Ez nekem is jöhet, de nem mind1, hogy a pontokért, vagy a győzelmekért és a VB-ért megy. Nekik a VB-ért kellene harcolni.
Jó lenne, ha annyira szorosan lennének, hogy azért a 6 bajnok együtt legyen, még ha néha a Webber, vagy a Rosberg belekontárkodik a nagyok játékába. Ha a Ferrari nincs az első 2-ben, akkor Massával én nem számolok, a gyengébb autóban ülő VB-k bedarálják a futamon.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
(#41951) [CS]Blade2 válasza Peat;) (#41948) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 12:20:03
[CS]Blade2
addikt
(#41952) Xirtam válasza [CS]Blade2 (#41951) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 12:26:02
Xirtam
veterán
Akkor lenne jó szezon ha az utolsó futamon dőlne el a VB cím 3 pilóta között.
Oliverda
félisten
(#41954) TESCO-Zsömle válasza [CS]Blade2 (#41951) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 12:50:54
TESCO-Zsömle
félisten
Én drukkolok Kovalainennek, hogy csatázzon Massával.
Sub-Dungeoneer lvl -57
bim
veterán
Szerintem ez elég erősen latolgatás kategória.
(#41957) McCartman válasza [CS]Blade2 (#41951) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 13:03:43
McCartman
senior tag
'..a gyengébb autóban ülő VB-k bedarálják a futamon.'
Ha belegondolok , hogy egy kanyaron múlt , hogy ő legyen a 6. VB a mezőnyben.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
dokar
addikt
Rexona?
extra - SEXRay
D@ni88
addikt
Eddig is két részből állt a Ferrari oldaldoboza melletti terelő elem?
[link]
(#41960) Motion_Blur válasza Xirtam (#41947) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 13:10:50
Motion_Blur
félisten
Elég hamar eltemeted őket..
Egy mai kép: [link] lemaradtak a takaróval
D@ni88: ha a sidepodra gondolsz, akkor az szerintem is újítás, tegnapi képeken nem láttam még
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41961) TESCO-Zsömle válasza McCartman (#41957) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 13:11:42
TESCO-Zsömle
félisten
Na igen...
De az se sokon múlott, hogy csak 5 VB-nk legyen idén, és Hamilton kétszeres legyen...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Xirtam
veterán
Igen eddig is. Jerez óta! Amivel Alonso most köröz az a Maranello-ban bemutatott csomag. 1:1-ben. Jelenleg semmi változás nincs az autóján. Bocs hazudtam. Nem figyeltem hogy a módosított hátsó szárny van fent.
[ Szerkesztve ]
- Privát
- 2012-03-04 13:29:46
Motion_Blur
félisten
(#41964) Chosen válasza Motion_Blur (#41963) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 13:32:54
Chosen
addikt
Csalóka ez a ferde szög, mintha itt készültek volna a képek: [link]
(#41965) -Mike- válasza Motion_Blur (#41963) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 13:34:03
-Mike-
addikt
Alulról felfelé láthatjuk az év végi sorrendet. Köszönjük.
D@ni88
addikt
Itt csak nekem tűnik fel, hogy furán áll a szárny?
Xirtam
veterán
Red Bull megteheti. Tudod flexibilis
D@ni88
addikt
Már a box utcában kiálláskor irányba áll a szárny.
[ Szerkesztve ]
V.Dave
senior tag
Nekem mindegy már ki nyer idéén, csak NE a red bull megint...
Xiaomi mi 8 6/128
(#41970) Motion_Blur válasza -Mike- (#41965) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 13:46:44
Motion_Blur
félisten
A tudatalattim akkor jól működik
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
DemonDani
addikt
ez majd alászáll a mezőnynek
üdv mindenkinek, nem tudtam hogy van ilyen topik, aszem beköltözök
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
(#41972) Oliverda válasza Motion_Blur (#41963) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 13:49:06
Oliverda
félisten
Díszes kis társaság.
