Hát tény, hogy élesben is láttunk már sok csúnyábbat
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Hát tény, hogy élesben is láttunk már sok csúnyábbat
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
este néztem a futamot felvételről, de előtte sajnos elkövettem azt a hibát, h megnyitottam az index főoldalát
érdekes és izgalmas futam volt. sajna csak a dobogó legalsó foka jött össze és VET növelte az előnyét :/
soha unalmasabb ne legyen a ring
..szerintem jónak tűnik
(#33553) TESCO-Zsömle válasza shteer (#33552) üzenetére
Vetteltől idén már csak egy lábtörés veheti el a győzelmet...
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#33554) AMD Power válasza TESCO-Zsömle (#33553) üzenetére
Elég baj....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
(#33555) VD válasza TESCO-Zsömle (#33553) üzenetére
Már nagyon az se. Mivel a 4 utánfutó körbe veri egymást folyamatosan.
Sajnos az idei VB izgalmát a Red-Bull Vettel koktél hazab@szta.
Hiába hétről-hétre jobbak és izgalmasabbak a futamok, a VB címért folyó küzdelem hiánya az egészet egy kedd esti baráti póker party szintjére degradálja.
[ Szerkesztve ]
talán jövőre a többi csapat is időben megtanul autót építeni.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Vagy nem. De reméljük a legjobbakat. Ha belegondolsz, tavaly is egy az egyben ez volt a forgatókönyv...
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
és Vettel nyert...
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
Adrian Newey nagyon érti a dolgát ,ő az egyetlen mérnök az F1ben aki 3 különböző csapatnak is konstruktőri világbajnoki autót tervezett.
Vettel is egyre jobb lett az évek múlásával , jó kis csapat az a Red Bull.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Ugye volt linkelve kép hogy a Mclaren első szárnya is hajlik,ha ezt jövőre is megtudják tartani akkor ez lehet közelebb viszi őket az RBRhez.Csak ugye jövőre tilos lesz a fújt difi,kérdés kinek sikerül ezt jobban lereagálnia.Az a baj hogy nincs az mint régen hogy 2-3 évig nincs nagyobb szabályváltoztatás így minden évben szinte a nulláról kell kezdeni az autót,így könnyebben ellehet csúszni.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
A fújt diffuzor betiltása a Ferrarinak kedvezne a legjobban. Az idei autó se a köré épült, nem is sikerült eltalálni úgy, ahogy a Mekinek és az RBR-nek. Ami még látszik, hogy a nélkül a Ferrari gyorsabb tudott lenni, mint az RBR, kb. annyival, mint most a Meki vs. RBR. Szerintem a legnagyobb hátrányba az McLaren kerülhet a fújt diffuzor betiltásával, ez látszott azon az egy futamon, ahol a pillangószelep nyitását korlátozták. Szvsz, sehol nem voltak azon az egy futamon.
Nálam jövőre a Ferrari az abszolút befutó, pont a tiltás miatt, és maga a Ferrari fejlesztési tempója, és felfogása miatt. Ráadásul jövőre talán elhagyják a konzervatív irányt, és újra elkezdenek autót csinálni. Régen ez miatt voltak akkora fölényben, pont mint most az RBR. Csak vissza kellene hozni Brawn -t. Mercedesnél úgysem engedik teljesen kibontakozni. Úgy nem lehet jó autót csinálni, hogy kikötéseket tesznek, és beleszólnak az autó fejlesztésébe.
McCartman: Brawn se rosszabb ám... Neki is megvan a 3 VB cím, vagy tévedek? Benetton, Ferrari, Brawn GP. Most is lehetne alkotni, ha hagynák. Nem pénz kérdése itt sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Csak ugye a RBR+Mclaren-nek már megvan az irány szinte minden szempontból,például kétlem hogy jövőre a Mclaren elveti a mostani formavilágot és megint újra tervez mindent,ugye ez előny lehet a Ferrarival szembe ,mert ugye nekik ki kell találni azt a "radikális megoldást" és könnyen járhatnak úgy mint év elején a Mclaren ami igaz bejött nekik de kíváncsi lettem volna a fogadó irodák mekkora esélyt adnak a Mclarennek év elején a téli tesztek után.
