Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#41501) Chosen válasza (#41500) üzenetére


Chosen
addikt

"ahogy telik az idő, mintha egyre rosszabbakat tervezne"

Igen, ezt én is így látom. Egyébként a sorrended mi alapján rossz vagy jó? Én szimulátorban való vezetési élményre gondoltam, hogy az alapján szeretem a korábban említett két pályát, Tilke pályán valahogy más élmény menni, mint egy "sima" versenypályán, van benne valami különleges, amit szeretek. :)

(#41502) válasza Chosen (#41501) üzenetére



addikt

azzal kezdtem, szerintem alapján :)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41503) Chosen válasza (#41502) üzenetére


Chosen
addikt

A szerintem nem egy tulajdonság. Valami alapján csak osztályozod. Pl ha azt mondod hogy "szerintem sz@r az xy étel" akkor nyilván az íz alapján döntesz.

[ Szerkesztve ]

(#41504) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Srácok, valamit tudni lehet már arról, hogy a magyar TV melyik csatornán közvetíti élőben a futamokat? :F Volt egy feltevés korábban, hogy az RTL Klub nem adja és a M1-re költözik át (Istenem, kérlek, adják le HD-ben is! :DDD ). Erről tudni már valamit?

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#41505) #70869248 válasza Chosen (#41495) üzenetére


#70869248
törölt tag

A török pálya az szerintem is jó, a többi nem.
Egyedül körözgetni még van ami elmegy, de igazán izgalmakat szvsz csak a Török tud mutatni.
Azt talán fel lehet említeni egy Spa-val egy mondatban...a többi ... igazából nekem is az a véleményem hogy pl. a NetKar Pro alap pályái (mind kitalált) sokkal, de sokkal jobbak.

De a Török az elsült szvsz,...A pálya második szakasza pl. nagyok jó...ott ahol a lejtőn kívülről is van sansz előzni, mert a következőben bent lehet tartani az autót...azt pont belőtték....és akkor ott az S kanyar ami csak pont annyira nem sikán, hogy Alonso még balra-jobbra elúsztatva az autóját tudta látványosan megcsinálni...öröm volt nézni.
De trükkös még a gyors 4 töréses balos,...és a legelején a nyitó-balra jobbra is ott van.
De igazán a vége jó, van benne egy rész ami még nagy döngetésnek is beillik.
Az a pálya jó.
A többin is kihívás egyedül körözgetni, de izgalmasnak nem feltételen mondanám...a Török meg talán egyedül körözgetni nem annyira jó, de versenyt nézni már okés.
Az az egy beleférnie egy általam szerethető versenynaptárba.

(#41506) Allure válasza Vistaboy (#41504) üzenetére


Allure
aktív tag

Az m1-en fogják adni elvileg HD felbontásban. ;)

(#41507) Vistaboy válasza Allure (#41506) üzenetére


Vistaboy
veterán

Na, ennek nagyon örülök. :C Köszi. :R

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#41508) -Mike- válasza #70869248 (#41505) üzenetére


-Mike-
addikt

Véleményem szerint az indiai pálya is teli találat lett. Végig vágtázni rajta egy nagy leszorítóerőt generáló szárnyasautóval nem semmi lehet. For example: [link]

(#41509) odrif


odrif
MODERÁTOR

Rés a Red Bull pajzsán.

