Ott még nyomja a gázt. De lehet, hogy később megtörte.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
(#42302) hunnylander válasza #56474624 (#42299) üzenetére
- Privát
- 2012-03-10 11:29:28
hunnylander
őstag
Ilyen oldal nem létezik, mert egyszerűen nem publikálták korábban (az összes versenyző összes köridejét).
Forix.Autosport.com-on sincs, StatsF1.com-on sincs.
Egyébként is:
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics. - Benjamin Disraeli és Mark Twain
'Háromfajta hazugság van: hazugság, átkozott nagy hazugság és statisztika'
www.HunnyF1.com
Xirtam
veterán
giigz
veterán
Most nézem ezt!
#16741888
törölt tag
Ferrari altat, a vak is látja... el lehet tenni ezt a hszt, de szerintem rögtön az első futamon a győzelemért fognak harcolni és az év végén is jól fognak állni. Tipikus altatás, nehogy felfedjék a kártyájukat és a többiek is gyorsítsanak a tempón. Rossi könyvébe van az jól leírva amikor a Yamahához került, ugyanezt játszották, elég sikeresen.
cyberkind
félisten
Legyen is így, már hiányolom az olasz himnuszt !
Paranormal Cocktivity
(#42307) [CS]Blade2 válasza #16741888 (#42305) üzenetére
- Privát
- 2012-03-10 13:25:06
[CS]Blade2
addikt
Az nem kérdés, hogy kb az 5 nagyobb csapat altat. Amit nem tudunk, az az, hogy melyik mennyire. Lehet, hogy a Ferrari előszed még 1 másodpercet, de a RedBull meg 2-öt. Akkor vége.
A nagyok egészen a Q3-ig nem fogják felfedni a sebességüket, ahogy tavaly is mindig gyorsultak a Q3-ra, csak a RedBull sokkal nagyobb mértékben.
Frenky89
őstag
Stream-et nem tudsz véletlen?
(#42309) [CS]Blade2 válasza Frenky89 (#42308) üzenetére
- Privát
- 2012-03-10 14:15:30
[CS]Blade2
addikt
Én ezzel próbálkozok majd [link], de szerintem, ha valakinek lesz jó, az úgyis megossza vagy itt, vagy a WTCC-s topicban.
(#42310) Frenky89 válasza [CS]Blade2 (#42309) üzenetére
- Privát
- 2012-03-10 14:31:21
Frenky89
őstag
#56474624
törölt tag
Ferrari altat, a vak is látja
Túlzásokba azért ne essünk. Persze megértem, hogy a Ferrari-szurkolók ebben bizakodnak.
Igazából Melbourne önmagában még nem lesz mérvadó, inkább az első 2-3 futam. Leginkább pedig az, mikorra eldől a VB.
proof88
addikt
már nem láttam a kérdésedet bocsi, DE!!!
A versenynaptáras doksijaimban már 4 stream oldal is van, amik működni szoktak.
http://www.vipbox.tv/sports/motorsports.html
http://www.sportlemon.tv/c-10.html
http://www.lshunter.tv/motor-sports-live-streaming-video.html
http://www.firstrowsports.eu/sport/motosport.html
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Mastre
tag
Hát nem volt olcsó Maldonado ülése...
Peat;)
veterán
Ez kamu? Fontban ennyit? USA dollárban ez akkor 45 környéke, LOL. Gondolom rekord az F1 történetében, de akkor a másik pilóta lehetett volna Sutil/Algersuari stb.
D.Orion
veterán
Erősen kamu gyanús. Ha jól számolom ez 35M Euro... Alosno elvileg 25M Euro-t keres.
[ Szerkesztve ]
(#42317) TESCO-Zsömle válasza D.Orion (#42316) üzenetére
- Privát
- 2012-03-10 20:45:45
TESCO-Zsömle
félisten
Szerintem nem kamu, csak értelmezni kéne ami oda van írva.
F1 Sponsorship 2012.
Fizető fél: Petroleos de Venezuela.
Ezt a pénzt nem a pilóta fizette az üléséért, hanem a szponzor. Részben -talán- a pilóta üléséért, részben pedig jókora reklámfelületért.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
giigz
veterán
A képek alapján az állapota tökéletes, azt viszont sejtem, hogy ez csak a látszat, és a jobb kezét nem véletlen, nem látjuk...