Szóval abban egyetértünk hogy a Ferrarinak a fújt difi tiltás irtó sokat segít de ha radikálisan porbálnak újítani lehet rosszul fog elsülni és semmit sem fognak nyerni vele sőt...
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Csapatfőnökként / technikai igazgatóként igen.
3 különböző csapatnál , ha darabszámra nézzük , 7szer nyert Newey által tervezett autó konstruktőri világbajnokságot. Nem semmi.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
Igen. És ahhoz képest a Ferrari így sem lassú. Ha bejön a radikális irány, akkor nem kicsi esélyük van. Sőt, a fújt diffuzorok betiltásával az RBR és a Meki is arra kényszerül, hogy az autón nagyobb módosításokat végezzen el. Főleg a Meki....
Egyébként nem féltem az olaszokat, eddig soha nem fogtak mellé akkor, amikor merészet alkottak. 2005-ben sem az autóval volt a probléma, hanem a gumikkal.
Don't Tread On Me
(#33565) [CS]Blade2 válasza IreN!CuS (#33562) üzenetére
Szerintem nem jött be a Mclarennek az az új forma. Úgy volt, hogy az nagyon jól fejleszthető lesz, meg egyébként is a másik forma már a végét járja. Ehhez képest, az évadnyitó óta a Ferrari fejlődési görbéje a legjobb, úgy, hogy az egyik legjobban fejleszthető területet, a fújt diffúzort alig használják ki, ami a Mclarenen a legjobban működik jelenleg, de télen szedhetik le.
(#33566) MPowerPH válasza [CS]Blade2 (#33565) üzenetére
Bizony. Azért mondtam, hogy a Ferrarinak ezt a fórt érdemes lenne kihasználnia.
Don't Tread On Me
Szerintem mindenkit érinteni fog ugye a kérdés mennyire,nyilván a RBR Mclaren Renault kombot fogja a legjobban,de ugye nem tudunk fix számokat,hogy 5 tized vagy 1 mp.A ferrarit is megfogja viselni ha nem is annyira de mindenképp hiszen ők is használják jobb biztos nem lesz ha kiszedik mert akkor már rég kiszedték volna.
A kérdés az ha tényleg radikális autót szeretnének jövőre azzal mit fognak elérni az évadnyitóra és az 2.-3. versenyre.Mind megbízhatóság mind teljesítmény terén.És a jelenlegi RBR és Mclarenben mennyi van,főleg hogy ők esélyes hogy nem terezik újra főleg nem radikálisan hiszen mindkét autó elég radikális már most is.
[CS]Blade2 : Szerintem meg igen,nézd meg időmérőn egyre közelebb vannak az RBR-hez versenyen gyorsabbak,okés nem szeretik a meleget de attól függetlenül jó és gyors ez a forma.Hiszen ha nem lenne az nem lenne 4 győzelmük.
Azt hogy nem változott az autó sokat érdekes kijelentés hiszen,sok fejlesztést nem is látunk vagy ott van a hajlékony első szárnyuk lehet arra koncentráltak és másra nem volt erőforrás.
Eddig egyetlen egy verseny volt ahol nem használhatták,egy versenyből azért nehéz levonni pontosan!!!! ki mennyit veszít a fújt difivel.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#33568) Motion_Blur válasza hoffman_ (#33557) üzenetére
"Ha belegondolsz, tavaly is egy az egyben ez volt a forgatókönyv..."
Tavaly ha jól tudom Vettel összesen egy alkalommal vezette a VB-t
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#33569) MPowerPH válasza Motion_Blur (#33568) üzenetére
Jah, amikor megnyerte. Persze csak saját hibájából történt így. Majdnem elajándékozta a címet.
Don't Tread On Me
Majdnem Alo nyert .
(#33572) TESCO-Zsömle válasza kpal (#33571) üzenetére
Most esett az eső.
Hiába, a taft se bír ki mindent...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Hol lehet megnézni az ideieket?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Néztem egy fél óráig, ezt a Trulli 7-es rajtszámot mire leesett , hogy vát isz disz!
