Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#41951) [CS]Blade2 válasza Peat;) (#41948) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Ez nekem is jöhet, de nem mind1, hogy a pontokért, vagy a győzelmekért és a VB-ért megy. Nekik a VB-ért kellene harcolni.
Jó lenne, ha annyira szorosan lennének, hogy azért a 6 bajnok együtt legyen, még ha néha a Webber, vagy a Rosberg belekontárkodik a nagyok játékába. Ha a Ferrari nincs az első 2-ben, akkor Massával én nem számolok, a gyengébb autóban ülő VB-k bedarálják a futamon.

(#41952) Xirtam válasza [CS]Blade2 (#41951) üzenetére


Xirtam
veterán

Akkor lenne jó szezon ha az utolsó futamon dőlne el a VB cím 3 pilóta között.

(#41953) Oliverda


Oliverda
félisten

Raikkonennek jobban áll a fekete, a szürke és a fehér mint a piros. :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41954) TESCO-Zsömle válasza [CS]Blade2 (#41951) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Én drukkolok Kovalainennek, hogy csatázzon Massával. :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41955) bim válasza Xirtam (#41944) üzenetére


bim
veterán

Szerintem ez elég erősen latolgatás kategória. :F

(#41956) D@ni88


D@ni88
addikt

(#41957) McCartman válasza [CS]Blade2 (#41951) üzenetére


McCartman
senior tag

'..a gyengébb autóban ülő VB-k bedarálják a futamon.'

Ha belegondolok , hogy egy kanyaron múlt , hogy ő legyen a 6. VB a mezőnyben. :U :)

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#41958) dokar válasza Oliverda (#41953) üzenetére


dokar
addikt

Rexona? :DDD

extra - SEXRay

(#41959) D@ni88


D@ni88
addikt

Eddig is két részből állt a Ferrari oldaldoboza melletti terelő elem?
[link]

(#41960) Motion_Blur válasza Xirtam (#41947) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Elég hamar eltemeted őket..

Egy mai kép: [link] lemaradtak a takaróval :D

D@ni88: ha a sidepodra gondolsz, akkor az szerintem is újítás, tegnapi képeken nem láttam még

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41961) TESCO-Zsömle válasza McCartman (#41957) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Na igen...

De az se sokon múlott, hogy csak 5 VB-nk legyen idén, és Hamilton kétszeres legyen...

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41962) Xirtam válasza D@ni88 (#41959) üzenetére


Xirtam
veterán

Igen eddig is. Jerez óta! Amivel Alonso most köröz az a Maranello-ban bemutatott csomag. 1:1-ben. Jelenleg semmi változás nincs az autóján. Bocs hazudtam. Nem figyeltem hogy a módosított hátsó szárny van fent.

[ Szerkesztve ]

(#41963) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Friss, mai képek:





Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41964) Chosen válasza Motion_Blur (#41963) üzenetére


Chosen
addikt

Csalóka ez a ferde szög, mintha itt készültek volna a képek: [link] :DDD

(#41965) -Mike- válasza Motion_Blur (#41963) üzenetére


-Mike-
addikt

Alulról felfelé láthatjuk az év végi sorrendet. Köszönjük. :)

(#41966) D@ni88 válasza D@ni88 (#41956) üzenetére


D@ni88
addikt

Itt csak nekem tűnik fel, hogy furán áll a szárny? :U

(#41967) Xirtam válasza D@ni88 (#41966) üzenetére


Xirtam
veterán

Red Bull megteheti. Tudod flexibilis :D

(#41968) D@ni88 válasza Xirtam (#41967) üzenetére


D@ni88
addikt

Már a box utcában kiálláskor irányba áll a szárny. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#41969) V.Dave válasza -Mike- (#41965) üzenetére


V.Dave
senior tag

Nekem mindegy már ki nyer idéén, csak NE a red bull megint...

