Egy kis gonoszkodást éreztem a mondatban.....
Bocs főnök, ha rosszul éreztem!
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
Egy kis gonoszkodást éreztem a mondatban.....
Bocs főnök, ha rosszul éreztem!
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
(#41702) Motion_Blur válasza Oliverda (#41700) üzenetére
Tesztidőszakban még elmegy, ha élesben hullik szét az autó minden második versenyen na az a csúnya... amennyiben idén is megbízhatatlan lesz a Lotus, az mekkora önigazolás lesz majd azoknak akik szerinte anno Kimi hajtotta szét az autókat, mert falábú, mint Mansell (by Dávid Sándor)
Pitterix: jól érezted Te azt..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41703) Oliverda válasza Motion_Blur (#41702) üzenetére
Nem hiszem, hogy valaha is állítottam volna, hogy ő hajtja volna szét az autókat. Szét sem lehet hajtani, ezt már pár mérnök is megmondta.
"amennyiben idén is megbízhatatlan lesz a Lotus, az mekkora önigazolás lesz majd azoknak akik szerinte anno Kimi hajtotta szét az autókat"
Azoknak szerintem már bőven elég igazolás az is, hogy a McLaren-től a távozása óta eltelt 6 évben kb. nyolcszor döglött le versenyen az autó, míg addig évente volt nagyjából nyolc technikai hiba.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#41704) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41687) üzenetére
Ha valaki többet nyújt, mint amit az autó bír, annak az az eredménye, hogy törik, szakad, felforr, elfüstöl, megdöglik, behal...
Amíg ez nem történik meg, addig az autó korlátain nem léptek túl.
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#41705) Xirtam válasza TESCO-Zsömle (#41704) üzenetére
Badarság. Itt arról van szó, hogy Alonso sokkal nagyobb TALENT. Ennyi. Nem lehet túlnyüstölni egy F1-es autót. Vagy gyártási hiba, vagy 5x-ös rászólás után is 12-es MIX-et használ a pilóta.
[ Szerkesztve ]
(#41706) Motion_Blur válasza Oliverda (#41703) üzenetére
Nem is Rád gondoltam
Kár hogy jött ez a motorbefagyasztás 2006 végén, túl megbízható lett így a McLaren
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41707) TESCO-Zsömle válasza Xirtam (#41705) üzenetére
Itt arról van szó, hogy badarságot tetszett írni.
Az autó csak egy eszköz. Hogy ki mennyit hoz ki belőle, az a pilótákon múlik. Nem mondhatod, hogy az autó annyira képes, mint amennyit Massa kihozott belőle, ha ott van mindjárt mellette Alonso, aki még többet hozott ki.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#41708) Motion_Blur válasza TESCO-Zsömle (#41707) üzenetére
Az autó mindig arra képes amennyit a jobb pilóta ki tud belőle hozni. 100% fölött nem lehet egy technikát kiautózni, de még 100%-osan se. Mindig marad a körben, csak mondjuk Alonso-éban pl. 5%, Massa-éban meg 10... ezért nem értettem amikor a pilóták azt mondják hogy 120%-on autóztam stb...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#41709) TESCO-Zsömle válasza Motion_Blur (#41708) üzenetére
Én is ezt mondtam.
Ez a két lila avatar mindig megkavar...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#41710) proof88 válasza Motion_Blur (#41708) üzenetére
magukhoz képest vannak rázósabb versenyek meg vannak lájtosabbak, mikor hogy alakul, pl ha alonso 20 mp-cel vezeti a futamot akkor lájtosan megy, de ha imolában schumacherrel megy akkor rázósan mennek mindketten és akkor magukhoz képest >100%-ot nyújtanak ... mondjuk a lájtos a 95%, a 100% pedig egy jó időmérős kör, a >100% pedig amikor olyan mintha időmérőn mennél de még inkább ideges vagy és közben védekezni vagy támadni kell ... én így értelmezem
(#41711) Oliverda válasza Motion_Blur (#41706) üzenetére
A motorral viszonylag ritkán volt gond. Inkább féltengely, hidraulika, elektronika, váltó, stb.
Inkább örülj, hogy a mester alatt most nem egy gőzgép dolgozik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#41712) Xirtam válasza TESCO-Zsömle (#41707) üzenetére
Enyhén szólva.
(#41713) #70869248 válasza Motion_Blur (#41708) üzenetére
Mert egy versenyző másként gondolkozik, bármeddig lehet elemezgetni, és mindig hibás lesz az ilyen mondat, hogy én 120 százalékon használtam az autót.
...és egyszerre igaz is.
Mert az a helyzet hogy ezeket az autókat nem érdemes a 'határain' túl autózni, mert az sem a motor élettartalmára, sem a gumi élettartalmára nincs jó hatással, és ezzel összességében bukó....Button vs. Hamilton.
Hamilton kiprésel 1:30-s köröket századra 10-t, Button 1:30.6-s köröket 10-t, utána Hamilton megy 5 kört iszonyat romló tempóban és kiáll kereket cserélni, Button pedig 1:31.0-t autózik x körökön keresztül és 3 körrel később áll ki cserélni..
Ez kitalált példa, de láttunk hasonlót az esetükben.
Viszont tény hogy többet ki lehet hozni, mint amit feltételeznek 100%-nak, simán versenyzői kvalitásból, intelligenciából.
Vannak akik nagyon gyorsan rá tudnak érezni a pálya és az autó tapadásának, valamint az autó változóinak (pl. súly) kihozható legjobbjára.