...persze, mert idén csak Enikők lehettek
(#33576) donjohnson válasza kpal (#33571) üzenetére
és hol a többi régi?
jöhet, ha van még.
[ Szerkesztve ]
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
Nekem csak most esett le, hogy Gyulay Zsolt drágalátos testvére nem más mint Gyulay műsorvezető Balázs. Ez utóbbi már a 90es évek végi Eurosportos CART közvetítéseknél is rendszeresen kiverte a biztosítékot. Amúgy szerintem az eddigi év leglehangolóbb dobogóját alkották ők ketten, Gyulay és Schmitt úr.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Utána nézek hátha van.
Szerintem a dobogót nem azok alkotják, akik átadják a díjakat...
A díj inkább gáz volt... na nem mintha azok a Santanderesek jók lennének... de régen Herendi porcelán volt a díj, ami azért más kategória, mint ez a hatlábú szalmakutya...
Nem, de a pezsgőig ott vigyorogtak. Vagy akkor inkább úgy mondom, hogy a díjátadás.
A porcelán tényleg egyedibb volt, de gondolom a fősponzornak kell a kérését teljesíteni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Igen.... hát nem kell őket nézni, én sem szoktam
Jah, valószínűleg, dehát akkor is.... lehet, hogy élőben komolyabb, de TV-ben olyan, mint amit a gyerekek csinálnak egy napközis táborban.
(Amúgy Alonso miért feketét kapott, ha az elsőé sárga volt a másodiké meg ezüst... gondolom a logo miatt, de fura volt akkor is )
Nem jött össze a bronz, kicsit odaégették, aztán úgy maradt.
Jah, Heidfeldnél volt biztos
Ja a porcelán az jó volt de mostani mint valaki összerakó csontváz hát láttam szebb díjakat is.
Az első Magyar Nagydíj - 1936 érdekes
MZ/X
Massa tavaly is gyorsult fél mp-et Barcelonában, miután megtörte az első szárnyat.
Webber jövőre visszavonul, véli Marko Egyre lejjebb van ez a markóóó
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Itt vannak az idei csajok (is).
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
"Szerinte Webber továbbra is éhes a sikerre, és van még benne 3-4 év, amíg a csúcson lehet, ezért továbbra is vele képzeli el az istálló jövőjét."
Éhes _lenne_ a sikerre, és 3-4 évig még biztosan a bolondját tudják járatni vele, ezért továbbra is vele képzeli el az istálló jövőjét.
Michibata kisasszony is beállhatott volna grid girlnek, Jenson mellé. Amúgy voltak helyes lányok, de tény hogy láttam már jobbakat is. Mondjuk nekem a szőke haj a sötét szemekkel sosem jött be. Inkább a sötét haj+sötét szemek vagy sötét haj+világos szemek vagy világos haj+világos szemek.
Látom bele vagy bolondulva Jessicába!
hát... és olyan aranyos mindig a TV-ben Jenson remélem a tenyerén hordozza...
(#33595) proof88 válasza Motion_Blur (#33594) üzenetére
aztaku
szerk.: azé Vettel mutogatása kár h lemaradt a képről de elég jó a praty
[ Szerkesztve ]
(#33596) Cobb válasza Motion_Blur (#33594) üzenetére
Webber a "legjobb" rajta! Még jó,hogy ritkán nyer kevesebb látjuk a maki ugrálást...!
Egyébként Webber még 1 dologban piszok jó, és alapos: Hogyan engedjük el Lewis Hamilton-t akadályozás nélkül versenyszituációban c. könyvet jó párszor kiolvasta már!!!
[ Szerkesztve ]
performance, cool and quiet
Vagy hogyan üssük ki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#33598) Motion_Blur válasza Cobb (#33596) üzenetére
Igen, Webbó amikor meglátja a tükörben Hamkót, egyből kirakja neki az indexet. Szerencsére nem lett belőle VB, sok lett volna..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#33599) MPowerPH válasza Motion_Blur (#33598) üzenetére
Szerencse vagy nem, a tavalyi teljesítménye alapján megérdemelte volna.
Don't Tread On Me