20 éve a Prohardveren

(#41510) #70869248 válasza -Mike- (#41508) üzenetére


#70869248
törölt tag

Mindig tetszett ahogy Alonso vezet, most is.
Nálam az a helyzet, hogy szinte minden pályán van egy vagy két rész ami jó..ez is olyan.
Van az eleje ami döngetés, jó nagy lassítóval...ez lenne az előzéses rész.
Aztán elkezdődik a lassú rész..na ez még így onboard-ból nézve is kínszenvedés, nagyon törni kell az autót, gázelvétes kanyarrafordulás, nincs egy jó vigyorgós kigyors.
ha azt hiszem hogy tudok elemezni és megpróbálom akkor:
1: célvégi elfordulás, első kenyar: nagyon szimpla, lassú sebességről kanyarból nyitó bőgáz kigyors egy nagy egyenesre.
2: a következő (jobb) kanyar jó, szép ahogy átesik az enyhe balra rázókövére...ezt lehet élvezni, pont jó a fordulat.
3: az ezt követő jobbos jó lassító, kicsit el is úszott a hátulja mert bukkant kicsit fékre...szal a fékje az odafigyelős, de egyébként összességében ez is szimpla nálam.
4: a nagy döngetés után kicsit hasonló a helyzet mint előbb, de enyhébb, a kigyorsa mindkettőnek túl szűk ahhoz hogy igazán rá lehessen nyitni.
5: utána jön a 'technikás' rész...ami az is, látszik...de élvezni nem igen lehet sztem.
De a közepétől (visszafordító közepe és kigyorsa) megint egész jó, látszik ahogy emelkedik a tempó.
6: a vége, a célrafordulás megint nagyon szimpla sztem.

Nem rossz egyébként, de sztem ennél Brno is jobb lenne az F1-nek, ott is lenne nagy szenvedés a középső szakaszban :D
Viszont ott az első kanyar sztem jobb, a középtől kijöve, a lejtős kisegyenestől meg már állat :D
szerk:
olyan hülye 'egér pályák' ezek, odaérjen mindenhova a mentő meg a daru, meg jól kamerázható legyen, de valahogy olyan izzadságszagúak, itt az előzési lehetőség nesztek, itt az aero rész nesztek, és van persze egy mechanikából megoldandó rész is hogy kompromisszumot kelljen kötni a beállban, és persze valahova tegyünk egy 'valamilyen jellegzetességet'.
kicsit szigorú vélemény, de ezt gondolom, nincs sok nagyvonalúság. :(

[ Szerkesztve ]

(#41511) D@ni88 válasza #70869248 (#41510) üzenetére


D@ni88
addikt

(#41512) Xirtam válasza D@ni88 (#41511) üzenetére


Xirtam
veterán

(#41513) Zodicus válasza Xirtam (#41512) üzenetére


Zodicus
senior tag

Mindkettővel egyett kell értsek. :R

(#41514) Apika válasza Xirtam (#41512) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Izgalmas pillanatok voltak... :K

(#41515) IreN!CuS válasza D@ni88 (#41511) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Jenson Button: Az 5-ös kanyarból kifelé törmeléket láttam a pályán, és nem tudtam, mi az. Nem akartam rámenni, és balra nem mehettem, mert Fernando ott volt, ezért lassítanom kellett, és visszaestem. Innentől elég könnyű manőver volt Fernando számára. ;) [link]

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#41516) proof88 válasza IreN!CuS (#41515) üzenetére


proof88
addikt

de Fernando ráment a törmelékre, látszik is a videón ahogy felrepült valami, szóval most vagy bátor volt, vagy nem látta :DDD

(#41517) Xirtam válasza IreN!CuS (#41515) üzenetére


Xirtam
veterán

:U

(#41509) odrif Origo szintű hír az egész. Buemi ilyet szól? hogy "A Ferrariról ugyanakkor hozzátette, hogy "uh, atyaég, ez nem tűnik jónak" :U

Csak pár F1-el kapcsolatos oldal akik nem közölnek kacsát!

F1Vilag.hu , formula.hu (bár ők néha fél évre le vannak maradva) És itt kb. ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#41518) Xirtam válasza Xirtam (#41517) üzenetére


Xirtam
veterán

Arról nem is beszélve, hogy ilyen hülye címet hogy lehet adni? Rés a RedBull pajzsán. Én egyből arra gondoltam, hogy na egy újabb kiskaput használtak talán a padlólemezen? :U :W

Arról nem is beszélve, hogy kb leírta a cikkben, hogy a RedBull műszaki problémákba ütközött. És hawai.