DemonDani: Muszáj?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Xirtam
veterán
Ez csúnya volt! De jó
D@ni88
Ugyan ez az első szárny volt az előző teszteken is. Most mondtam el reggel, hogy az első csomag van az autón. Mert Melburne-ig nem változik, hiszen az egész aero packot át kell szabni. Még 1x nem fogom elmondani.
[ Szerkesztve ]
D@ni88
addikt
Illetve az első szárny is módosított
DemonDani
addikt
amíg nincs zöld a mezőnyben addig úgyis a piros a jobb, így nem para
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
- Privát
- 2012-03-04 15:06:31
[CS]Blade2
addikt
Vettel elmondta a mai problémák okait
"Reggel lementem a pályáról, és eltörtem az első szárnyat. Aztán sok időbe telt, mire vissza tudtam térni a pályára. Aztán nem sokkal az ebéd előtt váltóproblémáim adódtak, most meg kell javítanunk, hogy vissza tudjak menni."
f1hirek.hu
(#41977) Oliverda válasza [CS]Blade2 (#41976) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 15:16:44
Oliverda
félisten
Eddig nem nagyon sikerült nekik. 15 körnél tart Vettel.
Rai elég jó versenyszimulációt jön.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#41979) Motion_Blur válasza D@ni88 (#41978) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 15:40:12
Motion_Blur
félisten
Piros zászló... pedig ígéretesnek tűnt a tempó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
- Privát
- 2012-03-04 15:50:17
Motion_Blur
félisten
14:18 Hamilton's last stints saw him average 1m30.6s over 11 laps on softs, with pace drop-off of 2.5s and 2.2s.
14:20 Raikkonen, by contrast, did a 1m30.8s average on a 12 lap stint on the same tyres, with a drop-off of just 1.6s. Slightly slower, but more consistent.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
#16741888
törölt tag
Laikusként nekem úgy tűnik hogy a Redbullhoz a legközelebb a Mercedes van... legalábbis az autó kecsességét illetően...
(#41982) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#41980) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 16:05:46
[CS]Blade2
addikt
Előtte 10 és 11 kör átlaga 1:30.350 vs. 1:30.650-re jött ki.
A most futott első 10-10 kör:
hamilton ~28,5,
kimi ~28,8
(Nem tudom milyen gumin vannak., lehet nem azonos)
szerk.:
Vettelnek szerintem mára ennyi volt.
[ Szerkesztve ]
(#41983) Motion_Blur válasza [CS]Blade2 (#41982) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 16:16:50
Motion_Blur
félisten
15:06 Schumacher is losing about 2.5s in lap time across a 10 lap stint on a set of softs at present.
15:11 More good stuff from Lotus on track right now - Raikkonen pits after 15 laps on softs with a thoroughly reasonable 2s drop-off in pace across the stint.
A Lotus erőssége talán az lehet hogy kevésbé esik vissza a tempója az etapok végére.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41984) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#41983) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 16:30:03
[CS]Blade2
addikt
Csak az a baj, hogy ha a Senna tud 22.296-ot, akkor a nagyoknak tudniuk kell 21.2-t minimum, mert 1 sec biztos, hogy lesz az eleje és a Williams között.
Ha azt vesszük, hogy ez a Williams vége, akkor bőven volt üzemanyag a Lotusban, a Ferrariban, stb, de hogy az 10-20 vagy 30 körre elég, az kérdőjeles. Innentől kezdve hiába csak 0,3sec a hátránya, lehet, hogy végig +50literrel több üzemanyag volt a Mclarenben. Ez alapján még lehet 1 sec is a hátrány, és a Williams ellen mennek, de akár lehet, hogy ő cipelt többet, és egy szinten vannak a Mclarennel.
szerk.:a 3 tized az 20 másodpercet jelentene a versenyen, a 1 sec 1 kört.
