már semennyire nem lesz védhető a belső ív, megint kikerülgetés lesz... :W

Xirtam: de milyen aduászra gondolsz? egy olyan fejlesztésre amit majd csak a hétvégén vetnek be először? mert eddig ugye azt nyilatkozták hogy Mugelloban tudnak csak nagyot változtatni az autón.. :F

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42345) #16741888 válasza Motion_Blur (#42340) üzenetére


#16741888
törölt tag

Mondom én a Rossi könyvébe olvastam, én sem gondoltam ez túl nagy dolognak, hiszen a többiek úgyis független fejlesztenek. Ott viszont ők direkt erre játszottak, nem akarták felfedni a kártyájukat nehogy a többiek lássák hol állnak, és gyorsítsanak a fejlesztési tempón... Ezért szemlélem szkeptikusan a Ferrari gyengeségét.

(#42346) -Mike- válasza proof88 (#42343) üzenetére


-Mike-
addikt

Csak azt nem írja, hogy melyik lesz a 2.

(#42347) Xirtam válasza Motion_Blur (#42344) üzenetére


Xirtam
veterán

Erre gondolok: Ha az utolsó etapban erre képes a Ferrari, akkor valószínű ez az egész etap alatt kicsalogatható belőle.

Alonso egy tészta verseny szimulációt nem ment amúgy. Mintha tényleg tartogatott volna körökben 1-1 pluszt. Mondjuk ha a tesztek versenyszimulációját nézzük akkor a 3. volt a csapat. Időmérőn lehet nem is lesz a leggyorsabb de futamokon mindig jobban szerepeltek az előző konstrukciók is. És ez a motor karakterisztikájából adódik. Lásd Sauber

[ Szerkesztve ]

(#42348) rocket válasza -Mike- (#42346) üzenetére


rocket
nagyúr

Nagy valoszinuseggel a 12-es kanyar utan levo egyenes resz.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#42349) Xirtam válasza -Mike- (#42346) üzenetére


Xirtam
veterán

Ott írja, célegyenes utáni kanyarban van a 2. DRS zóna. Mondjuk ez megint FAIL, de hát FIA-tól mást se várnánk. Sokkal több értelme lett volna a síkán után tenni.

(#42350) rocket válasza Xirtam (#42349) üzenetére


rocket
nagyúr

Semmi ertelme nem lenne a 2 DRS zonat ennyire kozel rakni egymashoz.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.