Gabesz1019
Ahogy mondod

[ Szerkesztve ]

(#41519) Gabesz1019 válasza Xirtam (#41517) üzenetére


Gabesz1019
senior tag

+
Motorsportal.hu

(#41520) #70869248 válasza D@ni88 (#41511) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez nagyon szép is volt, Button szükségesnek is tartotta megmagyarázni :D
De nem kell...minden bántás nélkül, egy ilyen előzés megalázó...az egyensúly megtartása végett: legalább annyira megalázó mint amikor Hamilton sokáig nem, Button meg azonnal megelőzte MS-t Monza-ban.
Oka volt, de akkor is büntet.

[ Szerkesztve ]

(#41521) #70869248 válasza Chosen (#41501) üzenetére


#70869248
törölt tag

Kicsit elfilózva ezen:
Sok van ami a szimezésben egyáltalán nem jön át...például:
régebben amikor nem csinálni kellett a jellegzetességeket a pályákra, hanem voltak... Na akkor pl. az ilyenek mint a Hockenheim-i repesztés, ahol a féktávra látászavar lépett fel, a Spa-i Au Rouge ami miatt különleges futómű és hasmagasságot állítottak, a Monaco-i pálmafás/Loews/Fairmont hajtű, ahol spec. elfordulási szöget kell állítani, és persze az alagút.
De amíg volt, addig Indianapolis is speciális pálya volt, be tudott hullámozni a bl hátsó gumi az ovál szakaszon :)
...
Ezeknek a különlegessége igazán nem jön át szimekben...de sztem még Monza parabolica-ja sem....mert nincs igazán jó tapadásmutató.

(#41522) #70869248


#70869248
törölt tag

na, úgy néz ki mindenki másnak megszakadt a net, de azért ezen jót vigyorogtam:
2.35-nél cikáztak!
4.40-től meg egy kézzel fogta a kormányt..bár nem láttam hol volt az F csatorna..
youtube

szerk: ja és 'csába hogy két napja vitték el a civic-m...:)

[ Szerkesztve ]

(#41523) AMD Power válasza odrif (#41509) üzenetére


AMD Power
titán

Nagyon jó volt ez a cikk. ;)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41524) Chosen válasza #70869248 (#41521) üzenetére


Chosen
addikt

rFactor 2-vel talán javulnak ezek is. :)

(#41525) Xirtam


Xirtam
veterán

Mercedes féle mini dupla diffi?

Ferrari nem mostanában volt ilyen formás hátulról:

HRT 2012 artwork

[ Szerkesztve ]

(#41526) Xirtam


Xirtam
veterán

Ferrari kipufogók vol1: [link]

vol 2:

vol 3:

[ Szerkesztve ]

(#41527) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Komoly képek!! Ez se rossz: [link] :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#41528) Apika válasza Motion_Blur (#41527) üzenetére


Apika
Közösségépítő

Ezeket az orrokat még szokni kell. Mintha letaglózták volna őket...

(#41529) Xirtam válasza Apika (#41528) üzenetére


Xirtam
veterán

Én már full megszoktam őket.

(#41530) P00By válasza Motion_Blur (#41527) üzenetére


P00By
nagyúr

Elég bizar :D

(#41531) JColee válasza Motion_Blur (#41527) üzenetére


JColee
őstag

Mester miért interen van?

Két kocsi egy képen pont kétszer olyan szarul néz ki, mint egy kocsi. :W

[ Szerkesztve ]

(#41532) válasza JColee (#41531) üzenetére



addikt

A system check meg hasonló lassú köröket szokták interrel menni a csapatok, hogy spóroljanak a rendes gumikkal. Biztos még reggel készült a kép.