...és ott van a finesz...teszem azt pl. Alonso megtalálta HunRing-n mit kell csinálni a vizes pályán, és tönkrevert mindenkit,...vagy egy meredek példa: az autó akkor is határán teljesít, ha egy versenyző irgalmatlan legrövidebb féktávot vesz és betöri az autót a kanyarba, és van aki lazább féken de összességében jobb kanyarsebességgel, jobb kigyorssal hozza a megoldást..ennek az elbírálása, mármint hogy hova tologassa a csúszkát a két megoldás között annak a versenyzői képességnek az eredménye, hogy érzi melyikkel gyorsabb a változó körülmények között.
Tehát létezik 120%, ha valaki úgy érzi, hogy többet hozott ki az autóból mint amire az képes, mert mindig megtalálta a gyorsabb tempót ahogy változtak a körülmények, míg ha nem érez rá, akkor is határon autózva, egy versenytávon másodpercekkel lassabb.
Ez a nap híre számomra, köszi.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Azért Palik nekem picit hiányozni fog. Lehet hogy különcnek tartotok majd, de én nagyon sokat nevettem a beszólásain.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Rajta tényleg csak nevetni lehetett. Amúgy nekem is hiányzik
Szerintem a színvonaltalan nyehegésével együtt éppen ideje volt, hogy lekerüljön a képernyőről. A 10évvel ezelőtti önmagát jóval alulmúlva már kiégett. Akkor még jó volt.
Továbbra is az RTL Klub fogja adni a futamokat?
facebook.com/SzeretekMozizni
Ideérek,és nevetéssel kezdem a napot! köszi
[ Szerkesztve ]
ha esetleg ott nem találod, próbálkozz az M1-en
..szerintem jónak tűnik
, az M1.
#nincsbennetarcsi
Köszi!
facebook.com/SzeretekMozizni
Neked is ajánlom a versenynaptáros doksiat.
szerk.: IreN!CuS: bazz ez andy83-nak ment volna.
[ Szerkesztve ]
Te kis skizofrén
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#41728) [CS]Blade2 válasza DopeBob (#41725) üzenetére
10:29 - Grosjean eddig mindössze 7 kört teljesített, amit a Lotusnál azzal indokolnak, hogy egy különleges szenzorral szerelték fel az autót az első etapra, amit most kicsit időigényes eltávolítani róla. "De mindez része a tervnek" - nyugtatott meg mindenkit a csapat, melyre szükségük is van a rajongóknak azt követően, hogy a múlt heti négy tesztnap kihagyása például nem volt része semmilyen előzetes forgatókönyvnek sem.
a5.hu
[ Szerkesztve ]
"A Ferrari a legnagyobb csapat számomra és minden versenyző álma az, hogy egy napon velük szerezzen bajnoki címet. Lássuk csak, szeretnék ott lenni egyszer."
"Alonso a legkeményebb csapattárs a rajtrácson. Nagyon tisztelem őt."
Sergio Perez Eddig az a, variáció tűnik a legesélyesebbnek.
[ Szerkesztve ]
Azért a Ferrarihoz csak úgy bekerülni pénzzel nem igen lehet, ezt az évet meg kellenne nyomnia keményen, hogy mint lehetőség leüljenek monza előtt és tárgyaljanak.
Azt de bírnám, ha a Ferrari etetné a népet ezekkel a 10 körös etapokkal.
Miközben verseny szimet futnak, csak 10 körös bontásokban
Ferrari Academy tag.
D@ni88
Már múlt héten is folyamatosan elég konstans időket produkált az autó . . .
Este majd mutatok képeket az új kipufogó megoldásokról. Elég érdekes.
[ Szerkesztve ]
We're doing some changes in the car configurations so this is why Felipe is not running at the moment. His best time so far is 1.24.318.
No offenz, de miért kell ezeket itt vastagon kiemelni? Teljesen irreleváns infó.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Mert tuti lesz olyan Ferrari fan aki megkérdezi Massa mért áll 1 órája a boxban. Azért emelem ki, hogy ne siklón át rajta a szeme. Szerintem nem irreleváns infó. De te vagy a moddi, így ha véleményed szerint az akkor nyugodtan szerkeszd.
Szvsz az akkor is meg fogja találni, ha csak normál betűtípussal írod be.
Az ilyen jelegű kiemeléseket szerintem inkább tartsuk meg a "breaking news" kaliberű eseményeknek.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Rendben.
Vannak már fent valahol friss fotók a mai tesztről? Az f1today.nl nem megy.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Mercinek jó az új első szárnya [link]
[ Szerkesztve ]
Red Bull-féle vonásokat vélek felfedezni rajta.
Ferrari exhaust: [link]
Nem egy túl dizájnos darab.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Esetleg a Ferrari figyelem elterelésből cserélgeti a kipufogót
Mindenki azt nézi meddig szenvednek vele, közben teljesen más dolgokat próbálgatnak
[ Szerkesztve ]
(#41743) Nowhereman válasza -Mike- (#41718) üzenetére
Év végére meg bepótolja az Indycarban azt, amire a F1-ben két évtized alatt nem volt lehetősége: bajnoki cím...
Utánam a kondenzcsik!
(#41744) Nowhereman válasza Mastre (#41686) üzenetére
Szerintem meg Maszat erőteljesen túl volt értékelve, most meg Lonzi mellett kipukkant a buborék...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
Többről van szó. Eleve ahogy Massa beér a box-ba a Ferrari az egyedüli aki azonnal lefedi még a hűtőnyílásokat is. Többi csapat nem.
Sietnek, hogy ne tudjon kiszökni a füst.
Na ez volt a gonosz.
[CS]Blade2: Ez komoly?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#41748) DopeBob válasza [CS]Blade2 (#41746) üzenetére
Ehh, az utánégető nem tilos?
MZ/X
A hasmagasság se semmi, biztos terepre szánták.