(#42320) TESCO-Zsömle válasza giigz (#42319) üzenetére
- Privát
- 2012-03-10 20:55:42
TESCO-Zsömle
félisten
Egyrészt nem lehet szép látvány annyi műtét után, másrészt mit érne ezzel a felhajtással, ha végül is nem képes használni a kezét? Mármint előbb-utóbb úgyis kidurranna a lufi, és garantáltan azelőtt, hogy F1-es autóba ülhetne...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Xirtam
veterán
Azért látszik, hogy mennyit fogyott.
JColee
őstag
Szerintem meg felszedett néhány kilót. Legalábbis az arcán azt látom.
[ Szerkesztve ]
proof88
addikt
jogos, köszi
Apika
Közösségépítő
Igen! Szerintem is cipóképűbb lett, a lap tetején lévő - korábbi - képéhez képest..
[ Szerkesztve ]
- Privát
- 2012-03-10 23:41:27
Motion_Blur
félisten
Túl nagy a nyugalom a topikban, szal...
Looking at the best averages in F1 history on qualifying we can see the "top 5" is:
1 Juan Manuel Fangio 28-51 54.90%
2 Jim Clark 33-72 45.83%
3 Ayrton Senna 65-161 40.37%
4 A.Ascari 14-32 43.75%
5 Sebastian Vettel 30-81 37.04%
Vettel
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#42326) -Mike- válasza Motion_Blur (#42325) üzenetére
- Privát
- 2012-03-10 23:42:39
-Mike-
addikt
Hamilton's fault.
quby
őstag
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
(#42328) DemonDani válasza Motion_Blur (#42325) üzenetére
- Privát
- 2012-03-10 23:45:04
DemonDani
addikt
meddig lépdel majd előre?
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
sekli
addikt
Attól függ, mennyit csúszik még vissza...
(#42330) Pá válasza Motion_Blur (#42325) üzenetére
- Privát
- 2012-03-11 00:39:18
Pá
addikt
Senna miért van Ascari előtt rosszabb százalékkal?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-Mike-
addikt
Sauber Ferrari - Pitstops practices
Sauber Ferrari - In the garage, behind the scenes
Sauber Ferrari - The truck on the Catalunya track (komoly dolgok ezek)
Sauber Ferrari - Sergio Perez on track
Sauber Ferrari - Onboard cameras with Sergio Perez (Catalunya)
Sauber Ferrari - Kamui Kobayashi on track (Catalunya)
Sauber Ferrari - Onboard cameras with Kamui Kobayashi (Catalunya)
Marussia MR01 launch - Launch & test in Silverstone
HRT F112 launch - Launch & test (Karthikeyan at Barcelona)
HRT F112 launch - Interviews with Karthikeyan, Perez-Sala & De la Rosa
Red Bull Racing - Interview with Sebastian Vettel in Barcelona
Red Bull Racing - Interview with Mark Webber in Barcelona
[ Szerkesztve ]
Apika
Közösségépítő
Volt ott ereszd el a hajamat!
Pompi
MODERÁTOR
Zúzda de volt már linkelve párszor. Ebből is látszik, hogy nem csak Kimi szeret a pohár fenekére nézni
Feel Good Inc.
(#42334) Peat;) válasza TESCO-Zsömle (#42317) üzenetére
- Privát
- 2012-03-11 11:12:39
Peat;)
veterán
Rád illik a fától nem látja az erdőt eset. Mégis milyen megnevezéssel számolnák el a dolgot? Az egyenlet ennyi: Williams ülés = x összeg. Maldonado tökmindegy honnan x összeget produkálni tud. Szerződés aláírva. A reklámfelület itt mellékes, a szponzori címke meg a számviteli szabályok miatt is kedvezőbb(gondolom adóalap csökkentő náluk), más formában nem is tudom hogy lehetne ennyi pénzt odatalicskázni.
#56474624
törölt tag
Ezen az f1-live.hu-n kik fordítanak? Benyomják google fordítóba, vagy mi a franc? Ennyire magyartalanul, igénytelenül leírni a cikkeket...
DemonDani
addikt
azt le kell tiltani, vigyázz ha olvasod megdobálnak kővel
még off
Wéber kapott egy 10helyes büntetést
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
attisx
addikt
Na jó, de ettől még Maldonado nem fog tíz millával többet keresni, mint Alonso, ahogyan azt a (#42316)-os hsz sugallja. Ebből Pastor egy vasat sem fog látni, vagy ha lát is, az csak aprópénz a teljes összeghez viszonyítva...
Az én értelmezésemben legalábbis TESCO-Zsömle erre próbált utalni...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
#16741888
törölt tag
Nem vagyok Ferrari szurkoló , elmondták hogy nem fogják megmondani hol állnak, erre öntik a sajtóra hogy szarul, szerintem hazudnak... jók lesznek ők az elejére.