A Ferrarit nehéz megszokni, de a merci jópofa, úgy néz ki, mint egy moszkító.:)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#41533) -Mike- válasza JColee (#41531) üzenetére


-Mike-
addikt

Még interen is gyorsabb a mester mint Nando slicken. Ennyi. :D

(#41534) bim


bim
veterán

(#41535) Xirtam válasza bim (#41534) üzenetére


Xirtam
veterán

Baromság, sehol nem nyilatkozott ilyet,még a hivatalos oldalon sincs ekkora bull shit. Massa nyilatkozott , hogy Jerez óta nem kapott új alkatrészt az autó, csak finomhangolják még is sokkal jobb lett. Már az első köröktől kezdve jól használja az autó a gumikat. Jövőhétre terveznek 1-2 módosítást és utána ráülnek a beállításokra.

(#41536) AMD Power válasza Apika (#41528) üzenetére


AMD Power
titán

Nem esztétikai verseny az F1 tudom... de ezek az orrok. :(

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41537) -Mike- válasza AMD Power (#41536) üzenetére


-Mike-
addikt

Már-már a Mclaren a ronda a jelenlegi mezőnyben.

(#41538) Xirtam válasza AMD Power (#41536) üzenetére


Xirtam
veterán

Hát erre csak annyi a véleményem, hogy 312T4 VB lett? Igen. :U Napi 20 órában ezeket az autókat nézem nekem már tetszenek. :DDD

(#41539) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41538) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Mit is csinálsz te pontosan? ;]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#41540) ToBeY válasza Xirtam (#41538) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Ettől tényleg szebb a mostani ferrari :D

(#41541) Xirtam


Xirtam
veterán

Amúgy Catalunya-n végig ott volt H.Hamashima is, a 4 nap alatt teleírt egy A4-es spirál füzetet. :)

Aki nem tudná ő a Bridgestone volt technikai igazgatója. Viszont ő, hogy csatlakozott a Ferrari-hoz kockára tette a nyugdíját. A mostani szerepe a Ferrari és a Pirelli közötti kommunikáció és a F2012 gumibetegségeit volt hivatott orvosolni.


TESCO-Zsömle

Majd privátban megírom. :)

[ Szerkesztve ]

(#41542) attisx válasza Xirtam (#41541) üzenetére


attisx
addikt

Csak az emlékiratait írta, arra az esetre, ha a Ferrari rajongók meglincselnék... ;]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#41543) AMD Power válasza -Mike- (#41537) üzenetére


AMD Power
titán

Nah ez azért erős túlzás! :DDD

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41544) Oliverda


Oliverda
félisten

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#41545) Xirtam válasza Oliverda (#41544) üzenetére


Xirtam
veterán

Mercedes minden évben a leglátványosabban színeződik. (Persze ez a festésének is köszönhető) De nem csak ők állnak így. Ferrari előszeretettel csomagolta alufóliába az egész autó hátsó részét egész héten.

(#41546) [CS]Blade2 válasza Xirtam (#41545) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Vajon mit mutatna ez a konfig egy közel 40°C-os Magyar nagydíjon, mondjuk ilyen sem mostanában lesz. :D

(#41547) Xirtam válasza [CS]Blade2 (#41546) üzenetére


Xirtam
veterán

Hát azért nem bánnám, ha idén nem fagynék meg a ringen. Sőt tavaly a pénteki szabadedzésen szó szerint odafagytam a Ferrari-hoz. Olyan orkán erejű szél volt. :U

[ Szerkesztve ]

(#41548) Xirtam


Xirtam
veterán

A Scuderia Család (Massa 100. futam ünneplés) :)

Csak hátha valakinek átjön az a bizonyos Famiglia

[ Szerkesztve ]

(#41549) -Mike- válasza Xirtam (#41548) üzenetére


-Mike-
addikt

10 éve az F1-ben itt azt ünnepelte, nem?

(#41550) Xirtam válasza -Mike- (#41549) üzenetére


Xirtam
veterán

10 év az F1-ben és 100. futam a Ferrari-val. ;)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.