Xiaomi mi 8 6/128

(#41970) Motion_Blur válasza -Mike- (#41965) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A tudatalattim akkor jól működik :R :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41971) DemonDani válasza D@ni88 (#41966) üzenetére


DemonDani
addikt

ez majd alászáll a mezőnynek ;]

üdv mindenkinek, nem tudtam hogy van ilyen topik, aszem beköltözök :DDD

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#41972) Oliverda válasza Motion_Blur (#41963) üzenetére


Oliverda
félisten

Díszes kis társaság.:))

DemonDani: Muszáj? :DDD

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41973) Xirtam válasza Oliverda (#41972) üzenetére


Xirtam
veterán

Ez csúnya volt! De jó :D :DDD


D@ni88

Ugyan ez az első szárny volt az előző teszteken is. Most mondtam el reggel, hogy az első csomag van az autón. Mert Melburne-ig nem változik, hiszen az egész aero packot át kell szabni. Még 1x nem fogom elmondani. :U

[ Szerkesztve ]

(#41974) D@ni88 válasza Xirtam (#41962) üzenetére


D@ni88
addikt

Illetve az első szárny is módosított :)

(#41975) DemonDani válasza Oliverda (#41972) üzenetére


DemonDani
addikt

:U :P

amíg nincs zöld a mezőnyben addig úgyis a piros a jobb, így nem para ;)

[ Szerkesztve ]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#41976) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Vettel elmondta a mai problémák okait

"Reggel lementem a pályáról, és eltörtem az első szárnyat. Aztán sok időbe telt, mire vissza tudtam térni a pályára. Aztán nem sokkal az ebéd előtt váltóproblémáim adódtak, most meg kell javítanunk, hogy vissza tudjak menni."

f1hirek.hu

(#41977) Oliverda válasza [CS]Blade2 (#41976) üzenetére


Oliverda
félisten

Eddig nem nagyon sikerült nekik. 15 körnél tart Vettel.

Rai elég jó versenyszimulációt jön.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41978) D@ni88


D@ni88
addikt

Kimi elég konstans időket megy jelenleg ;]

(#41979) Motion_Blur válasza D@ni88 (#41978) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Piros zászló... pedig ígéretesnek tűnt a tempó :W

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41980) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

14:18 Hamilton's last stints saw him average 1m30.6s over 11 laps on softs, with pace drop-off of 2.5s and 2.2s.

14:20 Raikkonen, by contrast, did a 1m30.8s average on a 12 lap stint on the same tyres, with a drop-off of just 1.6s. Slightly slower, but more consistent.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41981) #16741888


#16741888
törölt tag

Laikusként nekem úgy tűnik hogy a Redbullhoz a legközelebb a Mercedes van... legalábbis az autó kecsességét illetően...

(#41982) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#41980) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Előtte 10 és 11 kör átlaga 1:30.350 vs. 1:30.650-re jött ki.

A most futott első 10-10 kör:
hamilton ~28,5,
kimi ~28,8
(Nem tudom milyen gumin vannak., lehet nem azonos)

szerk.:
Vettelnek szerintem mára ennyi volt.

[ Szerkesztve ]

(#41983) Motion_Blur válasza [CS]Blade2 (#41982) üzenetére


Motion_Blur
félisten

15:06 Schumacher is losing about 2.5s in lap time across a 10 lap stint on a set of softs at present.

15:11 More good stuff from Lotus on track right now - Raikkonen pits after 15 laps on softs with a thoroughly reasonable 2s drop-off in pace across the stint.

A Lotus erőssége talán az lehet hogy kevésbé esik vissza a tempója az etapok végére.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41984) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#41983) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Csak az a baj, hogy ha a Senna tud 22.296-ot, akkor a nagyoknak tudniuk kell 21.2-t minimum, mert 1 sec biztos, hogy lesz az eleje és a Williams között.
Ha azt vesszük, hogy ez a Williams vége, akkor bőven volt üzemanyag a Lotusban, a Ferrariban, stb, de hogy az 10-20 vagy 30 körre elég, az kérdőjeles. Innentől kezdve hiába csak 0,3sec a hátránya, lehet, hogy végig +50literrel több üzemanyag volt a Mclarenben. Ez alapján még lehet 1 sec is a hátrány, és a Williams ellen mennek, de akár lehet, hogy ő cipelt többet, és egy szinten vannak a Mclarennel.

szerk.:a 3 tized az 20 másodpercet jelentene a versenyen, a 1 sec 1 kört.

