Ha már kamion és fentebb WTCC akkor még egy örömteli hír!
Gyári támogatás Kis Norbinak: [link]
A térerő legyen veletek!!!
Ha már kamion és fentebb WTCC akkor még egy örömteli hír!
Gyári támogatás Kis Norbinak: [link]
A térerő legyen veletek!!!
Sir Frank Williams elhagyja a fedélzetet
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41805) Apika válasza Motion_Blur (#41804) üzenetére
Ez már tavaly is téma volt. Akkor is szó volt róla, hogy nem fog a versenyhétvégékre sem kilátogatni...
Ausztráliában sztrájkkal fenyegetnek, több futam sorsa kérdéses
6 helyszín érintett:
Bahrein
Valencia és ezzel később a Spanyol Nagydíj is.
Ausztrália
A franciák meg Spával váltanák egymást, csak sokallják a díjat.
(#41809) Apika válasza Motion_Blur (#41807) üzenetére
Ha nincs ló, jó a (drót)szamár is...
Alonso csinált egy teljes verseny szimulációt...
(#41811) Motion_Blur válasza D@ni88 (#41810) üzenetére
Alonso vs. Grosjean versenyszimuláció
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41812) Oliverda válasza Motion_Blur (#41811) üzenetére
Érdekes...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#41814) wildrain válasza Motion_Blur (#41811) üzenetére
Tulajdonképpen az utolsó előtti körben előzte meg Alonso Grosjeant.
Egyelőre megbízható forrásból meg nem erősített pletyka, hogy Massát kirúgták.
Kíváncsi vagyok ki jöhetne a helyére, ha igaz lenne? Max Sutil jut eszembe hirtelen.
Vagy esetleg helycserés támadás Perezzel?
Érdekes mindenesetre, de egyelőre az se biztos, hogy igaz.
szerk: jobban belegondolva egyáltalán nem tűnik valószínűnek, több okból sem.
de azért kíváncsi vagyok
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#41816) werszomjas válasza Pá (#41815) üzenetére
Ha nem is most, ugye év végén lejár a szerződése, ha nem alakít valamit, nagyon nem lennék meglepve, ha már év közben kitennék.
üdv
(#41817) Chosen válasza werszomjas (#41816) üzenetére
"ha már év közben kitennék."
Megtehetik?
(#41818) Motion_Blur válasza Chosen (#41817) üzenetére
Miért ne tehetnék? Simán.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41819) Chosen válasza Motion_Blur (#41818) üzenetére
Ha szerződés lejárat előtt kiteszik az milyen következményekkel jár a csapat felé?
Räikkönennek is volt még szerződése, mégis kitették. Kifizetik év végéig, de nem versenyzik. Vagy a szerződéstől függően plusz összeget adnak neki a pereskedés elkerülése érdekében. Ilyenkor egyébként sem érdemes pereskedni, mert az ülésbe már úgyse ülhetne vissza, legfeljebb megfeji őket egy kicsit. Heidfeld is valahogy így járt. Először ő is pereskedni akart, aztán már hirtelen nem. Valószínűleg kapott egy kisebb összeget, hogy nyugton maradjon.
Úgy tűnik csak twitter kacsa volt a dolog.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#41822) Motion_Blur válasza Pá (#41821) üzenetére
Ajjj de kár
Mondjuk szerintem Alonso se akar más csapattársat, neki tökéletesen megfelel Massa
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41823) Peat;) válasza Motion_Blur (#41822) üzenetére
Persze, főleg két éve amikor minden második futamon feltartotta .
(#41825) Motion_Blur válasza Mezcal (#41824) üzenetére
Egy vérbeli Massa drukkertől kb. ennyit várható, köszönjük szépen
Peat;): szerencsére azóta az örökös Ferrari családtag megtalálta a helyét
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41827) TESCO-Zsömle válasza -Mike- (#41826) üzenetére
Online közvetítés lesz?
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#41828) D@ni88 válasza Motion_Blur (#41811) üzenetére
Én mint ha azt olvastam volna, hogy Alonso már koptatott gumikkal jött ki, míg Grosjean teljesen újakkal.
De sajnos nem hivatalos forrás...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Most már teljes az állatkert
(#41831) TESCO-Zsömle válasza attisx (#41829) üzenetére
Dagobert McLaren?
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#41833) hunnylander válasza TESCO-Zsömle (#41831) üzenetére
Igen, mert ez bizony egy ronda kacsa! Csak el kell találni a szó megfelelő jelentését.
(F-duct-os 25-ös, Paffett, felfüggesztés szétcsúszott tükörképe stb.)
www.HunnyF1.com
(#41834) attisx válasza hunnylander (#41833) üzenetére
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Elég érdekes lett a RB8/b. Ezért akartak hétfőn tesztelni a Ferrari-val, hogy ne lássák annyian . . .
Képet tudsz adni?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Köze nincs a McLaren megoldásához.
Pedig a McLaren mutatott először hasonló megoldást, de kicsit kifejthetnéd részletesebben, hogy szerinted miért nem hasonlít arra.
Új(?) hátsó szárny:
RB vs. Lotus első szárny:
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új első légterelő. (ez már lőni is tud)
Mike köszi
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Red bull nagyban.
(#41844) hunnylander válasza Xirtam (#41839) üzenetére
Koncepciójában ugyanaz!
Coanda-efekttel és az oldaldoboz körül felül+oldalt érkező erőteljes légáramlatokkal terelik a kipufogógázt a diffúzor széleinek a lezárására.
A koncepciót a McLaren debütálta legelőször, a jerezi tesztek első napján, de már a bemutató demóverzió utalt rá a pozíciójával, hogy mit terveznek csinálni, csak ott még takargatták a Coanda-csatornát.
www.HunnyF1.com
(#41845) rocket válasza hunnylander (#41844) üzenetére
Tovabbra is jol mukodik az ipari kemkedes
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Schumacher: a legnagyobb problémánk a gumikopás
Apa kezdődik... Ja nem folytatodik
Rosberg egy mai 7 körös etapja lágyon.. Nem túl acélos..
Kérdés mennyi üzemanyaggal mehetett..
Rosberg's run on soft tyres has seen a big drop-off in pace over just seven laps. This is how the times have unfolded: 1m24.3s, 1m25.0s, 1m25.3s, 1m25.5s, 1m26.0s, 1m26.7s, 1m27.0s.
[ Szerkesztve ]
(#41848) Xirtam válasza hunnylander (#41844) üzenetére
Jó koncepciójában de még is különböző a két megoldás. Teljesen más az autó karakterisztikája, máshogy mozog az autó körülötti áramlatok. Ezért mondtam hogy köze nincs hozzá elképzelésben oké. De ennyi.
Jó jó V8-as mind a kettő de mégse. Kb.
[ Szerkesztve ]
(#41849) hunnylander válasza Xirtam (#41848) üzenetére
Ezért mondtam hogy köze nincs hozzá elképzelésben oké.
Pont abban azonos. Formailag más, mert a Red Bull-on előrébb vannak az oldaldobozok. Talán arra az autóra nem is olyan ideális így. A McLaren pont azért alakított ki dudort és abban műveli ugyanazt, mert így közelebb lehet és hatékonyabb lehet a diffúzor széleinek lezárásában.
www.HunnyF1.com