#56474624
törölt tag
Érdekes, hogy mielőtt kijött az autó, ment a nagy fogadkozás, majd teszteket követően valahogy lehűltek a kedélyek. Ha az lett volna a stratégia a média irányába, amit te is mondasz, végig visszafogottan nyilatkoztak volna szerintem.
(#42340) Motion_Blur válasza #16741888 (#42338) üzenetére
- Privát
- 2012-03-11 12:02:09
Motion_Blur
félisten
De ebben mi a logika, ezt soha nem értettem?
Attól hogy ők elmondják a magukról hogy szarok, a Red Bull nem fog hátra dőlni és ezért nem csinálni tovább a saját, más csapatoktól független fejlesztési programját. Ahogyan a többi csapat sem. Szerintem "fogalmuk sincs" az autóról és inkább már előre azt mondják hogy dobogóra se esélyes, így nem lesz akkora bukta az első futam. De nem hinném hogy tisztában vannak vele hol is állnak valójában..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#42341) Xirtam válasza Motion_Blur (#42340) üzenetére
- Privát
- 2012-03-11 12:05:08
Xirtam
veterán
Te se játszanád ki az aduászaidat. Teljesen más megközelítésben gondolkozik a csapat tavaly óta a PR tekintetében is. Elég megnézni a tavalyi autó beharangozót. Mindent tudni lehetett az autóról. Folyamatosan verték a mellüket. Most sokkal finomabban zajlik ez az egész.
Amúgy más csapatról nem akarunk ennyit "rágódni"? Mert a hírportálok jelenlegi hírének a 85%-a is erről csámcsog. Más téma nincs? Én tudnék nem egy kettőt.
[ Szerkesztve ]
#56474624
törölt tag
Most sokkal finomabban zajlik ez az egész.
Igen, mióta tesztelik az új járgányt.
Ha az első 2-3 futamon a győzelemért fognak menni, elmondhatjuk, hogy ez volt az eddigi legjobb színészi alakítás a forma-1 történetében, én adnám az Oscart érte.
[ Szerkesztve ]
(#42344) Motion_Blur válasza proof88 (#42343) üzenetére
- Privát
- 2012-03-11 12:19:29
Motion_Blur
félisten
Megint egy újabb baromság... tavaly pont jó volt az egy előzési zóna, mert a célegyenesben teljesen fel tudott zárkózni vele a támadó és az első kanyar utáni egyenesben meg tudott támadni. Így már semennyire nem lesz védhető a belső ív, megint kikerülgetés lesz...
Xirtam: de milyen aduászra gondolsz? egy olyan fejlesztésre amit majd csak a hétvégén vetnek be először? mert eddig ugye azt nyilatkozták hogy Mugelloban tudnak csak nagyot változtatni az autón..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#42345) #16741888 válasza Motion_Blur (#42340) üzenetére
- Privát
- 2012-03-11 12:20:10
#16741888
törölt tag
Mondom én a Rossi könyvébe olvastam, én sem gondoltam ez túl nagy dolognak, hiszen a többiek úgyis független fejlesztenek. Ott viszont ők direkt erre játszottak, nem akarták felfedni a kártyájukat nehogy a többiek lássák hol állnak, és gyorsítsanak a fejlesztési tempón... Ezért szemlélem szkeptikusan a Ferrari gyengeségét.
-Mike-
addikt
Csak azt nem írja, hogy melyik lesz a 2.
(#42347) Xirtam válasza Motion_Blur (#42344) üzenetére
- Privát
- 2012-03-11 12:27:05
Xirtam
veterán
Erre gondolok: Ha az utolsó etapban erre képes a Ferrari, akkor valószínű ez az egész etap alatt kicsalogatható belőle.
Alonso egy tészta verseny szimulációt nem ment amúgy. Mintha tényleg tartogatott volna körökben 1-1 pluszt. Mondjuk ha a tesztek versenyszimulációját nézzük akkor a 3. volt a csapat. Időmérőn lehet nem is lesz a leggyorsabb de futamokon mindig jobban szerepeltek az előző konstrukciók is. És ez a motor karakterisztikájából adódik. Lásd Sauber
[ Szerkesztve ]
rocket
nagyúr
Nagy valoszinuseggel a 12-es kanyar utan levo egyenes resz.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Xirtam
veterán
Ott írja, célegyenes utáni kanyarban van a 2. DRS zóna. Mondjuk ez megint FAIL, de hát FIA-tól mást se várnánk. Sokkal több értelme lett volna a síkán után tenni.