[ Szerkesztve ]

(#41985) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Senna milyen gumin futotta az idöt? Mert Kimi làgyon. Versenyszimulációalatt meg nem lehet 50 kg-nyi benya különbség.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41986) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#41985) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Elvileg itt a lágy a legjobb, de gondolom vagy a lágyon, vagy a szuper lágyon, amelyik jobban működik a Williamsen. Tegyük fel, hogy tényleg száraz tankkal voltak kint, akkor a Williams idején kívül mind ratyi egyéni teljesítmény. A nagyok minden egyes körben lassabbnak mutatták magukat, mint amit tudnának valójában.
A Mclaren és a RedBull játszik szerintem ezzel a legdurvábban, nem akarnak semmit mutatni.

Hosszú etapon egyébként Hamilton 14ó 37p -től 14ó 48p-ig nem volt kint közben, ami alatt simán vissza/teletölthették.

(#41987) D@ni88


D@ni88
addikt

Ha elfejeltenék a pálya vonalvezetését, lehet puskázni :DDD

(#41988) JColee válasza D@ni88 (#41987) üzenetére


JColee
őstag

Mindenhol használnak ilyet. wtcc-ben is.

(#41989) válasza D@ni88 (#41987) üzenetére



addikt

Én a Mercinél láttam egy ilyen képet, ott a bal oldalon volt matrica, hogy melyik kanyarban milyen fékegyensúllyal kell menni, de most nem keresem elő.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41990) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Red Bull RB8 vs McLaren MP4-27

És az MP4-27-ről pár mai fotó:

[link]
[link]
[link]

Kinézetre ez is odabasz rendesen :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41991) Oliverda


Oliverda
félisten

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41992) DemonDani válasza Oliverda (#41991) üzenetére


DemonDani
addikt

az új RB8 kéne még, nah az érdekesen néz most ki erre felé

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#41993) Xirtam válasza DemonDani (#41992) üzenetére


Xirtam
veterán

:F

(#41994) Motion_Blur válasza Oliverda (#41991) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Érdekes hogy a Ferrari nem tért át arra a megoldásra amit a RB ésMcLaren is használ hanem megtartotta hátul a kipufogót és a motorborítás teljesen körül öleli a csonkot ami megtöri az ideális áramlást hátul.. szerintem ez nem fog így maradni sokáig..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41995) P00By válasza DemonDani (#41992) üzenetére


P00By
nagyúr

Volt már pár! ;)

(#41996) DemonDani válasza Xirtam (#41993) üzenetére


DemonDani
addikt

ez már a legfrissebb amit tegnap mutattak be? vagy miért a :F

jah ok. :U

[ Szerkesztve ]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#41997) Oliverda válasza Motion_Blur (#41994) üzenetére


Oliverda
félisten

Ránézésre a Ferrari kipufogója eléggé fapad. A Red Bull és a McLaren mellé pedig beállhat a Sauber is a saját megoldásával.

Ez még pénteki:

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41998) Xirtam


Xirtam
veterán

Eskü ti mindig átsiklotok az írásaim felett. Elmondtam, hogy egy agresszívabb kipufogót próbálgatott a csapat amely 3 csonkos. De ahhoz az autó többi aero elemét is újra kell optimalizálni. Ezért Melbourne-be egy konzervatívabb csonk lesz. Ami a képen is látszik.

(#41999) Motion_Blur válasza Oliverda (#41997) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem is, elég megnézni ezt a képet: [link]

Xirtam: én át szoktam futni őket, de annak hiszek amit látok, és az nem tűnik valami kifinomult megoldásnak... a 3 csonkos megoldást amihez ugye teljesen új hátsó borítóelemek kellenek meg mikor fogják majd kitesztelni? péntekenként?

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#42000) Oliverda


Oliverda
félisten

A technikai igazgató Red Bullnál megjelenő, a padlólemez felé irányított kipufogóról is beszélt, amely a diffúzor felé vezeti a kipufogógázt. A szakember elmondta, hogy a Ferrari is kísérletezett ilyen megoldással, de egyelőre sikertelenül.

Fry:

"Úgy gondolom, hogy nyilvánvalóan ebbe az irányba kell menni. Mi is próbáltuk, de egyelőre még nem igazán működik, és az első négy versenyig biztos, hogy nem is tudjuk megoldani, ezért is kellett változtatnunk. Végső soron azt hiszem, hogy így lehet a legtöbb leszorítóerőt kihozni az autóból a jelenlegi szabályok mellett - persze kérdés, hogy Charlie (Whiting) is így értelmezi-e -, így továbbra is figyelemmel kísérjük ezt a területet, és szerintem ezt teszi az egész boxutca."

[link]

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.