[ Szerkesztve ]
- Privát
- 2012-03-04 16:40:17
Motion_Blur
félisten
Senna milyen gumin futotta az idöt? Mert Kimi làgyon. Versenyszimulációalatt meg nem lehet 50 kg-nyi benya különbség.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41986) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#41985) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 16:57:10
[CS]Blade2
addikt
Elvileg itt a lágy a legjobb, de gondolom vagy a lágyon, vagy a szuper lágyon, amelyik jobban működik a Williamsen. Tegyük fel, hogy tényleg száraz tankkal voltak kint, akkor a Williams idején kívül mind ratyi egyéni teljesítmény. A nagyok minden egyes körben lassabbnak mutatták magukat, mint amit tudnának valójában.
A Mclaren és a RedBull játszik szerintem ezzel a legdurvábban, nem akarnak semmit mutatni.
Hosszú etapon egyébként Hamilton 14ó 37p -től 14ó 48p-ig nem volt kint közben, ami alatt simán vissza/teletölthették.
D@ni88
addikt
JColee
őstag
Mindenhol használnak ilyet. wtcc-ben is.
Pá
addikt
Én a Mercinél láttam egy ilyen képet, ott a bal oldalon volt matrica, hogy melyik kanyarban milyen fékegyensúllyal kell menni, de most nem keresem elő.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
- Privát
- 2012-03-04 18:21:46
Motion_Blur
félisten
Red Bull RB8 vs McLaren MP4-27
És az MP4-27-ről pár mai fotó:
Kinézetre ez is odabasz rendesen
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Oliverda
félisten
DemonDani
addikt
az új RB8 kéne még, nah az érdekesen néz most ki erre felé
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
(#41994) Motion_Blur válasza Oliverda (#41991) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 19:40:05
Motion_Blur
félisten
Érdekes hogy a Ferrari nem tért át arra a megoldásra amit a RB ésMcLaren is használ hanem megtartotta hátul a kipufogót és a motorborítás teljesen körül öleli a csonkot ami megtöri az ideális áramlást hátul.. szerintem ez nem fog így maradni sokáig..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
P00By
nagyúr
Volt már pár!
DemonDani
addikt
ez már a legfrissebb amit tegnap mutattak be? vagy miért a
jah ok.
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
(#41997) Oliverda válasza Motion_Blur (#41994) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 19:43:16
Oliverda
félisten
Xirtam
veterán
Eskü ti mindig átsiklotok az írásaim felett. Elmondtam, hogy egy agresszívabb kipufogót próbálgatott a csapat amely 3 csonkos. De ahhoz az autó többi aero elemét is újra kell optimalizálni. Ezért Melbourne-be egy konzervatívabb csonk lesz. Ami a képen is látszik.
(#41999) Motion_Blur válasza Oliverda (#41997) üzenetére
- Privát
- 2012-03-04 19:50:19
Motion_Blur
félisten
Szerintem is, elég megnézni ezt a képet: [link]
Xirtam: én át szoktam futni őket, de annak hiszek amit látok, és az nem tűnik valami kifinomult megoldásnak... a 3 csonkos megoldást amihez ugye teljesen új hátsó borítóelemek kellenek meg mikor fogják majd kitesztelni? péntekenként?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Oliverda
félisten
A technikai igazgató Red Bullnál megjelenő, a padlólemez felé irányított kipufogóról is beszélt, amely a diffúzor felé vezeti a kipufogógázt. A szakember elmondta, hogy a Ferrari is kísérletezett ilyen megoldással, de egyelőre sikertelenül.
Fry:
"Úgy gondolom, hogy nyilvánvalóan ebbe az irányba kell menni. Mi is próbáltuk, de egyelőre még nem igazán működik, és az első négy versenyig biztos, hogy nem is tudjuk megoldani, ezért is kellett változtatnunk. Végső soron azt hiszem, hogy így lehet a legtöbb leszorítóerőt kihozni az autóból a jelenlegi szabályok mellett - persze kérdés, hogy Charlie (Whiting) is így értelmezi-e -, így továbbra is figyelemmel kísérjük ezt a területet, és szerintem ezt teszi az egész boxutca."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."